|
Fertőszentmiklós
2005. augusztus 14. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Meglehetősen
erős szembeszél fogadott a reptéren, ami főleg a célvonali sebességeken látszott
meg, de az ügyes megfigyelő a görbéken is láthatja.
Ismét a Yokohama gumikban biztam, és bár lassan ezek is teljesen elkopnak,
még tudják a dolgukat. Lássuk mennyire...
|
Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű
grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.17 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.40 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.610 9.170 135.457 13.980 163.835
|
hivatalos 0.466 2.311 8.861 134.430 13.646 163.070
|
ellenfél hiv. 0.322 2.123 8.931 126.720 13.990 154.150
|
Elsőnek egy
visszavágó futam az osztrák üvöltő Karmann Ghia ellen. Miután a tulaj állítása
szerint 210 lóerős szívó módban gondoltam teljesen fair kis verseny lesz részéről,
ha nem nyom nitrót. Nem nehezebb nálam, hátsókerékhajtású és szerinte erősebb
is mint én, a papírforma nagyon neki állt. A valóság viszont meglehetősen más.
:) Tetszik a videó, elszőr balra megy ki a képből, aztán jobbra. :) Elsőre
nem egy rossz futam részemről, egész jól tapadt a pálya, 5.4 mp 100-ra. Not bad.
|
1/8 mile: 9.36 mp 134 km/h 0-100 km/h: 5.76 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.630 9.360 134.169 14.210 162.210
|
hivatalos 0.833 2.345 9.062 133.340 13.878 161.970
|
ellenfél hiv. 0.727 2.308 9.126 131.130 13.937 163.430
|
Második
körben egy Subaru Impreza GT-t néztem ki, aki kuplungproblémákkal küzdött, ezért
az összkerékhajtás előnyét nem igazán tudta kiaknázni. Elmondása szerint kb. 280
lóerős, nagyobb turbót kapott, meg hozzáigazított motorvezérlést. Ez az egyik
kedvenc videóm, igazi szoros, utólérem, nem érem utól verseny. Ő nyerte a futamot,
de a jobb időt én futottam. Cool. Kicsit befulladtam a rajtnál, mint látható
a diagramon is. |
1/8 mile: 9.09 mp 136 km/h 0-100 km/h: 5.37 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.590 9.090 136.200 13.910 162.268
|
hivatalos 0.577 2.283 8.755 135.550 13.539 162.180
|
ellenfél hiv. 0.591 2.377 9.614 117.010 15.008 144.830
|
Muszáj volt
egy harmadikat is mennem, mert tudtam, hogy az elsőnél azért tudok jobbat ha ennyire
tapad az aszfalt. Tapadt is megint, így sikerült 13.5-ös időt mennem ismét, ráadásul
3 századdal jobbat, mint júliusban ugyanitt. Persze akadt, aki még ennél is jobbat
ment. Nem először fordul ez elő, nem estem be a csapdába, a további javításokat
nem erőltettem. Ezúttal az ellenfél egy osztrák Civic volt, aki mint afféle
nyulat* szeretett volna használni, hogy jobb időt menjen. Fordítva sült el,
én mentem jobbat mint az addigi legjobbam, ő viszont 5 századdal elmaradt az aznapi
legjobb eredményétől. 5.37 százra. Very Cool. *:
azt hiszem atlétikából ered ez a fogalom, egy gyorsabb futó húzza maga után a
többieket is. |
1/8 mile: 11.04 mp 94 km/h 0-100 km/h: 8.94 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.740 11.040 93.822 20.480 41.062
|
hivatalos 0.656 2.368 10.620 96.120 20.031 49.750
|
ellenfél hiv. beugrott 2.388 10.091 110.000 17.274 79.480
|
Az elődöntős
ellenfelem egy Civic elég rendesen beugrott, így a nézők kedvéért nyomtam egy
lightos effekt futamot. Láng és tüsszögés, ahogy kell. :) I'm on. |
1/8 mile: 9.24 mp 134 km/h 0-100 km/h: 5.76 mp |
5. futam (negyeddöntő) videó |
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.660 9.240 134.353 14.110 157.434
|
hivatalos 0.230 2.339 8.909 133.630 13.751 159.270
|
ellenfél hiv. 0.176 2.217 8.842 130.980 14.267 118.720
|
Az előző
fertőszentmiklósi versenyen is meggyült a bajom ezzel a JDM Integrával, hát ezúttal
sem tudtam magam alá gyűrni. Illetve mégis, de erről inkább a japán csúcstechnika
tehet. Tessék megnézni a videót, elég látványos. :) |
1/8 mile: 9.13 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.62 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.590 9.130 134.885 13.970 162.235
|
hivatalos 0.106 2.290 8.827 134.060 13.637 161.850
|
ellenfél hiv. 0.454 2.061 8.582 131.410 13.407 160.510
|
A döntőben
ki más, mint a félelmetes soproni Ferrari, Yasec Lotus Elise-je került ellenfélnek.
