timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Hungaroring 2004. augusztus 24. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

A hétvégi kirándulás (Nitrolympics) után fáradtan és kedvetlenül mentem versenyezni, de hát a pontverseny miatt muszáj ott lenni.
Csak a szokásos. Egész éjszakás sorbanállás, versenyből semmit nem látás.

Sajnos ismét a régi bruttó időmérés ment, így vagy pocsék,
vagy extra jó idők születtek, a sofőrök "bátorságától" függően.

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.42 mp 132 km/h    0-100 km/h: 5.89 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.680
9.420
131.541
hivatalos
-
-
9.716
-
ellenfél hiv.


13 körül?

Elsőnek egy frissen elkészült 1.5-ös Lada ellen.
(Sőt, inkább még csak félkész. Vaddisznónak hívják.)
Csakúgy mint az előző versenyen, itt is plusz súllyal indultam, a két utcai kerék meg a szerszámok a csomagtartóban maradtak.
Jól bealudtam a lámpát, s mivel "bruttó" időmérés volt, ez elég jól lerontotta a hivatalos eredményt.
Kicsit rontotta az a futamot az is, hogy ideges voltam amiatt, hogy a speaker kerdezgetett, miközben én a szokásos rajtprocedúrámat próbáltam kivitelezni. Nem nagyon sikerült, még szerencse, hogy a mérés megvan.


1/8 mile: 9.25 mp 131 km/h    0-100 km/h: 5.69 mp

2. futam

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.520
9.250
131.415
hivatalos


9.555
ellenfél hiv.


passz

Az első futam után rögtön beálltam a sorba és azt hiszem utolsóként engedtek be még időmérőre, a kiválasztott páromat a "durrogós" Imrezát már nem is engedték rajthoz állni, így egy dízel(?) VW-vel álltam rajthoz.
Ekkora sikerült a "túlsúlyomat" leadni, a Boombasstik vigyázott rá, köszönet érte.
Viszont sajnálatos módon az első futam során elvesztettem a CO csavart a karburátorból így ennél a futamnál már nem volt rendes alapjáratom.


1/8 mile: 9.41 mp 122 km/h    0-100 km/h: 6.11 mp

3. futam (elődöntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.640
9.410
121.5114
hivatalos


9.842
ellenfél hiv.


?

A legjobb idővel kerültem a döntőbe, így az első fordulóban nem kellett rajthoz állnom. A döntőbe kerülésért egy fehér Honda Integra Type-R-t kaptam ellenfélnek. Látva az előnyömet, nem toltam végig a távot, pláne nem keményen.


1/8 mile: 16.22 mp 36 km/h    0-100 km/h: - mp

4. futam (döntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.630
16.220
36.277
hivatalos


17.396
ellenfél hiv.


?

A "mumus" piros GSI ellen kerültem a döntőbe.
Nem sikerült a váltás, ennyi a történet.

Tehát ezúttal második lettem. Bővebb infó: www.gyorsulas.hu

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
Lancia Delta Integrale (nitro)
CHEVROLET CAMARO (nitro)
SUBARU IMPREZA
AUDI S2
AUDI S2
AUDI 80 quattro
AUDI RS2
SUBARU IMPREZA
LANCIA DELTA INTEGRALE
AUDI S2
CHEVROLET CORVETTE
MITSUBISHI ECLIPSE
ALFA ROMEO 155Q4
TRABANT BIMOTO
BOGÁR RONCS
RENAULT 5 GT TURBO
SUBARU IMPREZA
OPEL ASTRA GSI
FORD SIERRA COSWORTH
LADA KOMBI

AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD

AWD
AWD
AWD
AWD
RWD
AWD
AWD
RWD
RWD
FWD
AWD
FWD
AWD
RWD
7.600
7.842
8.007
8.130
8.405
8.438
8.534
8.577
8.750
8.856
8.869
9.183
9.339
9.490
9.550
9.555
9.582
9.689
9.759
9.855


(M) Majicright 2004. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!