timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Kunmadaras 2005. július 23. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Egész napos esőt jósoltak, így kissé aggódva vágtam neki a hosszú útnak.
Sajnos amire leértem már esett, nem is ment az időmérés. Ez aggasztó volt, mert nem úgy tünt, mintha el akarna állni. De aztán csak elállt az égi "áldás", és nekiláthattunk "szárítani" a pályát. A Yokohamákkal keztem.

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 10.13 mp 131 km/h    0-100 km/h: 7.10 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
3.05
10.130
131.104
15.040
161.208
hivatalos
3.051
2.760
9.820
129.040
14.710
160.970
ellenfél hiv.
0.660
2.850
11.486
99.020
17.896
122.810

Egy kis "fusi" bracket racing. Bolond, aki azt mondja, hogy ez nem lehet izgalmas! :)
Az ellenfél egy Suzuki Ignis, optikailag minden lehetséges elemmel felszerelve, így valószinüleg egy picit lassabb is, mint egy gyári. Nagyon nem tapadtam, de azért csak sikerült behoznom a 2.5 mp hátrányt kb. 300 méter környékén. Sajnos az előre figyelő kamera nem rögzített semmit, de az oldalsó nézetben is jól látszik a sebességkülönbség. Még én is meglepődtem.


1/8 mile: 10.04 mp 132 km/h    0-100 km/h: 6.59 mp

2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
3.020
10.040
131.673
14.930
161.542
hivatalos
1.020
2.732
9.711
129.560
14.594
160.620
ellenfél hiv.
3.401
2.213
8.484
146.410
12.673
193.460

Már régen dédelgetett tervem volt egy futam egy sokkal gyorsabb autó ellen úgy, hogy ő kicsit később indul és pont a célvonal környékén ér utól, a kamera pedig hátrafelé figyel. A Dodge Viper ideális ellenfél erre a célra, mert a célvonali sebessége jóval nagyobb, mint a R5-é, tehát a kialakult előnyöm javát a táv utolsó részén dolgozza le. Ha ledolgozza. Mivel még nedves pályán mentünk mindkét autó jóval lassabb volt, mint szárazon, így az adandó előnyt egy kicsit nehéz volt megsaccolni, én 2 mp-re gondoltam, mint látható 2.4 mp lett belőle, nem is ért utól. :) De nem lett rossz videó szerintem! Majd egyszer szárazon még megismétlem ezt a tesztet.


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp

3. futam

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
hivatalos
1.829
2.643
14.361
60.310
26.367
58.020
ellenfél hiv.
-

Ezúttal egyedül, a száradó pályát próbálgattam immár az M/T gumikkal. Éreztem, hogy ez továbbra is elég gyenge rajt, így az autót kimélendő nem nyomtam tovább. Videó sincs róla, minek. Várni kellett, hogy tovább száradjon a pálya.


1/8 mile: 9.19 mp 133 km/h    0-100 km/h: 5.82 mp
4. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.510
9.190
132.711
14.060
162.067
hivatalos
1.624
2.215
8.872
130.440
13.759
159.910
ellenfél hiv.
0.338
2.247
9.492
121.760
14.614
153.800

Gordon S2000-je ellen is egy kis bracket racing, de ezúttal nem szándékos. Nem a lámpára figyeltem, amikor jött a zöld, de végülis jó videó lett belőle így is.
A rajton pedig egészen meglepődtem. Mondjuk titkon reméltem, hogy tapadni fog az M/T ezen a pályán, ez már igen biztató volt. Amint a videón látható, az utasüles nem is bírt a helyén maradni, mint a korábbi futamokban.


1/8 mile: 8.94 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.43 mp
5. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.400
8.940
135.060
13.760
163.778
hivatalos
2.754
2.101
8.619
133.030
13.433
162.060
ellenfél hiv.
0.793
2.530
9.927
115.000
15.319
146.540

Ki is szedtem az ülést, rendesen melegítettem gumit és nagyobb fordulatról engedtem el és olyat húzott, amilyet régen éreztem. :) Több mint 1 éve, Santa Podon. Na jó, nem volt annyira ütős, de elég közel volt hozzá. Ez is bracket racing futam lett, majdnem sikerült is utólérnem a turbós Punto-t, de 3 méter előnye maradt még a célvonalon. De ez is jó kis videó lett. :)
Nem mellesleg ez ismét új rekord, ráadásul ezúttal hátszél nélkül. 13.43 ismét közelebb egy kicsit a 13.22-höz.


