|
Hungaroring
2004. április 11. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Pénteken olajat
cseréltem az autóban, aztán beindítottam, idén először.
Némi aggodalomra adott okot egy durva zörgő hang meginduláskor, de mint
kiderült csak egy csavaranya lazult meg.
Aztán írány
az új évad. Új igéretek az EVO gyorulási verseny szervezőitől a www.gyorsulas.hu
oldalon, aztán minden a szokásos...
Inkább nem is sorolom, mi nem teljesült az igért fejlesztésekből. Mindegy
is.
Lássuk, hogy sikerült.
|
Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű
grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy
több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az
ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.61 mp 124 km/h 0-100 km/h: 5.67 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.670
9.610
123.739
|
hivatalos
-
-
9.973
-
|
ellenfél hiv.
-
-
?
-
|
Ez az első gyorsulásom tavaly október óta. Nem próbáltam
rajtot, rendes versenyváltást, de hosszabb padlógázt sem nyomtam még.
Meg is lett az eredménye. Rossz reakcióidő, meglehetősen rossz rajt, az
első váltás egész jó, a második fokozatban jól is ment az autó, csak sajnos
túlhuzattam a motort, 7000 körülig. Emiatt a váltás sem sikerült, az újabb
próba után pedig olyan lassan épült fel a turbónyomás, hogy először azt
hittem az 5. fokozatot sikerült kapcsolnom. (Pedig hármas volt.)
A kb. 300 Lovas RS2 replika S2 kombi volt az ellenfél, akinek az új mérése
is felkerül hamarosan. Én kicsit korábban indultam nála, de így is nagyon
bealudtam, a hivatalos időm csak 9.9 lett. A versenykörülmények azonban
olyanok voltak, hogy inkább nem próbálkoztam több időmérővel.
|
1/8 mile: 9.66 mp 127 km/h 0-100 km/h: 6.49 mp
|
2. futam (negyeddöntő) videó
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.670
9.660
126.916
|
hivatalos
-
-
?
-
|
ellenfél hiv.
-
-
?
-
|
A 9.9-es időm kb. a 6. helyre volt elég, először az
dőmérők alatt egy egészen jó eredményt elért Civic ellen. Hogy milyen
varázslattól megy ilyen jól, azt nem tudom, de jól megy, az biztos.
Előbb elindult mint én, és jobban is. Mondjuk a mérést nézve ez nem is
csoda. A kettest túl hamar kapcsoltam, amiatt aztán a turbólyuk okozta
probléma fokozottan jelentkezett. Mi több, a hármast is túl hamar kapcsoltam.
Ezen kívül a max. teljesítmény kb. 20 Le-vel kevesebb keréken mint tavaly.
így a 0-100 km/h gyorsulásom egy új negatív csúcs! :) Szóval éppenhogy
sikerült nyernem.
|
1/8 mile: 9.34 mp 132 km/h 0-100 km/h: 5.68 mp
|
3. futam (elődöntő) videó
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.630
9.340
131.667
|
hivatalos
-
-
9.320
-
|
ellenfél hiv.
-
-
?
-
|
A nagy hangú Astra GSI ellen. Optikailag jelentősen
szépült tavaly óta és jól kikönnyítve állt rajthoz.
Meglehetősen egszerre indultunk és végig nagyon szoros volt, csak hármasban
tudtam kb. 1 méter előnyre szert tenni. (Csak sacc a videó alapján, nem
tudom mennyi.)
|
1/8 mile: 9.42 mp 131 km/h 0-100 km/h: 6.06 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.660
9.420
131.055
|
hivatalos
-
-
9.440
-
|
ellenfél hiv.
-
-
?
-
|
Érdekes módon majdnem elmaradt a döntőnk, a sárga
Integra erőnyerőként végignézte a döntőket, aztán nem is akarták rajthoz
hívni. Aztán csak megoldódott a dolog. Igaz, mire indultunk már nem volt
egy darab néző sem! :)
Mármint a kedvesemet leszámítva, aki azért még felvette ezt a futamot
is.
Pocsék rajt ez is, mondjuk koszos, olajfoltos, vizes volt az aszfalt és
az is lehet, hogy félig a gumiszönyegen állt az autó. Elsietett váltások
jellemzik ezt a futamot is, a 0-100 ismét 6 felett.
Ha nem is túl sokkal, de sikerült nyernem.
|
Tehát ezúttal is sikerült
nyernem. Viszont jóval szorosabb versenyben.
Problémák vannak, a motor gyengélkedik, a gumi nem tapad.
Hazafelé még a kuplungpedál is beesett egyszer. Még jó, hogy nem a verseny alatt.
A 20 legjobb időt teljesítő
autó:
Autók abszolút
|
idő
|
|
Kétkerékhajtású
autók |
FWD |
idő
|
1. LANCIA DELTA
2. CHEVROLET CAMARO nitro
3. SUBARU IMPREZA
4. AUDI 80 quattro
5. AUDI S2
6. SUBARU IMPREZA
7. AUDI RS2
8. AUDI RS2
9. AUDI S2
10. AUDI S2 kombi
11. ALFA ROMEO 155 Q4
12. SUBARU IMPREZA
13. MITSUBISHI EVO VIII
14. SUBARU IMPREZA
15. RENAULT 5 GT turbo
16. AUDI ?
17. KROSSZAUTÓ
18. HONDA INTEGRA TYPE-R
19. OPEL ASTRA GSI
20. KROSSZAUTÓ (2xVR6)
|
7.851
7.862
8.194
8.380
8.771
8.812
8.847
8.859
9.017
9.045
9.060
9.072
9.171
9.260
9.317
9.320
9.332
9.413
9.498
9.555
|
|
1. CHEVROLET CAMARO nitro
2. RENAULT 5 GT turbo
3. KROSSZAUTÓ
4. HONDA INTEGRA TYPE-R
5. OPEL ASTRA GSI
6. BMW E36 M3
7. BMW E36 M3 kabrió
8. HONDA
9. SKODA S100
10. HONDA INTEGRA TYPE-R
11. FORMULA EASTER (LADA motor)
12. FORD
13. BMW
14. SKODA
15. HONDA
16. VW
17. BMW
18. HONDA
19. VW
20. TRABANT (VW motor)
(Nem kizárt hogy összkerekes jármű
is került ide.)
|
FWD
FWD
FWD
FWD
FWD
?
?
FWD
?
?
FWD
?
FWD
|
7.862
9.317
9.332
9.413
9.498
9.594
9.630
9.680
9.687
9.694
9.888
9.965
9.995
10.053
10.076
10.110
10.110
10.121
10.153
10.223
|
(M) Majicright 2004. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|