|
Hungaroring
2004. augusztus 24. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
A hétvégi kirándulás
(Nitrolympics) után fáradtan és kedvetlenül mentem versenyezni, de hát
a pontverseny miatt muszáj ott lenni.
Csak a szokásos. Egész éjszakás sorbanállás, versenyből semmit nem látás.
Sajnos ismét a régi bruttó időmérés ment, így vagy pocsék,
vagy extra jó idők születtek, a sofőrök "bátorságától" függően.
|
Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű
grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy
több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az
ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.42 mp 132 km/h 0-100 km/h: 5.89 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.680
9.420
131.541
|
hivatalos
-
-
9.716
-
|
ellenfél hiv.
13 körül?
|
Elsőnek egy frissen elkészült 1.5-ös Lada ellen.
(Sőt, inkább még csak félkész. Vaddisznónak hívják.)
Csakúgy mint az előző versenyen, itt is plusz súllyal indultam, a két
utcai kerék meg a szerszámok a csomagtartóban maradtak.
Jól bealudtam a lámpát, s mivel "bruttó" időmérés volt, ez elég
jól lerontotta a hivatalos eredményt.
Kicsit rontotta az a futamot az is, hogy ideges voltam amiatt, hogy a
speaker kerdezgetett, miközben én a szokásos rajtprocedúrámat próbáltam
kivitelezni. Nem nagyon sikerült, még szerencse, hogy a mérés megvan.
|
1/8 mile: 9.25 mp 131 km/h 0-100 km/h: 5.69 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.520
9.250
131.415
|
hivatalos
9.555
|
ellenfél hiv.
passz
|
Az első futam után rögtön beálltam a sorba és azt
hiszem utolsóként engedtek be még időmérőre, a kiválasztott páromat a
"durrogós" Imrezát már nem is engedték rajthoz állni, így egy
dízel(?) VW-vel álltam rajthoz.
Ekkora sikerült a "túlsúlyomat" leadni, a Boombasstik vigyázott
rá, köszönet érte.
Viszont sajnálatos módon az első futam során elvesztettem a CO csavart
a karburátorból így ennél a futamnál már nem volt rendes alapjáratom.
|
1/8 mile: 9.41 mp 122 km/h 0-100 km/h: 6.11 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.640
9.410
121.5114
|
hivatalos
9.842
|
ellenfél hiv.
?
|
A legjobb idővel kerültem a döntőbe, így az első fordulóban
nem kellett rajthoz állnom. A döntőbe kerülésért egy fehér Honda Integra
Type-R-t kaptam ellenfélnek. Látva az előnyömet, nem toltam végig a távot,
pláne nem keményen.
|
1/8 mile: 16.22 mp 36 km/h 0-100 km/h: - mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.630
16.220
36.277
|
hivatalos
17.396
|
ellenfél hiv.
?
|
A "mumus" piros GSI ellen kerültem a döntőbe.
Nem sikerült a váltás, ennyi a történet.
|
Tehát ezúttal második
lettem. Bővebb infó: www.gyorsulas.hu
A
20 legjobb időt teljesítő autó:
Autók abszolút
időeredmény |
Hajtás
|
mp
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
|
Lancia Delta Integrale (nitro)
CHEVROLET CAMARO (nitro)
SUBARU IMPREZA
AUDI S2
AUDI S2
AUDI 80 quattro
AUDI RS2
SUBARU IMPREZA
LANCIA DELTA INTEGRALE
AUDI S2
CHEVROLET CORVETTE
MITSUBISHI ECLIPSE
ALFA ROMEO 155Q4
TRABANT BIMOTO
BOGÁR RONCS
RENAULT 5 GT TURBO
SUBARU IMPREZA
OPEL ASTRA GSI
FORD SIERRA COSWORTH
LADA KOMBI
|
AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
RWD
AWD
AWD
RWD
RWD
FWD
AWD
FWD
AWD
RWD
|
7.600
7.842
8.007
8.130
8.405
8.438
8.534
8.577
8.750
8.856
8.869
9.183
9.339
9.490
9.550
9.555
9.582
9.689
9.759
9.855
|
(M) Majicright 2004. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|