|
Fertőszentmiklós
2006. szeptember 3. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Nyár végére
sikerült végre ismét összeraknom az autót, sikerült pár könnyítést is véghezvinnem,
kb. 20-30 kg-t sikerült kirámolni. Titkon reméltem, hogy ez már elég lesz ahhoz,
hogy végre sikerüljön egy 12 másodperces futamot produkálni. Lássuk... |
Ha rákattintasz
a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile: 12.40 mp 125 km/h 0-100 km/h: 10.43 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 3.430 12.400 125.149 17.360 162.726
|
hivatalos 1.040 3.008 11.965 121.520 16.906 162.950
|
ellenfél hiv. 0.125 2.182 9.016 126.610 13.796 167.790
|
Az első
futam még az utcai gumikkal, nem is eröltettem hármas előtt. Ez még kevesebb mint
1 bar töltőnyomással ment, a célom az volt, megnézzem ezzel mire képes, majd a
következő futamokban kis lépésekben húzzunk a nyomáson. A párom egy Subaru
Impreza GT volt. |
1/8 mile: 10.94 mp 118 km/h 0-100 km/h: 8.29 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 3.100 10.940 117.869 17.810 97.803
|
hivatalos 0.775 2.672 10.484 119.730 17.311 98.180
|
ellenfél hiv. 0.719 2.309 9.506 123.500 14.676 152.250
|
Látható,
hogy jóval magasabb teljesítményt adott le az autó, mint az előző futamban, itt
már 1.2 bar a töltőnyomás, de a műszerek hibát jeleztek, így hamar el is vettem
a gázt. A párom egy Lotus Elise volt. |
1/8 mile: 11.83 mp 133 km/h 0-100 km/h: 9.65 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 3.370 11.830 132.655 16.490 174.006
|
hivatalos 0.929 3.007 11.459 129.610 16.102 174.200
|
ellenfél hiv. 1.388 2.514 10.478 107.180 16.397 133.120
|
Muszáj volt
ellenőrizni, hogy valóban gond merült fel az előző futamban, vagy csak tévedett
a műszer. Szerencsére nem volt hiba, így felraktam a slick gumikat és beálltam
a sorba ismét. A párom itt egy Suzuki Swift volt. |
1/8 mile:
- mp - km/h 0-100 km/h: - mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés -
| hivatalos 0.340 2.574 9.351 140.910 13.764 178.380
|
ellenfél hiv. 0.307 2.366 9.247 131.780 14.151 159.650 |
Sajnos erről
a futamról nincs mérésem, pedig a valaha ment megmagasabb célvonali sebességem
itt értem el. Maga a futam egy elég béna rajttal indul, a videón hallható
is, hogy csak a kettes közepén kezdem tolni igazán, amikor láttam, hogy a E21-es
BMW-nek már jókora előnye van. :) |
1/8 mile: 8.88 mp 142 km/h 0-100 km/h: 5.24 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.640 8.880 142.003 13.370 177.128
|
hivatalos 0.259 2.326 8.583 140.610 13.076 176.430
|
ellenfél hiv. 0.440 2.688 11.133 102.830 17.138 132.920 |
Egy Honda
Civic ellen. Tulajdonképpen az volt az első kisérlet megfutni a "nap eredményét".
