timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fertőszentmiklós 2005. szeptember 4. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Szombaton még Tökölön versenyeztem, sőt, még vasárnap hajnalban is, de vasárnap már egy másik verseny várt rám. Ugyan kicsit álmosan, és megkésve, de megérkeztem a Meidl repülőtérre.

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.16 mp 139 km/h    0-100 km/h: 5.75 mp
1. futam  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.660
9.160
138.519
13.780
168.698
hivatalos
0.837
2.350
8.831
136.560
13.405
170.630
ellenfél hiv.
0.343
2.464
9.213
131.180
13.993
166.790

Hamar akartam egy biztos döntős eredményt futni, hát ez meg is lett. Az első váltáskor a kezemben maradt a váltógomb, de valahogy sikerült így is váltanom a többi fokozatot is. Sajnos a célbaérkezés után láttam, hogy megint baj van, ismét ledobta az ékszíjat. :( Nagyobb probléma volt, hogy elveszett és nem volt nálam tartalék. Így elmentem megkeresni, hátha a megtalálom a pálya menti füves területen. Találtam is egyet, de nem azt, amit kerestem, hanem amit még augusztusban vesztettem el a piros autóból. :)
A futamban az ellenfelem egy 4 literes V8-as motorral szerelt E30-as BMW volt, akivel már a Rábaringen mentem egyszer. A videón egy picit látni az orrát a rajt után nem sokkal, ha nem is sokáig.


1/8 mile: 9.79 mp 129 km/h    0-100 km/h: 6.66 mp
2. futam (elődöntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.820
9.790
128.896
15.080
131.380
hivatalos
0.443
2.480
9.425
127.120
14.719
131.330
ellenfél hiv.
0.166
2.512
9.865
117.070
15.303
147.310

A talált szíjjal sikerült kiállnom a rajtvonalra a döntő első fordulójában is, de nagyon óvatosan akartam menni, nehogy ezt is elveszítsem, mert akkor haza sem tudtam volna jutni. Az ellenfél egy 2 literes 172 lóerõs Clio RS volt.


1/8 mile: 8.95 mp 142 km/h    0-100 km/h: 5.24 mp
3. futam (negyeddöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.650
8.950
142.216
14.170
126.180
hivatalos
0.200
2.321
8.575
140.740
13.761
130.370
ellenfél hiv.
0.095
2.263
8.803
134.100
13.544
164.730

Épp indultam a rajtvonalra, amikor versenyzőtársam szólt, hogy már le is esett a szíj, ott log elől. Ezen meglehetősen csodálkoztam, mert a töltésjelző nem világított. De kiszálltam és tényleg ott logott az vázon alul. Mondanom se kell, ez volt az, amit az első futam alatt vesztettem el. Nagy megkönnyebbülés volt ez, mert így bátran kockáztathattam a döntőben is, már volt tartalék. :)
Igyekeztem nem bealudni, mert Christian nagyon jó rajtokat szokott venni a jobbkormányos Integrával, de ez a 0.09 mp-s reakcióidő azért már túlzás 0.4 mp-s lámpa mellett. Akárhogy is, megint elhúzott rendesen, de szerencsére most erőből be tudtam hozni. Amint kapcsoltam a negyedik fokozatot, észrevettem, hogy sajnos megint elvesztettem a szíjat, és mivel még több mint 180 méter hátravolt inkább elvettem a gázt. A motorom többet ér, mint egy győzelem.
Kár ezért a futamért, mert bizony, ha a féltávos adatokat veszem alapul, ez simán 13.1 mp körüli futam lett volna.

Az utolsó futamban 180 méternyi gurulás után is olyan időt tudtam menni,
hogy gyorsabb voltam, mint a másik ágon vesztes Civic, így harmadik lettem.

További információk, fotók a http://dragrace.atw.hu oldalon.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

VW Karmann Ghia nitró
Mitsubishi EVO 6
BMW E60 M5 V10
Subaru Impreza WRX STI 2.5
BMW E30 M5 motor
Chevrolet Corvette
Opel Kadett nitró
BMW E30 4.0 V8
Lotus Elise S2
BMW E30 M5 motor
Subaru Impreza GT
Honda Integra Type-R JDM
Renault 5 GT turbo
BMW M3
BMW 325i
Toyota Supra turbo (mk4)
BMW E30 4.0 V8
Chevrolet Corvete
Porsche 911
Chevrolet Corvette C5
RWD
AWD
RWD
AWD
RWD
RWD
FWD
RWD
RWD
RWD
AWD
FWD
FWD
RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
11.975
12.406
12.978
13.019
13.035
13.082
13.129
13.161
13.203
13.221
13.380
13.391
13.405
13.512
13.598
13.621
13.718
13.765
13.780
13.807
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

VW Karmann Ghia nitró
Chevrolet Corvette
BMW E60 M5 V10
BMW E30 M5 motor
Mitsubishi EVO VI
Toyota Supra turbo (mk4)
Opel Kadett nitró
BMW E30 M5 motor
Porsche 911
BMW E30 4.0 V8
Subaru Impreza WRX STI 2.5
Renault 5 GT turbo
Chevrolet Corvette C5
BMW ?
BMW M3
Chevrolet Corvette
Honda Integra Type-R JDM
BMW ?
BMW E30 4.0 V8
Lotus Elise S2

RWD
RWD
RWD
RWD
AWD
RWD
FWD
RWD
RWD
RWD
AWD
FWD
RWD
RWD
RWD
RWD
FWD
RWD
RWD
RWD

192.08
187.23
184.57
182.84
181.81
180.75
179.47
176.58
173.75
173.48
171.47
170.63
168.10
167.87
167.77
167.19
167.18
167.10
166.79
166.15

 


(M) Majicright 2005 by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!