|
Hungaroring
2004. június 1. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Hétfőn sikerült
teljesen összerakni az autót, kipróbáltam, mértem egy rövid tesztet, majd
kedden délután elindultam kipróbálni élesben.
A pályán "rendes" időmérő berendezés fogadott, kb. 70 centi
rollout távolsággal. Ez nagyon sok! Ekkora táv megtétele egy elsőkerékhajtású
autónak akár 0.6 mp-be is beletelik!
|
Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű
grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy
több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az
ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.25 mp 134 km/h 0-100 km/h: 5.61 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.590
9.250
133.716
|
hivatalos
-
-
nem mérték!
-
|
ellenfél hiv.
-
-
7.57 / 7.77
156 / 159
|
Még héftőn délután fabrikáltam egy videókameratartót,
így most megörvendeztethetek mindenkit egy pár látványos felvétellel.
Elsőnek itt a nyitó futam a nap leggyorsabb autója ellen. Legrosszabb
esetben is 7.77-et ment a Camaro, de lehet, hogy ez a 7.57-es futama.
Sajnos nekem valamiért nem mérték az időmet. Hm... :|
Pedig nem olyan rossz futam. Sajnos egy picit befulladt az egyes, de azért
így sem rossz, ekkora rollouttal legalább 8.8 lett volna.
Mindegy, csak a videóért megérte végigtolni.
Mellesleg 10 méter után kinyílt a csomagtartó, mint a Porsche 911 turbón
a hátsó szárny. :o :)
Ha valaki tud külső videófelvételt erről, az szóljón, nagyon kiváncsi
lennék rá!
|
1/8 mile: 10.09 mp 134 km/h 0-100 km/h: 6.62 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
3.180
10.090
133.616
|
hivatalos
-
-
nem mérték!
-
|
ellenfél hiv.
~8.200
~146.000
|
Sajnos amire sorra kerültem már javában esett az eső,
nagyon csúszos lett a pálya. Persze mielőtt beálltam volna a slick gumikkal
a rajthoz, mértem egy próba rajtot és az biztatónak tünt, 0.45-0.5 g körüli
értékekkel.
Sajnos az éles rajt pocsék lett, így az Audi RS2 sokkal jobban el tudott
húzni, mint amiben reménykedtem.
De az még hagyján, vacak az időeredmény, de még csak le sem mérték! Ezt
sem! Elég ideges voltam!
|
1/8 mile: 10.41 mp 123 km/h 0-100 km/h: 6.77 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
3.110
10.410
123.249
|
hivatalos
0.553
-
9.983
126.000
|
ellenfél hiv.
~10.100
~115.000
|
Nos, az első mért eredményem az eddig legpocsékabb
futam lett. Jól látható, hogy magamnak 10.4-et mértem, a nagy rollout
miatt azonban a hivatalos idő 9.983 lett. Ezzel bebiztosítottam magam
a döntőbe, a 7. helyre! Hú, brávó! :)
Az ellenfél egy Fiat Punto GT volt, féltávig azt hiszem nagyon jól tartotta
magát.
|
1/8 mile: 9.30 mp 133 km/h 0-100 km/h: 5.83 mp
|
4. futam (negyeddöntő) videó
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.640
9.300
133.445
|
hivatalos
0.163
-
9.036
136.000
|
ellenfél hiv.
0.348
10.458
90.000
|
Némi keverés után a 3. legjobb időt futott autóval,
az Astra GSI-vel kerültem össze. Nem értem, hogyan.
A döntőkre ugyan jelentősen száradt a pálya, de még nem volt teljesen
száraz. Mivel nem tudtam milyen tapadásra számíthatok, igyekeztem minél
jobb rajtot fogni. Előtte még megérdeklődtük, hogyan működik a beugrásérzékelés.
Ennek figyelembevételével indultam és amint látható, még így is 0.1 mp
feletti a reakcióidőm.
A körülményeket figyelembe véve kitünő volt a tapadás egyesben, csak kicsit
lassan jött meg.
Az Astra ha jól sejtem váltóhiba miatt nem tudott végigmenni rendesen.
|
1/8 mile: 9.27 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.55 mp
|
5. futam (elődöntő) videó
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.630
9.270
135.148
|
hivatalos
0.433
-
9.337
137.000
|
ellenfél hiv.
0.226
9.476
131.000
|
A piros Civic Coupe ellen. Mivel az előzö rajtomat
páron megkérdőjelezték, hát kissé visszafogottabbban indultam. Pont zöldre
mozdul az autóm. A reakcióidő meglehetősen nagy is lett.
Kb. 5 méter előnnyel értem be a célba. Ez nem sok, de mivel 0.2 mp-vel
később indultam a Hondánál, így örülhetek, hogy egyáltalán nyertem.
|
1/8 mile: - mp - km/h 0-100 km/h: - mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
-
-
-
|
hivatalos
0.944
-
16.482
93.000
|
ellenfél hiv.
0.249
-
10.154
91.000
|
Az ellenfél a kipakolt sárga Honda Integra Type-R
lett volna, ha még van affinitásom versenyezni. Nem volt. A le nem mért
futamjaim, a káosz a párosításokkal, valamint némi kivülállói kavarás
után, kissé már elszállt az agyam.
Valószinüleg nem volt jó megoldás ezt így megoldani, ezúton is elnézést
kérek az érintettől.
Mintegy tüntető futam akart lenni, sorry, ha nem jött le.
|
Tehát ezúttal második
lettem, ha minden igaz. Nem tudom biztosan.
A 20 legjobb időt teljesítő
autó:
az időeredmények nem reális sorrendet
mutatnak, mert van amelyik idő nettó és
van amelyik bruttó, de azt nem lehet tudni melyik milyen... (sóhaj)
Autók abszolút
időeredmény |
Hajtás
|
mp
|
|
Autók abszolút
sebességek |
Hajtás
|
km/h
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
|
CHEVROLET CAMARO
LANCIA DELTA
AUDI 80Q
LANCIA DELTA
AUDI S2
AUDI RS2
AUDI S2
AUDI S2 AVANT
AUDI S3
AUDI S2
SUBARU IMPREZA
ALFA 155Q4
AUDI A4
RENAULT 5 GT TURBO
HONDA CIVIC COUPE
HONDA INTEGRA TYPE-R
TRABANT 601 bimoto
BMW E36 M3
DODGE VIPER
MITSUBISHI ECLIPSE
|
AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
FWD
FWD
FWD
RWD
RWD
RWD
AWD
|
07.787
07.956
08.070
08.160
08.164
08.243
08.521
08.640
08.689
08.809
08.854
08.903
09.036
09.038
09.159
09.164
09.273
09.284
09.316
|
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
|
AUDI S2
CHEVROLET CAMARO
LANCIA DELTA
AUDI S2
AUDI 80q
AUDI RS2
LANCIA DELTA
AUDI S2
DODGE VIPER
AUDI S2
RENAULT 5 GT TURBO
TRABANT 601 bimoto
AUDI S3
AUDI S2 avant
SUBARU IMPREZA
LOTUS OMEGA
HONDA CIVIC COUPE
ALFA 155 Q4
MERCEDES ?
AUDI A4
|
AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
RWD
AWD
FWD
RWD
AWD
AWD
AWD
RWD
FWD
AWD
RWD
AWD
|
165
159
155
152
152
148
146
142
139
139
137
136
135
135
134
134
133
133
132
131
|
(M) Majicright 2004. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|