timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fertőszentmiklós 2004. június 13. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Nem először versenyeztem a Meidl repülőtéren,
az első versenyt egy kombi Megane-nal teszteltem.
Nekem ez a verseny viszonylag közel is van, a helyszín se rossz és a közönség is fantasztikus volt. Komolyan mondom, már egészen kényelmetlenül éreztem magam, annyira tetszett nekik a produkció.
Az időmérés cucca nagyon hasonlított a streetlegalracing.hu csapat rendszerére, de nem az volt, mint tőlük megtudtam. Végülis nem rossz berendezés, de sajnos a rollout nagysága a starteren múlik, nincs igazi staging. Így nem véletlen, hogy ilyen remek időket tudtam menni a hivatalos mérés szerint. A saját mérések sem gyengék, ebben leginkább az játszott szerepet, hogy kellemes hátszél volt.

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.22 mp 138 km/h    0-100 km/h: 5.76 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:

saját mérés
-
2.630
9.220
137.612
13.930
167.527

hivatalos
?
ellenfél hiv.
?

Kicsit későn értem le a pályára, pont az autós időmérő blokk végén, hamar gumit cseréltem és utolsó autósként mentem hamar egyet. Nem túl jó a rajt, viszont szépen sikerültek a váltások, így egész jó időeredményt sikerült produkálnom. A sebességek egészen ütősek, ezt leginkább a már említett hátszélnek köszönhetem.


1/8 mile: 9.12 mp 138 km/h    0-100 km/h: 5.38 mp

2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.600
9.120
137.591
13.830
167.621
hivatalos
?
ellenfél hiv.
?




A nap utolsó autós edzőkörében mentem egyet a Lotus Elise ellen. Hát a Lotus szépen lerajtolt, mint ez egy virtuális versenyen* is jól látható. Kettesben azért sikerült megelőznöm, majd onnan még tovább tudtam növelni a távolságot a két autó között.


*: Ez egy régebbi futamom a Lotus szintén régebbi futamával összevetve.


1/8 mile: 10.74 mp 103 km/h    0-100 km/h: 8.65 mp

3. futam (negyeddöntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:

saját mérés
-
2.740
10.740
103.402
16.690
143.777

hivatalos
?
ellenfél hiv.
?

Ez egy nagyon lightos futam részemről, kicsit megint túlzásba vittem az autó kimélését. :) Már egyesben visszavettem a gázból, kettest csak 5000-ig huzattam, utána pedig alig nyomtam. Legalábbis addig, amig fel nem tünt, hogy nagyon közeledik a del Sol.
A célvonalra nem is maradt nagy különbség, max. 1-2 autóhossz, nem több.


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp

4. futam (elődöntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
-
-
-
-
-
hivatalos
?
ellenfél hiv.
?

Hát ezt sajnos nem mértem. :(
Itt is a Lotus ellen kellet alakítanom, érzésre jó volt a rajt, kár, hogy nincs meg a grafikon.


1/8 mile: 8.92 mp 137 km/h    0-100 km/h: 5.17 mp

5. futam (döntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.430
8.920
136.674
13.690
162.529
hivatalos
?
ellenfél hiv.
?

Jól sikerült felmelegítani a gumikat úgy tünik, mert nagyszerű a megindulás és a hármas kapcsolása inkább a biztonságra ment, mint gyorsaságra, új csúcsot autóztam a saját mérésem szerint. 0.01 mp-t javítottam a tavaly szeptemberi eredményhez képest. A 0-100 viszont 0.04 mp-t romlott. :(

Persze a nap összes futam közül itt volt a legnagyobb a probléma az üzemanyagellátással, a sebességek alacsonyabbak is a többi futamnál elérthez képest.

Tehát ezúttal is sikerült nyernem.
Sajnos a hivatalos eredményeket nem sikerült megszereznem. :(
Na mindegy, úgy is túl jók voltak, 13.5 körül mentem hivatalasan az időmérők alatt, a döntőben
pedig saját mérés szerint kb. 1 tizeddel mehettem jobbat az időmérőknél,
szóval a legjobb hivatalos időm 13.4 körül lehetett.
Ez azért irreális. Jelenleg. ;)

Mivel nincs hivatalos eredmény nincs összehasonlító táblázat sem. Kár!
A rendezvény honlapja: www.autotuningshow.hu

 


(M) Majicright 2004. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!