|
Fertőszentmiklós
2005. június 26. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Egy rövid
szabadság után indultunk a versenyre, de sajnos a műszeremet otthon hagytam, így
egyetlen futamról sincs saját mérésem, de azért amire emlékszem fejből, vagy a
videók alapján, azt gondoltam, megírom. Nem sokkal az indulás után nagyon melegedni
kezdett az autó, mint kiderült egy 20 éves gumicső adta meg magát, gyakrolatilag
elfolyt az összes hűtővíz. Szerencsére sikerült orvosolni a problémát, kb. 3 liter
hűtőfolyadék betöltése után folytatni tudtuk utunkat. Fertőszentmiklós egy
nagyon jó pálya, tulajdonképpen a legjobb aszfaltos pálya. Az időmérés profi,
a mezőnyt oszták indulók szinesítik. Mint kiderült nélkülük kissé röhelyes lett
volna a mezőny, főleg létszám tekintetében. |
Ha rákattintasz a kis képekre
egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile:
- mp - km/h 0-100 km/h: - mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés -
| hivatalos 1.441 2.325 9.026 131.910 13.862 161.890
|
ellenfél hiv. 0.298 2.517 10.576 115.250 15.971 149.390
|
A meteorológusok
által beígért zivatartól féve igyekeztem egy jó időt menni hamar, a megérkezésem
utáni autós edzés első futamjában egy Kadett GSI ellen mentem egy hevenyészett
hendikep versenyt. Kicsit elsiettem a rajtot, így már féltáv előtt én vezettem.
Átlagos idõ, nem különösebben volt jó a rajt
sem. |
1/8
mile: - mp - km/h 0-100 km/h: - mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés -
| hivatalos 0.597 2.296 9.548 127.700 14.476 159.760
|
ellenfél hiv. 0.229 2.355 9.339 123.340 14.478 151.320
|
Miután megvolt
a mért időm, és túléltem a meglehetősen durva záport is, kerestem egy érdekes
ellenfelet. Először a két kék osztrák Impreza egyikével akartam menni (mindkettõ
13.7 körül szórt, szoros lett volna), de valahogy menet közben
meggondoltam és a -szintén oszrák- GMC Syclone ellen álltam rajthoz. Sajnos nem
volt a váltó üzemmeleg, így a kettes kapcsolását jól elbénáztam. Vesztettem is
vagy 4-5 tizedet. Mivel a reakcióidőm is sokkal rosszabb volt, nem tudtam utólérni
a "teherautót". Pedig ha a reakcióidőm legalább hasonló az övéhez, nagyon
szoros lett volna, a nettó idők között alig 0.002 mp különbség volt! Azonos reakcióidők
esetén ez alig 8 centiméter különbséget jelentett volna! |
1/8 mile:
- mp - km/h 0-100 km/h: - mp |
3. futam (negyeddöntő) videó |
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés -
| hivatalos 0.366 2.435 9.775 116.040 15.682 111.160 |
ellenfél hiv. 0.470 2.601 10.579 116.700 15.944 149.150
|
Ugyanaz
az Kadett GSI volt az ellenfél, aki az első futamban is a párom volt, csak ezúttal
nem adtam előnyt. Már jóval a cél elõtt visszavettem
a gázt, a videó sem teljes emiatt. |
1/8 mile:
- mp - km/h 0-100 km/h: - mp |
4. futam (elődöntő) videó |
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés -
| hivatalos 0.355 2.429 9.316 128.890 14.929 115.130
|
ellenfél hiv. 0.428 2.653 10.321 117.440 16.031 116.170
|
A versenysorozat
első, májusi fordulójának győztese, egy Honda Integra Type-R ellen. Lerajtoltam
és amint az eredményekből jól látható, a cél előtt már ő is elvette a gázt, csakúgy
mint én. A közönség úgyis csak az első 100 métert látja, nemigaz? :) |
1/8 mile:
- mp - km/h 0-100 km/h: - mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés -
| hivatalos 0.284 2.408 9.157 131.230 14.015 159.330
|
ellenfél hiv. 0.527 2.307 9.054 128.950 13.920 161.360
|
Hú, az első
futamban elért sebességrekordomat majdnem megdöntötte az osztrák CRX. (161.89
vs. 161.36) No és persze majdnem meg is vert. Ezt a győzelmet főleg a jobb reakcióidőmnek
köszönhetem. Elég gyenge rajtot vettem, talán túl lazára vettem a figurát, nem
tudom. Kár, hogy nem mértem. De a videó azért jó lett szerintem. A célvonal
előtt ismét elvettem a gázt, igaz csak akkor, amikor már tényleg nem számított,
nem is lett sokkal kisebb, mint az első futamnál volt. | Ismét
nyertem, ráadásul a döntő egészen szoros versenyben dőlt el, ezzel elégedett lehetek. Sajnos
a magyar élmezőny gyakorlatilag teljesen távol maradt a versenytől. Kár.
A
toplistán elfoglalt pozicióm, ismét nagyon előkelő, pedig egyetlen futamom sem
sikerült igazán jól. Sajnos nagyon sok autót nem tudtam beazonosítani a toplistán,
aki tud segíteni a javításán, az ne tartsa magában az információt. :)
További
információk a http://dragrace.atw.hu
oldalon. A 20 legjobb
időt teljesítő autó:
Autók
abszolút időeredmény |
Hajtás |
mp | | Autók
abszolút sebességek | Hajtás |
km/h |
1. 2.
3. 4. 5. 6. 7.
8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.
15. 16. 17. 18. 19. 20. | VW
Karmann Ghia nitro Opel Kadett GSI nitro Subaru Impreza WRX STI VW
Golf 1.9 TDI Subaru Impreza WRX STI Opel Kadett GSI nitro Renault
5 GT turbo Honda CRX ITR Opel Astra GSI GMC Syclone Toyota
Celica GT4 Seat Ibiza Cupra ? (#26) ? (#157) ? (#22) Honda
CRX Honda Integra Type-R ? (#136) ? (#112) ? (#203) |
RWD
FWD
AWD
FWD
AWD
FWD FWD
FWD
FWD AWD
AWD FWD
? ? ? FWD
FWD
? ? ? |
12.186 13.177 13.214 13.740 13.751 13.828
13.862 13.920 14.049 14.128 14.316 14.474 14.618
14.968 15.041 15.103 15.337 15.367 15.373 15.382 | |
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8.
9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17.
18. 19. 20. | Opel
Kadett GSI nitro VW Karmann Ghia nitro Subaru Impreza WRX STI Opel
Kadett GSI nitro VW Golf 1.9 TDI Subaru Impreza WRX STI Renault
5 GT turbo Honda CRX Opel Astra GSI GMC Syclone Toyota Celica
GT4 ? (#26) Seat Ibiza Cupra ? (#157) Opel Astra GSI Honda
Integra Type-R ? (#170) ? (#22) Honda CRX ? (#203) |
FWD
RWD
AWD FWD
FWD AWD
FWD
FWD FWD
AWD AWD ?
FWD ?
FWD FWD
? ? FWD ?
| 186.35
181.51 170.75 166.76 165.54 165.27 161.89 161.36
159.51 158.90 156.71 156.23 155.93 153.43 150.37 149.33
148.55 148.18 147.08 146.96 |
(M) Majicright 2005. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|