timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Hungaroring 2004. április 11. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Pénteken olajat cseréltem az autóban, aztán beindítottam, idén először.
Némi aggodalomra adott okot egy durva zörgő hang meginduláskor, de mint kiderült csak egy csavaranya lazult meg.

Aztán írány az új évad. Új igéretek az EVO gyorulási verseny szervezőitől a www.gyorsulas.hu oldalon, aztán minden a szokásos...
Inkább nem is sorolom, mi nem teljesült az igért fejlesztésekből. Mindegy is.
Lássuk, hogy sikerült.

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.61 mp 124 km/h    0-100 km/h: 5.67 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.670
9.610
123.739
hivatalos
-
-
9.973
-
ellenfél hiv.
-
-
?
-

Ez az első gyorsulásom tavaly október óta. Nem próbáltam rajtot, rendes versenyváltást, de hosszabb padlógázt sem nyomtam még.
Meg is lett az eredménye. Rossz reakcióidő, meglehetősen rossz rajt, az első váltás egész jó, a második fokozatban jól is ment az autó, csak sajnos túlhuzattam a motort, 7000 körülig. Emiatt a váltás sem sikerült, az újabb próba után pedig olyan lassan épült fel a turbónyomás, hogy először azt hittem az 5. fokozatot sikerült kapcsolnom. (Pedig hármas volt.)
A kb. 300 Lovas RS2 replika S2 kombi volt az ellenfél, akinek az új mérése is felkerül hamarosan. Én kicsit korábban indultam nála, de így is nagyon bealudtam, a hivatalos időm csak 9.9 lett. A versenykörülmények azonban olyanok voltak, hogy inkább nem próbálkoztam több időmérővel.


1/8 mile: 9.66 mp 127 km/h    0-100 km/h: 6.49 mp

2. futam (negyeddöntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.670
9.660
126.916
hivatalos
-
-
?
-
ellenfél hiv.
-
-
?
-

A 9.9-es időm kb. a 6. helyre volt elég, először az dőmérők alatt egy egészen jó eredményt elért Civic ellen. Hogy milyen varázslattól megy ilyen jól, azt nem tudom, de jól megy, az biztos.
Előbb elindult mint én, és jobban is. Mondjuk a mérést nézve ez nem is csoda. A kettest túl hamar kapcsoltam, amiatt aztán a turbólyuk okozta probléma fokozottan jelentkezett. Mi több, a hármast is túl hamar kapcsoltam. Ezen kívül a max. teljesítmény kb. 20 Le-vel kevesebb keréken mint tavaly.
így a 0-100 km/h gyorsulásom egy új negatív csúcs! :) Szóval éppenhogy sikerült nyernem.


1/8 mile: 9.34 mp 132 km/h    0-100 km/h: 5.68 mp
3. futam (elődöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.630
9.340
131.667
hivatalos
-
-
9.320
-
ellenfél hiv.
-
-
?
-

A nagy hangú Astra GSI ellen. Optikailag jelentősen szépült tavaly óta és jól kikönnyítve állt rajthoz.
Meglehetősen egszerre indultunk és végig nagyon szoros volt, csak hármasban tudtam kb. 1 méter előnyre szert tenni. (Csak sacc a videó alapján, nem tudom mennyi.)


1/8 mile: 9.42 mp 131 km/h    0-100 km/h: 6.06 mp
4. futam (döntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.660
9.420
131.055
hivatalos
-
-
9.440
-
ellenfél hiv.
-
-
?
-

Érdekes módon majdnem elmaradt a döntőnk, a sárga Integra erőnyerőként végignézte a döntőket, aztán nem is akarták rajthoz hívni. Aztán csak megoldódott a dolog. Igaz, mire indultunk már nem volt egy darab néző sem! :)
Mármint a kedvesemet leszámítva, aki azért még felvette ezt a futamot is.
Pocsék rajt ez is, mondjuk koszos, olajfoltos, vizes volt az aszfalt és az is lehet, hogy félig a gumiszönyegen állt az autó. Elsietett váltások jellemzik ezt a futamot is, a 0-100 ismét 6 felett.
Ha nem is túl sokkal, de sikerült nyernem.

Tehát ezúttal is sikerült nyernem. Viszont jóval szorosabb versenyben.
Problémák vannak, a motor gyengélkedik, a gumi nem tapad.
Hazafelé még a kuplungpedál is beesett egyszer. Még jó, hogy nem a verseny alatt.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút
idő
  Kétkerékhajtású autók FWD
idő

  1. LANCIA DELTA
  2. CHEVROLET CAMARO nitro
  3. SUBARU IMPREZA
  4. AUDI 80 quattro
  5. AUDI S2
  6. SUBARU IMPREZA
  7. AUDI RS2
  8. AUDI RS2
  9. AUDI S2
10. AUDI S2 kombi
11. ALFA ROMEO 155 Q4
12. SUBARU IMPREZA
13. MITSUBISHI EVO VIII
14. SUBARU IMPREZA
15. RENAULT 5 GT turbo
16. AUDI ?
17. KROSSZAUTÓ
18. HONDA INTEGRA TYPE-R
19. OPEL ASTRA GSI
20. KROSSZAUTÓ (2xVR6)

7.851
7.862
8.194
8.380
8.771
8.812
8.847
8.859
9.017
9.045
9.060
9.072
9.171
9.260
9.317
9.320
9.332
9.413
9.498
9.555
 

  1. CHEVROLET CAMARO nitro
  2. RENAULT 5 GT turbo
  3. KROSSZAUTÓ
  4. HONDA INTEGRA TYPE-R
  5. OPEL ASTRA GSI
  6. BMW E36 M3
  7. BMW E36 M3 kabrió
  8. HONDA
  9. SKODA S100
10. HONDA INTEGRA TYPE-R
11. FORMULA EASTER (LADA motor)
12. FORD
13. BMW
14. SKODA
15. HONDA
16. VW
17. BMW
18. HONDA
19. VW
20. TRABANT (VW motor)


(Nem kizárt hogy összkerekes jármű is került ide.)


FWD

FWD
FWD


FWD

FWD

?
?

FWD
?
?
FWD
?
FWD




7.862
9.317
9.332
9.413
9.498
9.594
9.630
9.680
9.687
9.694
9.888
9.965
9.995
10.053
10.076
10.110
10.110
10.121
10.153
10.223

 


(M) Majicright 2004. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!