timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Hungaroring 2003. szeptember 16. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Végre fejlődés a Hungaroringen! Nem is kevés!
Először is rendes rajtgép: reakcióidőméréssel, 60 lábbal méréssel,
célvonali idő és sebesség méréssel. Aztán a leláltóról jól látható időeredmény kijelző a rajt kapuk felett. A kategóriák részletes eredményeit is egy több méter átmerőjű képen lehetett követni. Nem volt gumiszőnyeg!
Szóval sok pozitívum, csak a hatalmas tömeg okozott problémát és a döntők bonyolítása hagyott némi kivánnivalót. De nem vagyok telhetetlen!
Nagyon örülök annak, amit sikerült fejleszteni! Köszönet érte!
Nézzük nekem hogy sikerült!

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.08 mp 134 km/h    0-100 km/h: 5.59 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.450
9.080
133.800
hivatalos
0.391
2.277
8.783
131.687
ellenfél hiv.
0.510
2.583
9.968
114.924

Ismét a Citroen Visa ellen. Egész jó rajtot vettem, ez főleg annak köszönhető, hogy sikerült egy kicsit felmelegíteni a gumikat.
Miután végre rendes időmérés volt, számítottam arra, hogy talán sikerül 8 másodperces időt futnom. Hát sikerült!
Azt hiszem sikerült maximálisan kihasználnom a rollout távolságot. Az egyedüli bánatom, hogy a slick gumik nagyobb gördülési ellenállása miatt a célvonali sebességem jóval gyengébb, mint amit a hagyományos gumival tud az autó.
No meg nem ártott volna rendesen elhúzatni a fokozatokat sem! A 0-100 emiatt legalább 2 tizeddel rosszabb, mint amilyen lett volna.


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp

2. futam (elődöntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
-
-
-
hivatalos
0.263
2.733
9.709
119.651
ellenfél hiv.
0.348
2.831
10.012
118.324

Első ellenfélnek Occorics barátom jutott a piros VW Sciroccóval , aki csak hosszas gondolkodás után ("Engem már nem érdekel!") döntött úgy, hogy mégiscsak kijön aznap versenyezni. Jól tette! :)
A futam mérését sajnos elbénáztam, akkor álltam neki nyektetni a műszert, amikor jött a figyelmeztető hang. Hagytam a fenébe, de így is egy elég béna rajtot sikerült csak venni. (Ezt emlékeim és a hivatalos 60 láb is tanusítja)
Az volt a fő baj, hogy nem tudtam, hogy én fogok következni, és amikor bemondták a rajtszámom, futottam a kocsihoz, kicsit kapkodós lett az egész.
Aztán a szokásos kímélőüzemben kb. 12 méterrel nyertem. A sebességem kb. 12 km/h-val alacsonyabb a korábbi, keményen végigtolt futamnál.


1/8 mile: 9.44 mp 131 km/h    0-100 km/h: 6.13 mp
3. futam (döntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.670
9.440
130.849
hivatalos
0.010
2.672
9.364
128.859
ellenfél hiv.
0.384
2.411
9.297
120.805

A nitrós Honda Integra ezúttal palack nélkül.
Hát így sem rossz!
Ez egy nagyon rossz rajt részemről. Először is majdnem beugrottam! 0.01 mp-s reakcióidő!
Videót kockázva megállapítottam, hogy a Renault max. 0.1 mp-vel mozdul korábban, mint a Honda, és célba 0.36-vel korábban ér be, mégis rosszabb a nettó időm.
Egyszerűen túl mélyen "sztédzseltem", túlságosan elől áltam meg a fotócelláknál.
Maga a futam is elég gáz, meglehetősen nehézkesen indult meg az autó. Aztán amint láttam, hogy nincs nagy veszély később sem erőltettem túlságosan, ismét hamarabb váltottam a szokásosnál, és nem padlógázon, hogy biztosan bevegye a fokozatot.

Szóval ezúttal első lettem. Ez először fordult elő velem a Hungaroringen. Király! :)
További információk a http://www.gyorsulas.hu oldalon.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút
idő
  Kétkerékhajtású autók FWD
idő

1. FIAT 126P TDI
2. AUDI S2
3. GMC SYCLONE
4. AUDI RS2
5. AUDI 80 Quattro
6. CHEVROLET CAMARO nitró
7. AUDI 90 Quattro
8. AUDI V8 váz
9. SUBARU IMPREZA
10. SEAT LEON nitró
11. PONTIAC TRANS AM nitró
12. ALFA ROMEO 164 Q4
13. MITSUBITSHI EVO VI
14. AUDI RS2
15. BRABUS
16. SUBARU IMPREZA
17. ALFA ROMEO 155 Q4
18. RENAULT 5 GT TURBO
19. SUBARU IMPREZA
20. SKODA S100 nitró

7.886
8.029
8.079
8.106
8.188
8.189
8.213
8.249
8.331
8.374
8.423
8.459
8.460
8.617
8.655
8.667
8.676
8.783
8.800
8.960
 

1. FIAT 126P TDI
2. CHEVROLET CAMARO nitró
3. PONTIAC TRANS AM nitró
4. BRABUS
5. RENAULT 5 GT TURBO
6. SKODA S100 nitró
7. HONDA ???
8. VW DIZEL GOLF
9. OPEL ASTRA GSI
10. HONDA INTEGRA TYPE-R
11. BMW ???
12. SKODA S100
13. VW ???
14. BMW ???
15. VW SCIROCCO
16. GOLF
17. FIAT X1/9
18. VW ???
19. CITROEN VISA GTI
20. FIAT PUNTO GT

Nem kizárt hogy összkerekes jármű is került ide, vagy a tipusok is keveredhettek.





FWD

FWD
FWD
FWD
FWD


FWD


FWD
FWD

FWD
FWD
7.886
8.189
8.423
8.655
8.783
8.960
9.021
9.040
9.068
9.153
9.241
9.360
9.376
9.504
9.663
9.688
9.695
9.702
9.757
9.768

 


(M) Majicright 2001. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!