|
Fertőszentmiklós
2005. szeptember 4. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Szombaton
még Tökölön versenyeztem, sőt, még vasárnap hajnalban is, de vasárnap már
egy másik verseny várt rám. Ugyan kicsit álmosan, és megkésve, de megérkeztem
a Meidl repülőtérre. |
Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű
grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.16 mp 139 km/h 0-100 km/h: 5.75 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.660 9.160 138.519 13.780 168.698
|
hivatalos 0.837 2.350 8.831 136.560 13.405 170.630
|
ellenfél hiv. 0.343 2.464 9.213 131.180 13.993 166.790
|
Hamar akartam
egy biztos döntős eredményt futni, hát ez meg is lett. Az első váltáskor a kezemben
maradt a váltógomb, de valahogy sikerült így is váltanom a többi fokozatot
is. Sajnos a célbaérkezés után láttam, hogy megint baj van, ismét ledobta az ékszíjat.
:( Nagyobb probléma volt, hogy elveszett és nem volt nálam tartalék. Így elmentem
megkeresni, hátha a megtalálom a pálya menti füves területen. Találtam is egyet,
de nem azt, amit kerestem, hanem amit még augusztusban vesztettem el a piros autóból.
:) A futamban az ellenfelem egy 4 literes V8-as motorral szerelt E30-as BMW
volt, akivel már a Rábaringen mentem egyszer. A videón egy
picit látni az orrát a rajt után nem sokkal, ha nem is sokáig. |
1/8 mile: 9.79 mp 129 km/h 0-100 km/h: 6.66 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.820 9.790 128.896 15.080 131.380
|
hivatalos 0.443 2.480 9.425 127.120 14.719 131.330
|
ellenfél hiv. 0.166 2.512 9.865 117.070 15.303 147.310
|
A talált
szíjjal sikerült kiállnom a rajtvonalra a döntő első fordulójában is, de nagyon
óvatosan akartam menni, nehogy ezt is elveszítsem, mert akkor haza sem tudtam
volna jutni. Az ellenfél egy 2 literes 172 lóerõs Clio RS
volt. |
1/8 mile: 8.95 mp 142 km/h 0-100 km/h: 5.24 mp |
3. futam (negyeddöntő) videó |
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.650 8.950 142.216 14.170 126.180
|
hivatalos 0.200 2.321 8.575 140.740 13.761 130.370
|
ellenfél hiv. 0.095 2.263 8.803 134.100 13.544 164.730
|
Épp indultam
a rajtvonalra, amikor versenyzőtársam szólt, hogy már le is esett a szíj, ott
log elől. Ezen meglehetősen csodálkoztam, mert a töltésjelző nem világított. De
kiszálltam és tényleg ott logott az vázon alul. Mondanom se kell, ez volt az,
amit az első futam alatt vesztettem el. Nagy megkönnyebbülés volt ez, mert így
bátran kockáztathattam a döntőben is, már volt tartalék. :) Igyekeztem nem
bealudni, mert Christian nagyon jó rajtokat szokott venni a jobbkormányos Integrával,
de ez a 0.09 mp-s reakcióidő azért már túlzás 0.4 mp-s lámpa mellett. Akárhogy
is, megint elhúzott rendesen, de szerencsére most erőből be tudtam hozni. Amint
kapcsoltam a negyedik fokozatot, észrevettem, hogy sajnos megint elvesztettem
a szíjat, és mivel még több mint 180 méter hátravolt inkább elvettem a gázt. A
motorom többet ér, mint egy győzelem. Kár ezért a futamért, mert bizony, ha
a féltávos adatokat veszem alapul, ez simán 13.1 mp körüli futam lett volna. |
Az
utolsó futamban 180 méternyi gurulás után is olyan időt tudtam menni, hogy
gyorsabb voltam, mint a másik ágon vesztes Civic, így harmadik lettem. További
információk, fotók a http://dragrace.atw.hu
oldalon. A 20 legjobb
időt teljesítő autó:
Autók
abszolút időeredmény |
Hajtás |
mp | | Autók
abszolút sebességek | Hajtás |
km/h |
1. 2.
3. 4. 5. 6. 7.
8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.
15. 16. 17. 18. 19. 20. | VW
Karmann Ghia nitró Mitsubishi EVO 6 BMW E60 M5 V10 Subaru Impreza
WRX STI 2.5 BMW E30 M5 motor Chevrolet Corvette Opel Kadett nitró BMW
E30 4.0 V8 Lotus Elise S2 BMW E30 M5 motor Subaru Impreza GT Honda Integra
Type-R JDM Renault 5 GT turbo BMW M3 BMW 325i Toyota Supra
turbo (mk4) BMW E30 4.0 V8 Chevrolet Corvete Porsche 911 Chevrolet
Corvette C5 | RWD
AWD RWD
AWD
RWD RWD
FWD RWD RWD
RWD AWD
FWD FWD
RWD RWD
RWD RWD
RWD RWD RWD
| 11.975
12.406 12.978 13.019 13.035 13.082 13.129 13.161 13.203
13.221 13.380 13.391 13.405 13.512 13.598 13.621
13.718 13.765 13.780 13.807 | |
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18.
19. 20. | VW Karmann Ghia
nitró Chevrolet Corvette BMW E60 M5 V10 BMW E30 M5 motor Mitsubishi
EVO VI Toyota Supra turbo (mk4) Opel Kadett nitró BMW E30 M5 motor Porsche
911 BMW E30 4.0 V8 Subaru Impreza WRX STI 2.5 Renault 5 GT turbo
Chevrolet Corvette C5 BMW ? BMW M3 Chevrolet Corvette Honda Integra
Type-R JDM BMW ? BMW E30 4.0 V8 Lotus Elise S2 |
RWD RWD
RWD RWD AWD
RWD FWD
RWD RWD
RWD AWD FWD
RWD RWD RWD
RWD FWD RWD
RWD RWD |
192.08 187.23 184.57 182.84 181.81 180.75
179.47 176.58 173.75 173.48 171.47 170.63 168.10
167.87 167.77 167.19 167.18 167.10 166.79 166.15 |
(M) Majicright 2005 by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|