|
Hungaroring
2004. szeptember 28. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Ez volt az évad
utolsó előtti versenye a Hungaroringen, de még nyitott volt a pontverseny,
így nagyon reméltem, hogy sikerül jól szerepelni.
Meglehetősen betegen indultam versenyezni, szerencsére nem volt túl hideg,
így ez nem okozott gondot. De lássuk, hogy ment a verseny!
|
Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű
grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy
több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az
ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.14 mp 134 km/h 0-100 km/h: 5.5 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.540
9.140
133.956
|
hivatalos
0.518
-
8.816
125.000
|
ellenfél hiv.
1.945
7.985
146.000
|
Miután meggyőzödtünk arról, hogy nettó időmérés van,
vagyis mindenki magának indítja az óráját, az ellenfél GMC pilótával megbeszéltük,
hogy nem reakciódő versenyt fogunk futni.
A rajtnál kapott másfél másodperces előnyt még egy ilyen erős Syclone
sem tudja ledolgozni.
A futamom nem az igazi, ennél jobb tapadásra számítottam és kissé hamarabb
váltottam a kettest a kelleténél. Gyengébb is volt az autó egy kicsit
a szokásosnál.
|
1/8 mile: 9.18 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.52 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.630
9.180
135.214
|
hivatalos
0.382
8.982
124.000
|
ellenfél hiv.
1.494
8.266
147.000
|
Ismét a Syvclone ellen. Még gyengébb tapadás az elején,
kicsit jobb a váltási pont meghatározása, de a pacik még mindig sétálni
vannak.
De a videó jópofa. Főleg a belsőkamerás rész.
A sötét miatt túl jól nem látszik, de azért észrevehető a leghitelesebb
g mérő "műszerem". A hátsó ablakspricniből a csőben levő víz
a tehetetlensége miatt kispriccel a hátsó ablakra. Minél magasabbra spriccel,
annál nagyobb a gyorsulás. :)
Az is jól látszik, hogy kb. 150 méter után igencsak megindul a Syclone...
Érdekes, hogy egy ideig teljesen egyforma a távolság a két autó között,
pedig végig nyomta a GMC is.
Az ő ideje a gyengébb rajtja miatt lett 8 mp feletti.
|
1/8 mile: 9.41 mp 122 km/h 0-100 km/h: 6.43 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.640
9.410
121.5114
|
hivatalos
0.326
9.524
128.000
|
ellenfél hiv.
0.412
9.237
122.000
|
A piros Civic Coupe ellen. Sajnos nem sikerült a kettes
kapcsolása elsőre, de megpróbáltam újra kuplungolni és megmenteni a futamot.
Hát ez nem sikerült. Jól látható, hogy kb. 1 másodperc kellett, ahhoz,
hogy magához térjen az autó. Ez a turbólyuk. Nem lehet hibázni.
A videón jól látszik mi történt.
|
Tehát ezúttal is második
lettem. De a 2. hely is elég volt arra, hogy az éves
pontversenyben immár biztosan első legyek.
Bővebb infó: www.gyorsulas.hu
A
20 legjobb időt teljesítő autó:
Autók abszolút
időeredmény |
Hajtás
|
mp
|
|
Autók abszolút
sebességek |
Hajtás
|
km/h
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
|
AUDI S2
LANCIA DELTA nitro
CHEVROLET CAMARO nitro
AUDI S2
GMC SYCLONE
AUDI 80q
DODGE VIPER nitro
SUBARU IMPREZA
LANCIA DELTA
BRABUS S600
AUDI S2
AUDI RS2
OPEL CALIBRA
SEAT LEON nitro
VOLKSWAGEN ?
ALFA ROMEO 155 Q4
VOLKSWAGEN RONCS
PORSCHE 944 TURBO S
CHEVROLET CORVETTE
RENAULT 5 GT TURBO
|
AWD
AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
RWD
AWD
AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
RWD
RWD
RWD
FWD
|
7.594
7.608
7.624
7.868
7.899
7.958
7.990
8.008
8.014
8.236
8.354
8.412
8.466
8.493
8.597
8.676
8.688
8.690
8.704
8.816
|
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
|
AUDI S2
AUDI S2
DODGE VIPER nitro
BRABUS S600
CHEVROLET CAMARO nitro
LANCIA DELTA nitro
GMC SYCLONE
AUDI 80Q
AUDI RS2
SUBARU IMPREZA
LANCIA DELTA
AUDI S2
OPEL CALIBRA
VOLKSWAGEN ?
PORSCHE 944 TURBO S
SEAT LEON nitro
VOLKSWAGEN RONCS
CIVIC COUPE HYBRID
RENAULT 5 GT TURBO
HONDA S2000
|
AWD
AWD
RWD
RWD
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
RWD
AWD
RWD
FWD
FWD
RWD
|
163
160
159
152
152
150
147
142
139
137
136
136
135
134
133
131
131
128
128
128
|
(M) Majicright 2004. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|