timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Hungaroring 2005. március 27. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Az év első versenyére az immár 2 éves technikával mentem,
egyelőre semmi fejlesztést nem sikerült véghezvinni.
Hogy ez mire volt elég? Lássuk...

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.25 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.59 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.650
9.250
135.138
hivatalos
0.529
-
9.083
134.000
ellenfél hiv.
0.514
-
9.292
132.000

Az első rajtom 5 hónap után, a nagy ellenfél, a piros Civic Coupe párjaként. Hát ha nem is siralmas, de azért tavaly jobban ment. :) Gyengusz a megindulás és túl hamar váltottam a kettest.


1/8 mile: 9.27 mp 136 km/h    0-100 km/h: 5.61 mp

2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.680
9.270
135.781
hivatalos
-
-
nem mérték
-
ellenfél hiv.
0.328
-
9.182
129.000

Hát, mit ne mondjak, hatalmas fejlődés. Ez is gyengusz megindulás és túl hamar váltottam a kettest.
Ezúttal az ellenfél egy LT1 motoros Chevy Corvette volt. Már többször mentünk egymás ellen, általában neki mindig volt valami gáz a motorjával. Hát most nem, sőt beújított egy pár draggumit is, így aztán szépen lelépett a rajtnál. Hiába kezdtem közeleteni rá kb. 150 méter után, addigra már túl nagy előnye volt.


1/8 mile: 14.83 mp 41 km/h    0-100 km/h: - mp
3. futam (döntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.690
14.830
40.962
hivatalos
0.544
-
15.314
-
ellenfél hiv.
-
-
9.380
-

A legjobb idővel kerültem a döntőbe, így az elődöntők során én "erőnyerőként" pihenhettem. Egyébként ez most mindössze 8 századon múlt! Na mindegy.
A futam amint látható, csak kettes közepéig megy, amint láttam, hogy lehetetlen utólérni az ellenfelem, visszafogtam a lovakat és szépen begurultam a célba. De mégsem vesztettem, mert az ellenfél, a mért autók között is szereplő Integra (RT) elég durván beugrott, már az első sárga előtt mozog az autója, jól látható a videón.

Tehát 2005 első versenyén úgy lettem első, hogy egyetlen épkézláb futamot sem mentem,
a lentebbi huszas toplistára is épp, hogy csak ráfértem.
Hát, nem erre a győzelemre vagyok a legbüszkébb, az biztos.

További információk a http://www.gyorsulas.hu oldalon.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:
A sebességlista nagyon hiányos, sokszor nem mértek sebességet. :(

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

AUDI S2
AUDI S2
DODGE VIPER
AUDI 80 quattro
AUDI RS2
LANCIA DELTA HF
CHEVROLET CAMARO
SUBARU IMPREZA
AUDI ?
SUBARU IMPREZA
SUBARU IMPREZA
AUDI ?
OPEL CALIBRA TURBO
OPEL KADETT TURBO
JEEP ???
SUBARU IMPREZA
SUBARU IMPREZA
BMW E30 325i turbo
MITSUBISHI EVO
RENAULT 5 GT turbo
AWD
AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
FWD
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD
FWD
7.366
7.912
7.978
8.026
8.053
8.070
8.286
8.415
8.488
8.563
8.573
8.580
8.612
8.690
8.691
8.711
8.932
9.026
9.030
9.083
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

DODGE VIPER
CHEVROLET CAMARO
AUDI RS2
OPEL KADETT TURBO
SUBARU IMPREZA
LANCIA DELTA HF
SUBARU IMPREZA
RENAULT 5 GT turbo
SUBARU IMPREZA
OPEL CALIBRA TURBO
HONDA CIVIC COUPE
TRABANT VR6
OPEL ?
CHEVROLET CORVETTE
HONDA CIVIC VTI
S2OOO
HONDA INTEGRA TYPE-R
FIAT UNO TURBO
HONDA
BMW ?

RWD
RWD
AWD
FWD
AWD
AWD
AWD
FWD
AWD
AWD
FWD
FWD
FWD
RWD
FWD
RWD
FWD
FWD
FWD
RWD

160
147
142
140
139
138
136
134
133
133
132
130
129
129
128
128
128
128
126
126

 


(M) Majicright 2005. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!