13.48-at ment már az időmérők alatt, ez nem sok jóval biztatott, de azért reménykedtem,
hogy talán tudok egy 13.5-öt húzni, és hátha neki sem jön össze a nap legjobb
futama. De neki összejött, 13.407 a legjobb Magyarországon futott idő a kategóriánkban.
Viszont ez sem volt elég, mert nekem sikerült 0.348 másodperccel hamarabb elindulnom
és ebből az előnyből 0.118 mp-t meg is tartottam, vagyis kb. 5 méter előnnyel
értem a célba. I'm cool as ice! | Nyertem!
Ezúttal nem kis szerencsére is szükség volt ehhez, de hát ez is benne van. Ez
a hétvége fényes volt a Renault 5-ök számára,
a szegény Lotusok kárára, ugyanis egy angol barátom is nyert ezen a hétvégen,
három Lotus Elise ellen, egy sprint versenyen! (röviden: egyenkénti indítás
rendes versenypályán) Visszatérve
a gyorsulási versenyhez, az ezúttal nem túl erős mezőnyben kifejezetten jó
abszolút eredményeket értem el, nagyon előkelő helyre kerültem a listákon.
További
információk, fotók a http://dragrace.atw.hu
oldalon. A 20 legjobb
időt teljesítő autó:
Autók
abszolút időeredmény |
Hajtás |
mp | | Autók
abszolút sebességek | Hajtás |
km/h |
1. 2.
3. 4. 5. 6. 7.
8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.
15. 16. 17. 18. 19. 20. | VW
Karmann Ghia nitró Audi S2 Opel Kadett GSI nitró Opel Kadett GSI nitró
Lotus Elise S2 Subaru Impreza GT Renault 5 GT turbo Chevrolet
Corvette C5 Honda Integra Type-R JDM VW Golf TDI Honda Civic VTI
? (#469) Seat Leon 1.8T nitró Ford Fiesta RS turbo VW Golf TDI
Mini Morris turbo GMC Syclone Honda Civic VTI Lancia Delta HF Integrale
Honda Civic VTI | RWD
AWD FWD
FWD
RWD AWD
FWD RWD
FWD FWD
FWD ?
AWD FWD
FWD FWD
AWD FWD
AWD FWD
| 12.4060
12.7665 12.8675 12.9425 13.4070 13.4311 13.5393
13.6192 13.7843 13.9524 14.2390 14.2706 14.5449 14.5957
14.8264 14.8541 14.8894 14.9498 14.9802 15.0156 | |
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8.
9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17.
18. 19. 20. | Opel
Kadett GSI nitró VW Karmann Ghia nitró Opel Kadett GSI nitró Audi
S2 Chevrolet Corvette C5 Subaru Impreza GT ? (#469) Renault
5 GT turbo Honda Integra Type-R JDM Lotus Elise S2 VW Golf TDI
Honda Civic VTI Ford Fiesta RS turbo Mini Morris turbo Seat Leon 1.8T
nitró VW Golf TDI GMC Syclone Opel Kadett GSI Honda CRX Renault
Clio 2.0 RS | FWD
RWD FWD AWD
RWD AWD ?
FWD
FWD RWD FWD
FWD FWD FWD
AWD FWD AWD
FWD FWD FWD
| 186.81
185.45 183.60 173.46 164.83 164.10 163.89 163.07
161.23 160.51 156.30 155.97 151.86 151.41 150.40 150.35
149.95 149.12 148.89 147.00 |
(M) Majicright 2005. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|