|
Kunmadaras
2003. augusztus 2. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Kunmadaras
híres magyar dragpálya, a motorosok itt igen komoly rendezvényeket rendeznek.
Eleddig tudomásom szerint komolyabb autós rendezvény viszont nem volt
a pályán. Mivel 300 km-re lakom a pályától és az autóm a saját kerekén
utazik a versenyekre, szép hosszú autózással telt a nap. Jól tapadó betonpálya,
G1 tipusú időmérés és kevés induló várt a reptéren.
Viszont nagyon komoly mezőny volt, két Mitsubishi EVO, nitrós autók armadája,
M-es BMW-k, és még sorolhatnám.
Lássuk nekem hogy sikerült.
|
Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű
grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy
több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az
ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.20 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.56 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.590
9.200
135.270
|
hivatalos
-
-
9.492
-
|
ellenfél hiv.
-
-
-
-
|
Egy Honda Civic 1.8 vti ellen. Kölcsön slick gumikkal.
Én is versenygumikkal. Betonon elég jól működnek ezek a gumik. Elsőre
egész jó futam, de sajnos nagyon bealudtam a zöldet. A videót kockázva
legalább 2 tizedet vesztettem. Mivel a hivatalos időmérést a zöld lámpa
indítja, ezért egy ilyen rajttal nem lehet jó eredményt elérni.
Ha az a kis megcsúszás nem lett volna 1.5 mp környékén, mégjobb időt is
futhattam volna.
De a 0-100-ra így sincs okom panaszkodni! :)
Én nyertem a futamot, de nem tudom mennyivel.
|
1/8 mile: 9.19 mp 137 km/h 0-100 km/h: 5.58 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.610
9.190
136.573
|
hivatalos
-
-
9.398
-
|
ellenfél hiv.
-
-
-
-
|
Egy Seat Ibiza 1.8 20v turbo ellen.
Ez sem rossz futam, bár a rajt kifejezetten átlagos.
(A reakcióidőről nem is beszélve!)
De utána kifejezetten jól sikerült minden, a 137 km/h-s célsebesség már
egészen komoly szerintem.
Én nyertem a futamot, de nem tudom mennyivel.
|
1/8 mile: 9.18 mp 132 km/h 0-100 km/h: 5.67 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.560
9.180
131.902
|
hivatalos
-
-
9.033
-
|
ellenfél hiv.
-
-
-
-
|
Egy Porsche 944 S2 ellen. Itt már nagyon figyeltem
arra, hogy ne későn induljak, meg is lett az eredménye.
Mondjuk én jobban örülnék, ha mindenhol úgy mérnék az időt, mint ahogy
azt kell. (reakcióidőt és ET-t, vagyis nettó időt) Nem lenne vitatható
az eredmény.
Egyébként itt a rajton kívül itt sok minden jó nem történt.
A teljesítményből kb. 10 Le valahol elveszett. Talán túl sokáig melegítettem
a motort.
De az sem lehetetlen, hogy elmozdult a műszer és kisebb g értékeket mért
a ténylegesnél. Nem tudom. :]
Én nyertem a futamot, de nem tudom mennyivel.
|
1/8 mile: 10.21 mp 114 km/h 0-100 km/h: 7.07 mp
|
4. futam (elődöntő) videó
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.800
10.210
114.196
|
hivatalos
-
-
-
-
|
ellenfél hiv.
-
-
-
-
|
A döntőbe kerülésért egy VW Scirocco 1.8 ellen kellett
mennem. Ő is versenygumikkal állt rajthoz.
Az előző futamon tapasztalt teljesítmény vesztés miatt a technika kimélése
is fontos célkitűzés volt a futam hozása mellett. Jól látható, hogy igazán
csak második fokozatban padlóztam le. Ugyanis ekkor pont ment el mellettem.
Lehet, hogy azért ennyire nem kellene kímélni a technikát!
Én nyertem a futamot, de nem tudom mennyivel.
|
1/8 mile: 10.25 mp 108 km/h 0-100 km/h: 8.38 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.590
10.250
108.361
|
hivatalos
-
-
-
-
|
ellenfél hiv.
-
-
-
-
|
A döntőben ismét az a Honda Civic került párnak, aki
ellen az első futamban már mentem.
Itt azért kevésbé voltam bátor, az egyest szépen elnyomtam, igaz nagyon
hamar váltottam, majd ismét és ismét.
Én nyertem a futamot, de nem tudom mennyivel.
|
Szóval ezúttal sikerült
nyernem.
Egyelőre nincs listám az időeredményekről,
a saját időmérő futamjaim eredményét
még meg tudtam nézni az egy szem kis monitoron, de a döntők és az ellenfelek
idejei ismeretlenek.
A carstyling.hu
oldalon van még pár videó a rendezvényről, illetve egy beszámoló is.
Pár fotó fellelhető a gyorsulas.hu-n
is.
(M) Majicright 2001. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|