timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Hungaroring 2004. június 1. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Hétfőn sikerült teljesen összerakni az autót, kipróbáltam, mértem egy rövid tesztet, majd kedden délután elindultam kipróbálni élesben.
A pályán "rendes" időmérő berendezés fogadott, kb. 70 centi rollout távolsággal. Ez nagyon sok! Ekkora táv megtétele egy elsőkerékhajtású autónak akár 0.6 mp-be is beletelik!

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.25 mp 134 km/h    0-100 km/h: 5.61 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.590
9.250
133.716
hivatalos
-
-
nem mérték!
-
ellenfél hiv.
-
-
7.57 / 7.77
156 / 159

Még héftőn délután fabrikáltam egy videókameratartót, így most megörvendeztethetek mindenkit egy pár látványos felvétellel. Elsőnek itt a nyitó futam a nap leggyorsabb autója ellen. Legrosszabb esetben is 7.77-et ment a Camaro, de lehet, hogy ez a 7.57-es futama.
Sajnos nekem valamiért nem mérték az időmet. Hm... :|
Pedig nem olyan rossz futam. Sajnos egy picit befulladt az egyes, de azért így sem rossz, ekkora rollouttal legalább 8.8 lett volna.
Mindegy, csak a videóért megérte végigtolni.
Mellesleg 10 méter után kinyílt a csomagtartó, mint a Porsche 911 turbón a hátsó szárny. :o :)
Ha valaki tud külső videófelvételt erről, az szóljón, nagyon kiváncsi lennék rá!


1/8 mile: 10.09 mp 134 km/h    0-100 km/h: 6.62 mp

2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
3.180
10.090
133.616
hivatalos
-
-
nem mérték!
-
ellenfél hiv.


~8.200
~146.000

Sajnos amire sorra kerültem már javában esett az eső, nagyon csúszos lett a pálya. Persze mielőtt beálltam volna a slick gumikkal a rajthoz, mértem egy próba rajtot és az biztatónak tünt, 0.45-0.5 g körüli értékekkel.
Sajnos az éles rajt pocsék lett, így az Audi RS2 sokkal jobban el tudott húzni, mint amiben reménykedtem.
De az még hagyján, vacak az időeredmény, de még csak le sem mérték! Ezt sem! Elég ideges voltam!


1/8 mile: 10.41 mp 123 km/h    0-100 km/h: 6.77 mp

3. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
3.110
10.410
123.249
hivatalos
0.553
-
9.983
126.000
ellenfél hiv.


~10.100
~115.000

Nos, az első mért eredményem az eddig legpocsékabb futam lett. Jól látható, hogy magamnak 10.4-et mértem, a nagy rollout miatt azonban a hivatalos idő 9.983 lett. Ezzel bebiztosítottam magam a döntőbe, a 7. helyre! Hú, brávó! :)
Az ellenfél egy Fiat Punto GT volt, féltávig azt hiszem nagyon jól tartotta magát.


1/8 mile: 9.30 mp 133 km/h    0-100 km/h: 5.83 mp

4. futam (negyeddöntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.640
9.300
133.445

hivatalos
0.163
-
9.036
136.000
ellenfél hiv.
0.348

10.458
90.000

Némi keverés után a 3. legjobb időt futott autóval, az Astra GSI-vel kerültem össze. Nem értem, hogyan.
A döntőkre ugyan jelentősen száradt a pálya, de még nem volt teljesen száraz. Mivel nem tudtam milyen tapadásra számíthatok, igyekeztem minél jobb rajtot fogni. Előtte még megérdeklődtük, hogyan működik a beugrásérzékelés. Ennek figyelembevételével indultam és amint látható, még így is 0.1 mp feletti a reakcióidőm.
A körülményeket figyelembe véve kitünő volt a tapadás egyesben, csak kicsit lassan jött meg.
Az Astra ha jól sejtem váltóhiba miatt nem tudott végigmenni rendesen.


1/8 mile: 9.27 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.55 mp

5. futam (elődöntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.630
9.270
135.148
hivatalos
0.433
-
9.337
137.000
ellenfél hiv.
0.226

9.476
131.000

A piros Civic Coupe ellen. Mivel az előzö rajtomat páron megkérdőjelezték, hát kissé visszafogottabbban indultam. Pont zöldre mozdul az autóm. A reakcióidő meglehetősen nagy is lett.
Kb. 5 méter előnnyel értem be a célba. Ez nem sok, de mivel 0.2 mp-vel később indultam a Hondánál, így örülhetek, hogy egyáltalán nyertem.


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp
6. futam (döntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
-
-
-
hivatalos
0.944
-
16.482
93.000
ellenfél hiv.
0.249
-
10.154
91.000

Az ellenfél a kipakolt sárga Honda Integra Type-R lett volna, ha még van affinitásom versenyezni. Nem volt. A le nem mért futamjaim, a káosz a párosításokkal, valamint némi kivülállói kavarás után, kissé már elszállt az agyam.
Valószinüleg nem volt jó megoldás ezt így megoldani, ezúton is elnézést kérek az érintettől.
Mintegy tüntető futam akart lenni, sorry, ha nem jött le.

Tehát ezúttal második lettem, ha minden igaz. Nem tudom biztosan.


A 20 legjobb időt teljesítő autó:
az időeredmények nem reális sorrendet mutatnak, mert van amelyik idő nettó és
van amelyik bruttó, de azt nem lehet tudni melyik milyen... (sóhaj)


Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
  Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

CHEVROLET CAMARO
LANCIA DELTA
AUDI 80Q
LANCIA DELTA
AUDI S2
AUDI RS2
AUDI S2
AUDI S2 AVANT
AUDI S3
AUDI S2
SUBARU IMPREZA
ALFA 155Q4
AUDI A4
RENAULT 5 GT TURBO
HONDA CIVIC COUPE
HONDA INTEGRA TYPE-R
TRABANT 601 bimoto
BMW E36 M3
DODGE VIPER
MITSUBISHI ECLIPSE
AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD

AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
FWD
FWD
FWD
RWD
RWD
RWD
AWD
07.787
07.956
08.070
08.160
08.164
08.243
08.521
08.640
08.689
08.809
08.854
08.903
09.036
09.038
09.159
09.164
09.273
09.284
09.316
    1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
AUDI S2
CHEVROLET CAMARO
LANCIA DELTA
AUDI S2
AUDI 80q
AUDI RS2
LANCIA DELTA
AUDI S2
DODGE VIPER
AUDI S2
RENAULT 5 GT TURBO
TRABANT 601 bimoto
AUDI S3
AUDI S2 avant
SUBARU IMPREZA
LOTUS OMEGA
HONDA CIVIC COUPE
ALFA 155 Q4
MERCEDES ?
AUDI A4
AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
RWD
AWD
FWD
RWD
AWD
AWD
AWD
RWD
FWD
AWD
RWD
AWD
165
159
155
152
152
148
146
142
139
139
137
136
135
135
134
134
133
133
132
131


(M) Majicright 2004. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!