timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Kunmadaras 2003. szeptember 13. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

A múltkori kKunmadarasi verseny egészen kellemes élményekkel gazdagított, így ismét nekivágtam a 300 kilóméternek. Hát sajnos, úgy tűnik, hogy ezúttal túl optimisták voltak a szervezők. A kezdést eltolták délutánra, és az időmérőkre túl rövid időt hagytak, és nem tudtak mit kezdeni a hatalmas autótömeggel, no és volt még némi probléma a nevezésekkel kapcsolatosan is... Sajnos!

Lássuk nekem hogy sikerült.

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.20 mp 137 km/h    0-100 km/h: 5.51 mp

1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.660
9.200
136.858
hivatalos
-
-
10.3xx
-
ellenfél hiv.
-
-
?
-

Az első időmérőt a Citroen Visa GTI ellen mentem.
A rajtprocedúra eléggé érdekesen ment, ezért "kissé" beragadtam! Már világítottak a stage lámpák, ilyenkor pár mp és jönnek a sárgák, majd a zöld. Mivel nem jöttek, ezért néztem jobbra, néztem balra, hogy mi van. Közben meg szépen zöld lett!
Nem tudom miben bíztam, hogy mégis végignyomtam. Na mindegy, a kb. 3 autónyi hátrányomat sikerült a célig ledolgozni. Kicsit hasonló lett a futam, mint Kalocsán a Golf ellen, de itt nem szándékosan!
A futam maga nem rossz elsőre, bár túl hamar váltottam a kettest. Az autó egészen jó erőben volt, talán a hűvös idő miatt, a turbónyomás ugyanannyi volt mint eddig.



1/8 mile: 9.17 mp 137 km/h    0-100 km/h: 5.50 mp
2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.650
9.170
137.302
hivatalos
-
-
9.1xx
-
ellenfél hiv.
-
-
8.1xx
-

Úgy tűnt második időmérőre nincs is lehetőségem, mivel az első futamom után rögtön egy betétszám jött, majd egyből a döntők következtek volna.
Talán az előző kunmadarasi versenyen elért első helyezésemnek köszönhetően engedtek még egy időmérőt menni a bikaerős Audi S2 ellen. (neki sem volt még mért ideje)
A futam maga egész jól sikerült, bár nagyon elpörgettem a kerekeket, annyira, hogy füstbe is borultak.
Ismét hoztam a már fix 5.5-ös 100 sprintet, a 80-120 pedig 3.09 másodpercbe telt. Ez elég előkelő helyre lenne elég a listán.


1/8 mile: 9.31 mp 133 km/h    0-100 km/h: 5.39 mp
3. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.650
9.310
132.712
hivatalos
-
-
9.3xx
-
ellenfél hiv.
-
-
9.3xx
-

A döntő első körében egy 2 literes 16 szelepes turbós Kadettet kaptam ellenfélnek. Ez ugye A4-es kategóriába való, és ott is esélyes lett volna.
A nevezési lapokat feldolgozó hölgyek nem voltak a helyzet magaslatán, csak a ccm-et nézték a kategóriabesorolásoknál, azt, hogy turbós-e a gép, már nem! Mondjuk azt nem értem, ha Ő nem A3-ban akart versenyezni, akkor mi a fenéért állt oda a rajtvonalra??
Eh, mindegy. Amúgy majdnem megvertem, ha a hármast sikerül kapcsolni, akkor biztos nem ér utól a célvonalig. Az persze hozzátartozik az igazsághoz, hogy hármasban ő már gyorsabb volt, tippem szerint talán 140-nel mehetett a célvonalon.
Egyébként így is azt hittem én nyertem, kiváncsi lennék a hivatalos idők közötti különbségre.
Kár volt a váltási hibáért, mert 100-ig az eddigi legjobb időm mentem, 5.39 mp. Ha sikerül a váltás, kb. 9.12 körüli időt mentem volna 138 km/h-val, a 80-120 kb. 3.068 lett volna. (Ha 100 km/h-tól ugyanúgy gyorsulok mint a 2. futamban)

A döntőben a Kadett megvert egy Honda Integra Type-R-t, így Ő nyert.
Ezután nem sokkal kizárták nem megfelelő kategóriába nevezés miatt. (Nem én szóltam.)
Ez király! A legjobb edzésidővel nem lettem sehányadik.
(Az Integra azt hiszem 9.6 körül tudott.)

Na mindegy, egy jót vacsoráztunk Poroszlón, majd a szokásos utazótempóval (90-100)
hazadöcögtünk. Még így is nagyon zajos az autó, de ha gyorsabban megyek már
pörög a turbó, és a szívózaj elég fárasztó hosszú távon.



(M) Majicright 2003. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!