|
Hungaroring
2005. augusztus 19. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
A Hungaroringen
a szokásos tolongás, hatalamas tömeg várt, mint mindig. Videó ezúttal nincs,
sajnos nem volt rendes kamerám. |
Ha rákattintasz a kis képekre
egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.54 mp 134 km/h 0-100 km/h: 6.13 mp |
|
reakcióidő:
60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség:
|
saját mérés - 2.880 9.540 134.106
|
hivatalos 1.307 - 9.140 130.000 |
ellenfél hiv.
- |
Ellenfél nélkül,
első próba, hát ez kérem egy siralmas rajt. Ennek tükrében érdekes a hivatalos
eredmény. Akárhogy is, ennél tudtam, hogy sokkal jobbat is tudok. Persze már
ezzel is döntős lettem volna, de nagyon nem mindegy hányadikként jut be az ember... |
1/8 mile: 9.21 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.56 mp |
|
reakcióidő:
60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség:
|
saját mérés - 2.620 9.210 134.724
|
hivatalos 0.687 - 8.893 130.000 |
ellenfél hiv. ? |
Azt hiszem egy Skoda volt az ellenfél, de nem figyeltem
igazán rá, a nagy zűrzavarban épp elég a saját futamommal foglalkozni. (nem volt
előre megbeszélt pár) Ez már elfogadható futam, nem tökéletes, de a Hungaroringen
valahogy sosincs kedvem a tömegben küzdeni a jobb időkért. Annyit megyek, amennyit
muszáj. Ezzel az idővel sokáig vezettem a kategoriát, de tudtam, hogy a Lotus
hamarosan megérkezik és biztos voltam benne, hogy 1/8 mérföldön még inkább esélyes,
mint 1/4-en, és ugye ott is jobb nálam. Nem is cáfolt rá a várakozásomra, ment
egy laza 8.76-ot, ami nem is különösebben jó eredmény, hiszen pl. egy héttel korábban
már 8.58-at is ment. |
1/8 mile: - mp - km/h 0-100 km/h: - mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség:
|
saját mérés - - - - |
hivatalos 0.598 - 26.477 - |
|
Féltem a döntőtől, már eddig is két versenyen buktam el
a valamilyen malőr miatt. Hát most is elbuktam. A rajtvonalra állás után nem
kevesebb, mint 2 percig kellett bámulnom a lámpát (amit alig láttam az A oszloptól),
mire végre elindítottak minket. Ezen a várakozáson már nagyon felhúztam magam,
2 percig álltam a kuplungon és hiába váltottam korábban a szokásosnál nem emelt
ki eléggé. Persze ez technikai hibának is felfogható, de hát nem erre van tervezve,
hogy 2 percig "égessem". Na mindegy, nem vette be a kettest, szépen
végiggurultam. A piros Punto GT egyáltalán nem lassú, így nem sok esélyem lett
volna utólérni. De legalább ő 3. lett a végén.
Hiába, nem voltam "jéghideg".
Talán majd vasárnap a Rábaringen! Mindenesetre viszek hűtőtáskát. :) |
Tehát
ezúttal se lettem dobogós. Kezd elegem lenni ebből a Hungaroringes átokból. :|
A 20 legjobb időt
teljesítő autó: az időeredmények nem
reális sorrendet mutatnak, mert van amelyik idő nettó és van amelyik bruttó,
de azt nem lehet tudni melyik milyen... (sóhaj)
Autók
abszolút időeredmény |
Hajtás |
mp | | Autók
abszolút sebességek | Hajtás |
km/h |
1. 2.
3. 4. 5. 6. 7.
8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.
15. 16. 17. 18. 19. 20.
| Szöcske
Mitsubishi EVO motor AUDI S2 GMC SYCLONE AUDI S2 DODGE VIPER
LANCIA DELTA HF INTEGRALE CHEVROLET CAMARO nitró LANCIA DELTA HF INTEGRALE
CHEVROLET CORVETTE DRAG POLSKI SUBARU IMPREZA SUBARU IMPREZA PONTIAC
TRANS AM ? BMW E30 M5 motor OPEL KADETT turbo CHEVROLET CORVETTE
AUDI S? SUBARU IMPREZA AUDI ? |
RWD AWD
AWD AWD
RWD AWD
RWD AWD RWD
RWD AWD AWD
RWD ? RWD
FWD RWD RWD
AWD AWD
|
145 159 147 163 152 145 145 140
138 133 134 126 133 124 136 141 130 130
129 131
| |
1. 2. 3. 4. 5.
6. 7. 8. 9. 10.
11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20.
| AUDI
S2 AUDI S2 GMC SYCLONE DODGE VIPER LANCIA DELTA HF INTEGRALE
Szöcske Mitsubishi EVO motor CHEVROLET CAMARO nitró LANCIA DELTA HF INTEGRALE
OPEL KADETT TURBO BMW E60 M5 TRASBANT bimotó CHEVROLET CORVETTE
TOYOTA ? BMW E30 M5 motor SUBARU IMPREZA PONTIAC TRANS AM FIAT
UNO TURBO DRAG POLSKI SUBARU IMPREZA TOYOTA MR2
|
AWD AWD
AWD RWD AWD
RWD RWD AWD
FWD RWD RWD
RWD ? RWD
AWD RWD FWD
RWD AWD
RWD
|
163 159 153 152 151 148 147 141
141 141 141 140 137 136 135 134 134 133
133 132
|
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|