Sajnos a negyedik fokozat kapcsolását kicsit elbánáztam, de így is sikerült új
egyéni csúcsot futni az eddigi 13.10 helyett. |
1/8 mile: 8.87 mp 148 km/h 0-100 km/h: 5.22 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.650 8.870 147.767 13.260 175.080
|
hivatalos 1.125 2.324 8.535 145.210 12.914 175.380
|
ellenfél hiv. 0.748 1.931 8.127 144.400 12.511 182.090
|
A nap leggyorsabb
utcai autója, egy húzott 2.2 literes turbós Audi S6 ellen. Erős, de meglehetősen
nehéz is. Mindenesetre "húzott" magával rendesen, végre sikerült
egy 12 másodperces futamot produkálnom! Pedig amint látható, sajnos gondok
merültek fel 300 méter körül, elment az erő, így a célvonali sebesség bizony 3
km/h-val rosszabb lett mint a 4. futamban. |
1/8 mile:
- mp - km/h 0-100 km/h: - mp |
7. futam (negyeddöntő) videó |
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés -
| hivatalos 0.234 2.382 10.095 113.660 15.640 125.650
|
ellenfél hiv. 0.273 2.664 10.358 113.340 15.929 139.660
|
Sajnos amikor
a döntőbe hívtak, akkor lettem figyelmes egy elég érdekes hangra, ami utólag kiderült
egy a hengerfejből kiszakadt menetű, a szelephimbasort rögzítő csavar okozott.
Tanakodtam, hogy most mi legyen, de aztán úgy döntöttem megpróbálom minimál programon
végignyomni a futamot, meglátjuk mire elég. Az ellenfél egy VW Golf II GTI volt,
nem tudom milyen motorral. Sajnos a nagy izgalomban a futamot nem mértem, és
nem is filmeztem. |
1/8 mile: 9.90 mp 120 km/h 0-100 km/h: 7.07 mp |
8. futam (elődöntő) videó |
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.670 9.900 119.890 15.840 116.273
|
hivatalos 0.279 2.345 9.577 118.430 15.508 115.470
|
ellenfél hiv. 0.528 2.620 10.171 117.600 15.533 143.310
|
Az elődöntőben
egy Fiat Uno turbo ellen mentem. Elrajtoltam rendesen, de a váltások már nagyon
biztonságiak, 250 métertől pedig már csak gurultam. |
1/8 mile: 9.34 mp 133 km/h 0-100 km/h: 6.08 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.670 9.340 132.791 14.540 131.905
|
hivatalos 0.296 2.323 9.010 129.710 14.210 134.310
|
ellenfél hiv. 0.596 2.488 9.386 127.540 14.262 161.170
|
A döntőben
a kék 2 literes oszrák Integra Type-R ellen versenyeztem. Továbbra is hallható
kimélő programon mentem. A visszafogottságban persze segített az is, hogy már
reakcióidőben is sikerült megfogni, onnan csak az előny megtartása volt a célom,
finom, biztos váltások, 250 métertől pedig már nem gyorsítottam tovább, csak tartottam
a sebességet. | Sikerült
tehát idén is nyerni egy versenyt, persze az ászok távolmaradása nélkül
ez nem sikerült volna. Viszont a 12 másodperces futam akkor is megvan, egy
régi célt sikerült végre elérni. Itt kéne abbahagyni... :| További
információk, fotók a http://dragrace.atw.hu
oldalon. A 10 legjobb
időt teljesítő autó:
Autók
abszolút időeredmény |
Hajtás |
mp | | Autók
abszolút sebességek | Hajtás |
km/h |
1. 2.
3. 4. 5. 6.
7. 8. 9. 10. | Opel
Corsa RWD nitró Audi S6 Subaru Impreza GT BMW E30 (M5 motor) Renault
5 GT turbo BMW E60 M5 (5.0 V10) BMW E30 (4.0 V8) Subaru Impreza
WRX BMW E36 M3 BMW E30 (M5 motor) |
RWD AWD
AWD RWD
FWD RWD
RWD AWD RWD
RWD |
12.057 12.306 12.755 12.861 12.914
13.002 13.281 13.300 13.339 13.708 | |
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8.
9. 10.
| Opel
Corsa RWD nitró Audi S6 ? BMW E60 M5 (5.0 V10) Renault 5 GT
turbo Subaru Impreza GT BMW E30 (M5 motor) BMW E30 (M5 motor)
BMW E30 (4.0 V8) BMW E36 M3 |
RWD AWD
? RWD
FWD AWD RWD
RWD RWD
RWD
|
194.39 183.58 183.36 182.75 178.38
176.21 175.61 172.41 170.75 169.09 |
(M) Majicright 2006 by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|