|
Hungaroring
2003. október 22. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Az év utolsó
versenyére eredetileg nagy tervekkel készültem, aztán győzött a racionalizmus:
maradt minden a régiben.
Hogy ez mire volt elég? Lássuk...
|
Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű
grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy
több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az
ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.04 mp 137 km/h 0-100 km/h: 5.32 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.540
9.040
136.771
|
hivatalos
-
-
8.915
-
|
ellenfél hiv.
-
-
9.202
-
|
A Nitrosystem Honda Integra Type-R ellen, nitró nélkül.
Jól ment, a célvonalon a különbség kb. 10 méter volt.
Kissé nehezen mozdult a Renault, de az első fél másodperc után egész rendeset
sikerült húzni.
Kicsit gyengült most is a hármas sajnos, ez a gond tehát továbbra is fennáll.
De ezt leszámítva egész jó kis futam, ezzel végre lecseréltem a listákban
is az R5-t.
|
1/8 mile: 9.86 mp 111 km/h 0-100 km/h: 5.25 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.470
9.860
111.527
|
hivatalos
-
-
9.908
-
|
ellenfél hiv.
-
-
10.105
-
|
Egy 120 lóerős Lotus Elise ellen. Nekem ez az egyik
kedvenc autóm már régóta.
No de beszéljünk a futamról. Az eddig egyik legjobb indulás, 100-ig nincs
is semmi gond, de sajnos hármas helyett egyest sikerült kapcsolnom. Mivel
a versenykuplung nem nagyon szokott csúszni, és a slick gumik sem könnyen
adják meg magukat, egy rövid ideig az egekbe szökött a motor fordulatszáma.
(Elméletileg kb. 11000 fordulat/perc, de gondolom a kuplung csak csúszott
egy kicsit legalább.)
Legyen elég annyi, hogy motorfékkel sikerült 1.1 g-vel lassítani! (6.2
és 6.5 mp között)
A hirtelen lassulás után majd 1 másodpercig haboztam, hogy akkor most
mi van, majd áttettem hármasba és lepadlóztam, így sikerült egy hajszállal
a Lotus előtt maradni. (kb. 6 méterrel)
A hatalmas motorfék hatás annyira elcsavarta a motort a bakokon, hogy
a motorházon egy púpot ütött az egyik alkatrész.
Az ékszíj elszakadt, leállt a vízpumpa, egyből kifeküdt a vízhőfokmutató.
Amint lehetett megálltam, és elkezdtem kézzel tekerni a vízpumpát, ahogy
bírtam!
Aztán a barátaim segítségével sikerült egy új szíjat felszerelni, és reménykedtem,
hogy az autó képes legyen a döntőben is indulni.
Fiúk, ezúton is köszönöm Nektek!
|
1/8 mile: 9.18 mp 133 km/h 0-100 km/h: 5.47 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.540
9.180
132.979
|
hivatalos
-
-
9.135
-
|
ellenfél hiv.
-
-
9.380
-
|
Mivel az első futamban elért időeredményem alapján
első, kiemelt helyen kerültem a döntőbe, csak egyszer kellett mennem,
a sárga Integra ellen. Jól ment egész nap, tudtam, hogy nem lesz könnyű
futam.
Szerencsére úgy tünik, a korábbi túlpörgetést a motor károsodás nélkül
megúszta, húzott rendesen.
A kettest beleforgattam a leszabályozási tartományba, de ez sem akadályozta
meg, hogy ha szorosan is, de nyerni tudjak.
|
Szóval ezúttal első
lettem. További információk a http://www.gyorsulas.hu
oldalon.
Ezzel a győzelemmel, és a Turbó Lada lesérülésének segítségével, sikerült az
éves
pontversenyt is megnyernem a kategóriámban.
A nyolc versenyből hármat megnyertem, kétszer voltam második,
három versenyen pedig nem indultam. (igaz ebből egyet töröltek is)
Végülis Benik is bajnok lett! ;)
A 20 legjobb időt teljesítő
autó:
Autók abszolút
|
idő
|
|
Kétkerékhajtású
autók |
FWD |
idő
|
1. MITSUBISHI EVO VI (rallycross)
2. FIAT 126P TDI
3. CHEVROLET CAMARO nitró
4. Autókrossz szöcske (BMW M5)
5. AUDI S2
6. GMC SYCLONE
7. AUDI 80Q
8. AUDI 90Q
9. AUDI RS2
10. SUBARU IMPREZA
11. PONTIAC TRANS AM nitró
12. RENAULT 5 GT TURBO
13. AUDI RS2
14. SUBARU IMPREZA
15. HONDA INTEGRA TYPE-R
16. AUDI S2
17. HONDA INTEGRA TYPE-R
18. AUDI S2
19. SUBARU IMPREZA
20. SUBARU IMPREZA
|
7.336
7.949
8.020
8.091
8.215
8.413
8.445
8.522
8.536
8.547
8.818
8.915
8.971
9.052
9.114
9.271
9.299
9.475
9.546
9.562
|
|
1. FIAT 126P
2. CHEVROLET CAMARO nitró
3. PONTIAC TRANS AM nitró
4. RENAULT 5 GT TURBO
5. HONDA INTEGRA TYPE-R
6. HONDA INTEGRA TYPE-R
7. OPEL ASTRA GSI
8. OPEL
9. HONDA CIVIC nitró
10. SKODA S100
11. BMW
12. LOTUS ELISE
13. FORD
14. HONDA
15. LANCIA
16. BMW
17. PONTIAC
18. VW GOLF
19. BMW
20. FORD
Nem kizárt hogy összkerekes jármű is
került ide.
|
FWD
FWD
FWD
FWD
FWD
FWD
FWD
|
7.949
8.020
8.818
8.915
9.114
9.299
9.832
9.847
9.882
9.938
10.046
10.105
10.202
10.239
10.242
10.269
10.371
10.380
10.382
10.385
|
(M) Majicright 2001. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|