timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Hungaroring 2004. június 22. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Az tavaszi évad záróversenyén is rajthoz álltam a Hungaroringen.
Kellemes meglepetés volt a célvonal fölé került kijelző, végre jól láthatóak az eredmények. Pozitív változás volt még, hogy a rajtfotocellák közelebb kerültek egymáshoz, vagyis rövidebb lett a rollout. Sajnos azonban meglehetősen rakoncátlan volt a berendezés, sok volt a hibás mérés.

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.60 mp 127 km/h    0-100 km/h: 5.81 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.670
9.600
126.949
hivatalos
-
-
nem mérték!
-
ellenfél hiv.


?

Párnak egy Ford Sierra Cosworth-ot sikerült találni. Közel gyári állapotban, de hát egy Cossie akkor is Cossie! :) Sajnos nagyon eltolta a rajtját, így már a rajtnál lemaradt.
Nekem sem egy jó futam ez. Sajnos nem találtam megoldást a utcai kerekeim, a szerszámok, a benzinkanna és az emelő számára, ezért ezek a futam alatt is a kocsiban maradtak. Hát egy picit visszafogott, ahogy nézem. Igaz, a rajt sem túl erős és a hármas váltás sem való a kirakatba. De mégis örültem volna neki, ha lemérik. Sajnos a komputer ezt beugrásnak érzékelte. Nem nagyon tudom ezt mire vélni, a stage lámpa égett végig és csak a zöld után mozdul az autó! Legalább 0.5 mp-s reakcióidő lett volna, nem beugrás!


1/8 mile: 9.59 mp 132 km/h    0-100 km/h: 6.34 mp

2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.770
9.590
131.548
hivatalos
?
ellenfél hiv.
0.766
-
9.603
-

Kénytelen voltam mégegyszer sorbaállni, ezúttal is sikerült egy 2 literes turbós, összkerékhajtású ellenfelet találni. A videó szerintem elég látványos lett, valami ilyesmit akartam már egy ideje. Kicsit túl nagy előnyt adtam neki, azt hiszem, a hivatalos mérés szerint a reakcióidőm 1.565 mp volt.
Ez a futamom egyébként szintén gyenge, ugyanúgy túlsúllyal mentem. Mégis sikerült a kategória legjobb idejét mennem.


1/8 mile: 9.43 mp 126 km/h    0-100 km/h: 6.11 mp

3. futam (elődöntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.640
9.430
125.765
hivatalos

?
ellenfél hiv.


9.7 - 9.9 ?

A döntőbe kerülésért egy Fiat Punto GT ellen kellett gyorsulnom. Szintén 1.4 turbó mint én és slick gumikkal is fel volt szerelkezve.
Itt már plusz súlyok nélkül mentem és kicsit jobb lett a rajt is végre, de valami nem volt kóser az autómmal, hármasban nagyon gyengén muzsikált.


1/8 mile: 9.09 mp 133 km/h    0-100 km/h: 5.30 mp

4. futam (döntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.500
9.090
133.442
hivatalos
?
ellenfél hiv.
?

A nap egyetlen jól sikerült futama pont a döntőre sikerült. Vagy nagyon tudok, vagy piszok mázlista vagyok. :) Hehe.
Az ellenfél a fehér nitrosystemes Honda Integra Type-R.
A döntőre előszedték a titkos fegyvert is, a dragragacsot, ami a Promaro remek időeredményeiben is főszerepet játszik.
Sajnos nem láttam, hogy sikerült a rajtja, mert az enyém szerencsére elég jól. Azt viszont jól láttam, hogy kb. 150 métertől már közelített rám.
Sajnos erre semmi bizonyíték, mert egész nap sikerült úgy autóznia, hogy egyetlen mért sebessége sincsen. :(
A videó sajnos elég gyenge, mert elfelejtettem levenni a fejtámlát.

Tehát ezúttal is sikerült nyernem.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
  Autók abszolút sebességek*
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

CHEVROLET CAMARO
AUDI S2
LANCIA DELTA INTEGRALE
AUDI 80 QUATTRO
AUDI S2
AUDI RS2
AUDI S2
FORMULA EASTER
AUDI S3
AUDI S2 avant
MITSUBISHI EVO VI
SUBARU IMPREZA
SUBARU IMPREZA
TRABANT 601 bimoto
FORD SIERRA COSWORTH
RENAULT 5 GT TURBO
HONDA INTEGRA TYPE-R
SKODA S100
OPEL ASTRA GSI
AUDI S2
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD

AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
RWD
AWD
FWD
FWD
RWD
FWD
AWD
7.770
7.796
7.981
8.110
8.125
8.534
8.584
8.673
8.797
8.862
8.871
8.898
8.924
8.994
9.219
9.309
9.333
9.362
9.405
9.434
    1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
AUDI S2
CHEVROLET CAMARO
LANCIA DELTA INTEGRALE
AUDI 80 QUATTRO
MITSUBISHI EVO VI
AUDI S2
AUDI S3
TRABANT 601 bimoto
RENAULT 5 GT TURBO
SUBARU IMPREZA
SUBARU IMPREZA
AUDI S2
LOTUS ?
FORMULA EASTER
OPEL CALIBRA TURBO
OPEL ASTRA GSI
VW ?
SKODA S100
MITSUBISHI ?
HONDA INTEGRA TYPE-R

*: sok sebességet nem mértek le, így ez a lista közel sem valós!

AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD

FWD
AWD
AWD
AWD
AWD
RWD
AWD
FWD
FWD
RWD
AWD
FWD
155
150
132
132
130
129
127
127
125
125
124
124
124
123
122
121
121
119
119
118


(M) Majicright 2004. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!