1/8 mile: 10.06 mp 119 km/h    0-100 km/h: 7.32 mp
6. futam (negyeddöntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.710
10.060
119.317
15.980
107.117
hivatalos
0.347
2.396
9.720
120.200
15.683
108.290
ellenfél hiv.
0.424
2.709
10.735
109.660
16.267
143.270

Ugyanaz a Punto volt az ellenfél, aki ellen az előző futamban is mentem. Ezúttal nem aludtam el a rajtot, ellenben a Punto egy gyengébb futamot nyomott, nem tudom, hogy szándékosan-e, de amint láttam, hogy nincs a nyomomban, én eléggé kiengedtem. Erről nincs videófelvételem.


1/8 mile: 10.57 mp 86 km/h    0-100 km/h: - mp
7. futam (elődöntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.690
10.570
85.926
20.650
58.805
hivatalos
0.445
2.333
10.209
86.070
20.778
54.330
ellenfél hiv.
0.674
2.776
14.667
62.710
26.868
50.230

RT fehér Integája ellen, sajnos műszaki gondokkal küzdött, így nem is erőltette a futamot. Szintén nincs videó.


1/8 mile: 9.30 mp 133 km/h    0-100 km/h: 5.95 mp
8. futam (döntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.620
9.300
133.428
14.170
161.822
hivatalos
0.300
2.300
8.928
131.580
13.790
160.530
ellenfél hiv.
0.315
2.178
8.920
126.160
13.869
158.750

A döntőben ismét CCH ellen. Eléggé egyszerre indultunk, de ő sokkal jobbat húzott egyesben, a videón tisztán látszik, hogy közel egy autó előnyt szerzett pár másodperc alatt. Pechjére a hármas váltása nem sikerült neki, így viszonylag könnyedén nyertem. Ha nem hibázik, ez lehetett volna a legjobb futamja aznap, a 60 lábas ideje pl. 0.073 mp-vel volt jobb, a korábban futottaknál. Érdemes a videón figyelni Sanyát a váltási hiba után. Tudom mit érezhetett, én is jártam már így, pont ellene...
Nekem egy ez elégge elrontott rajt, nagyon visszaesett a fordulatszám, mondhatni túl jól tapadt a pálya. De azért nem olyan rossz futam ez sem.

Ismét nyertem! Ráadásul új rekordot mentem, így maximálisan elégedett lehetek a napi
teljesítményemmel. Megérte elutazni a világ végére, még az eső sem tett keresztbe igazán!

A toplistán elfoglalt pozicióm, ismét jóval előkelőbb, mint általában, talán az eső tartott
vissza egyeseket. Mindenesetre én élveztem a versenyz, az eső pedig egy kis plusz
izgalmat csempészett
a dologba. Persze ha nem állt volna el, valószínűleg nem
ilyen pozitívan nyilatkoznék.

További információk a http://www.futam.hu oldalon.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Audi S2
Dodge Viper nitró
Audi S2
Subaru Impreza WRX STI
Audi RS2
Chevrolet Camaro nitró
Polski Fiat 126 TDI
Opel Kadett turbo
BMW E30 M5 motor
Renault 5 GT turbo
Peugeot 405 T16
Honda Civic Coupe
Opel Astra turbo
Honda S2000
Mitsubishi EVO VIII
Opel Corsa 2.0 16v
Honda S2000
Honda Civic
Honda Integra Type-R
Honda Civic
AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
RWD
RWD
FWD
RWD
FWD
AWD
FWD
FWD
RWD
AWD
FWD
RWD
FWD
FWD
FWD
10.922
11.452
11.524
12.109
12.266
12.148
12.547
12.511
13.014
13.433
13.885
13.786
13.734
14.012
14.045
14.052
14.170
14.273
14.200
14.407
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Dodge Viper nitró
Audi S2
Audi S2
Chevrolet Camaro nitró
Opel Kadett turbo
Subaru Impreza WRX STI
Audi RS2
BMW E30 M5 motor
Polski Fiat 126 TDI
Opel Astra turbo
Renault 5 GT turbo
? (#3121)
Mitsubishi EVO VIII
Opel Astra turbo
? (#309)
Honda Civic Coupe
Opel Corsa 2.0 16v
Honda S2000
Peugeot 405 T16
Honda S2000

RWD
AWD
AWD
RWD
FWD
AWD
AWD
RWD
RWD
FWD
FWD
   ?
AWD
FWD
   ?
FWD
FWD
RWD
AWD
RWD

205.93
204.56
204.38
188.29
187.06
183.10
182.44
176.82
174.45
168.17
162.06
160.94
160.22
159.89
159.40
159.04
157.81
157.76
157.13
157.00

 


(M) Majicright 2005. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!