|
Hungaroring
2003. szeptember 30. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Amilyen jó
újítások voltak a Hungaroringen a múltkor, annyira sikerült visszrontani
a rendezvényt. Sajnos. Az időmérés ismét a korábbról ismert digitális
saccolás (tm), az időkijelzés maradt, csak sajnos olyan rosszul sikerült
elhelyezni a kijelzőket, hogy nem lehetett őket látni.
Szerencsére az időeredmény kivetítés az első depóban maradt, ez jó.
A verseny előtt 1 órával próbáltam egy kicsit feljebb tornászni a töltőnyomást.
Lássuk, hogy ez mire volt elég...
|
Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű
grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy
több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az
ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.27 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.65 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.540
9.270
135.376
|
hivatalos
-
-
9.518
-
|
ellenfél hiv.
-
-
?
-
|
Első futamom ezúttal egy Honda Civic VTI ellen.
Elsőre nem rossz rajt, de túl hamar váltottam a kettest, ott még nem volt
teljesítmény. Aztán vártam a csodát, ami valamiért sajnos elmaradt.
Azért nem rossz időeredmény, kár, hogy egy kicsit bealudtam a rajtot.
Sajnos az ellenfél időeredményét nem tudom.
|
1/8 mile: 8.93 mp 132 km/h 0-100 km/h: 5.14 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.410
8.930
132.024
|
hivatalos
-
-
9.024
-
|
ellenfél hiv.
-
-
?
-
|
Whoo, no ez már rajt! Nem rossz még a kettes sem,
de sajnos hármasban már gondok vannak. Most úgy gondolom, hogy a nagy
gyorsulás miatt a meglehetősen üres tankban a benzinpumpa elől elfolyt
hátra a benzin.
Ezt megerősíti, hogy a végén újra erőre kapott az autó.
No mindegy, az időeredmény így is jó, csak a végsebességem csökkent emiatt.
(kb. 137 km/h elérhető lett volna) A 0-100 ismét javult, most már 4.9
a cél!
Az ellenfél egy turbó nélküli Alpine motoros Renault 4 volt, sajnos nem
látszik a videón, sőt a videó vége sincs meg. :(
Amit még sajnálok az a 0.03 mp, amivel később indultam a kelleténél.
|
1/8 mile: 10.12 mp 124 km/h 0-100 km/h: 7.25 mp
|
3. futam (elődöntő) videó
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.800
10.120
124.031
|
hivatalos
-
-
10.452
-
|
ellenfél hiv.
-
-
?
-
|
Ismét egy Honda Civic VTI ellen.
Kivülről eléggé hasonlít arra, aki ellen az első futamban mentem, de ez
egy másik autó.
Ez egy igen visszafogott futam részemről minden tekintetben: pocsék rajt,
nagyon hamar kapcsolt kettes, (alig akart erőre kapni az autó) és a cél
előtt 20 méterrel már visszavettem a gázt.
|
1/8 mile: 9.37 mp 133 km/h 0-100 km/h: 5.65 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.700
9.370
133.122
|
hivatalos
-
-
9.484
-
|
ellenfél hiv.
-
-
9.570
-
|
A piros Astra GSI ellen. Tényleg jól megy, amint ez
a videón is látható elég szoros futam volt.
Egy egész picit indul el hamarabb, az így szerzett előnyt a meglehetősen
rossz rajtom miatt megtartotta, és éppen hogy meg tudtam előzni. 6 mp
környékén egy kicsit kiengedtem, azt hittem, már biztosan vezetek. Hát
majdnem a győzelmembe került ez a lazaság.
Ráadásul a hármas váltása miatt is izgulhattam, mert ha nem sikerült volna
elsőre, akkor tutira elbukom a futamot.
Az időeredményből számítva kb. 3 méterrel nyertem.
|
Szóval ezúttal első
lettem. További információk a http://www.gyorsulas.hu
oldalon.
A 20 legjobb időt teljesítő
autó:
Autók abszolút
|
idő
|
|
Kétkerékhajtású
autók |
FWD |
idő
|
1. Chevrolet Camaro nitró
2. AUDI S2
3. AUDI V8 váz nitró
4. GMC Syclone
5. BMW 345i (turbós)
6. MITSUBISHI EVO
7. SUBARU Impreza
8. AUDI 80Q
9. AUDI 90Q
10. VOLVO S60 R nitró
11. MITSUBISHI EVO VI
12. Pontiac Trans Am
13. Renault 5 GT turbo
14. Ford Sierra Cosworth
15. Audi RS2
16. LANCIA Delta Integrale
17. AUDI S2
18. SUBARU Impreza
19. PEUGEOT 406 nitró
20. SUBARU Impreza
|
8.023 8.090 8.354 8.465 8.544 8.660 8.678 8.725 8.773 8.811 8.893 8.990
9.024
9.052 9.091 9.174 9.182 9.276 9.303 9.392
|
|
1. Chevrolet Camaro
2. BMW 345i (turbós)
3. Pontiac Trans Am
4. Renault 5 GT turbo
5. PEUGEOT
6. BMW M3
7. VW GOLF (dízel)
8. OPEL Astra GSI
9. SKODA S100 nitró
10. HONDA CIVIC
11. BOGÁR váz
12. ALFA ?
13. HONDA
14. SKODA
15. FIAT X1/9
Nem kizárt hogy összkerekes jármű is
került ide, vagy a tipusok is keveredhettek.
|
FWD
FWD
FWD
FWD
FWD
FWD ?
FWD
|
8.023
8.544
8.990
9.024
9.303
9.424
9.538
9.570
9.592
9.596
9.813
9.851
9.984
10.091
10.106
|
(M) Majicright 2001. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|