timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Hungaroring 2004. október 22. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Az évadzáró futamot pocsék időjárásban rendezték meg.
Folyamatosan esett az eső, néza csak csöpögött, néha bizony zuhugott.
Az aszfaltcsík végig vizes maradt, nem száradt fel.
Nem kis megdöbbenésre az első 10-20 párt bizony kézzel indították, időmérés nélkül. Szerencsére aztán sikerült megreparálni ezt a hibát.
A lámpa sebessége viszont elég "érdekes" volt, az első sárga felvillanása után 0.3 mp-vel már zöld volt a lámpa. Az amatőröknél ugye általában a 0.5 mp-s "sportsman tree
" az elterjedt, ahol az első sárga felvillanása után a zöld 1.5 mp múlva jön. A profik "pro-tree" szerint rajtolnak, ahol az összes sárga egyszerre villan fel, amit 0.4 mp után követ a zöld.
Szóval a szervezők szerint mi gyorsabbak vagyunk mint a profik! :)

De lássuk, hogy ment nekem.

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 10.80 mp 131 km/h    0-100 km/h: 7.72 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
3.090
10.800
131.484
hivatalos
0.552
-
10.372
125.000
ellenfél hiv.


-

A nedves pályán úgy gondoltam az utcai gumikkal tudok majd jót menni. Hát, ennél kicsit jobbra számítottam, ez elég siralmas. Mondjuk nem segített a jó időeredmény elérésében a lassú 1-2 váltás sem. Az némileg meglepő, hogy kettesben már jobban megtapadt, mint egyesben.
Ez ennél a pontnál még úgy tünt, talán elég a döntőbe jutáshoz, de nem akartam kockáztatni.
Az ellenfél egy C4-es Corvette volt, 5.7 literes LT1 motorral, de meglehetősen félkész állapotban. Az ő idejét sajnos nem mérték. :(


1/8 mile: 9.65 mp 132 km/h    0-100 km/h: 6.15 mp

2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.800
9.650
132.385
hivatalos
0.658

9.268
125.000
ellenfél hiv.


-

A második kisérethez feltettem a slick gumikat. Elég hülye ötletnek tünik teljesen minta nélküli gumival menni vizes úton, de úgy tünik mégis jobban tapadt, mint az utcai. Ezúttal ellenfél nélkül, egyedül mentem.


1/8 mile: 9.71 mp 132 km/h    0-100 km/h: 6.14 mp

3. futam (negyeddöntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.860
9.710
131.982
hivatalos
0.575

9.337
127.000
ellenfél hiv.
0.485

9.628
120.000

Az első körben az éves bajnokságban szintén elsőségre törő piros Astra GSI került ellenfélnek. Hát nem örültem, hogy már az első körben összekerültünk. Nagyon izgultam, hogy ne rontsam el a rajtot és a váltásokat.
Bár majd 1 tizeddel késöbb indultam meg, kettesben sikerült megelőznöm és egy biztonsági váltás után megtartanom ezt az előnyt. Az Astra ezen a futamon mente a legjobb idejét, a számok alapján számolva kb. 6 méterrel nyertem. Ezzel a győzelemmel már bajnok lettem! :)


1/8 mile: 11.09 mp 96 km/h    0-100 km/h: - mp

4. futam (elődöntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.630
11.090
96.013
hivatalos
0.640

10.726
92.000
ellenfél hiv.
?

?
?

Nos mint írtam, én már a negyeddöntőben teljesítettem a kitűzött célt. Mivel a bajnokság harmadik helyre az ellenfél piros Honda Civic Coupe csak akkor volt esélyes, ha bejut a döntőbe, úgy gondoltam én nem fogom ebben megakadályozni. Főleg, hogy a verseny előtt harmadik helyen szereplő versenyző nem is indult a versenyen, így nem érzem unfairnek ezt a lépést. Ha valaki nem ért velem egyet, szívesen fogadom véleményét. (ave kukac fbi pont hu, vagy itt a fórum)
De azért úgy gondoltam, hogy ne rontsam el az ott maradt nézők szorakozásást, úgy teszek mintha élesben versenyeznénk. Hát, annak ellenére, hogy veszíteni akartam, itt nyomtam a nap legjobb rajtját, ilyen még szárazon is igen ritkán sikerül. Nem is értem igazán. Jól látható viszont, hogy kettesben már alig nyomtam, nagyon hamar váltottam a hármast, ráadásul jó lassan kapcsoltam, de így is alig tudtam kikapni. Ebben az is közrejátszott persze, hogy a Hondának volt némi váltási gixere, ez hallható is a videón.
Aztán jött ez a beugrás sztori... Jól látható a videón, hogy senki nem ugrott be, de a speaker szerint először az R5, aztán a Honda. Érdekes. Végülis sikerült megegyezni abban a szervezőkkel, hogy nem ugrott be senki és a Honda nyert. Ezután a döntőben is sikerült legyőznie egy Fiat Uno turbot és nyert.

Én pedig harmadik lettem, további futamok nélkül, mivel nem volt meg a nyolcas mezőny.

További infó: www.gyorsulas.hu


A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
  Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h
  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
CHEVROLET CAMARO
LANCIA DELTA INTEGRALE
LANCIA DELTA INTEGRALE
AUDI 80 QUATTRO
AUDI RS2
AUDI S2
AUDI S2
BRABUS S600
SUBARU IMPREZA
VW GOLF SYNCRO
AUDI S2
SUBARU IMPREZA
SUBARU IMPREZA
AUDI S3
BMW E30 M5 motorral
OPEL CALIBRA TURBO
VOLVO ?
BMW 325ix
ALFA ROMEO 155 Q4
AMG ?
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
RWD
7.995
7.998
8.075
8.285
8.372
8.385
8.388
8.422
8.621
8.721
8.786
8.826
8.862
8.901
8.906
8.976
8.992
8.996
8.996
9.008
    1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
AUDI S2
AUDI S2
CHEVROLET CAMARO nitro
AUDI RS2
BRABUS S600
LANCIA DELTA INTEGRALE
LANCIA DELTA INTEGRALE
VW GOLF SYNCRO
AMG ?
AUDI 80 QUATTRO
DODGE VIPER
AUDI S3
BMW E30 M5 motorral
HONDA CIVIC COUPE
BMW E36 M3
AUDI S2
SUBARU IMPREZA
RENAULT 5 GT TURBO
SUBARU IMPREZA
MITSUBISHI ECLIPSE TURBO
AWD
AWD
RWD
AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
RWD
AWD
RWD
AWD
AWD
FWD
RWD
AWD
AWD
FWD
AWD
AWD
153
153
144
144
142
139
137
137
136
135
132
132
131
130
128
128
128
127
125
124


(M) Majicright 2004. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!