timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Kunmadaras 2005. június 18. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Pénteken a verseny előtt végre átcseréltem az üzemanyag pumpát, remélve hogy ez a harmadik darab már eleget tud szállítani. A próbaúton hamar kiderült, hogy a probléma végre megszűnt, érezhetően jobban is ment az autó és mivel persze a műszerek is minden szépet és jót mutattak, bizakodva vágtam neki a pont 300 km-es útnak. (Csak oda ennyi!)

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.22 mp 134 km/h    0-100 km/h: 5.74 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.590
9.220
134.507
14.080
157.908
hivatalos
0.323
2.311
8.915
132.770
13.751
159.880
ellenfél hiv.
0.792
2.381
9.526
121.390
14.744
151.650

Első futam, amolyan bemelegítés gyanánt. A kölcsönbe adott gumijaim 3 barral felpumpálva kaptam vissza, majdnem úgy is álltam a rajtvonalra. Szerencsére időben észleltük a problémát, és korrigáltuk. Hiába, Sas-szem mindent lát! :) Nem úgy mint én, ugyanis mint utóbb kiderült, valami végtelen bölcsesség folytán már a cél előtt elvettem a gázt. Először a célvonali sebesség volt gyanús, de a mérés is alátámasztotta. Sokat persze nem vesztettem ezzel időben. A rajtnál annyira bepattogott az autó eleje, hogy a rázkódástól a videókamera kikapcsolt, csak a fényképezőgép rögzítette a futamot.


1/8 mile: 9.13 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.66 mp

2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.59
9.130
135.132
13.950
162.995
hivatalos
0.578
2.314
8.839
132.910
13.652
162.540
ellenfél hiv.
0.208
2.232
9.234
124.150
14.306
154.970

Quad nagyon szeretett volna menni velem, hát álltam elébe, mégha kissé agyára is mentem a hosszú előkészületeimmel. :) A öbb mint 3 tizedes reakcióidőkülönbség és a majd 1 tizeddel lassabb 60 lábas időm miatt elég jól, mintegy 6 méterrel elhúzott az S2000, de féltávnál a különbség már 13 méter volt az én javamra, ami a célig mintegy 28 méterre nőtt.


1/8 mile: 9.08 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.61 mp

3. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.550
9.080
135.345
13.910
162.846
hivatalos
1.857
2.266
8.776
133.310
13.576
163.000
ellenfél hiv.
-

Igazából csak a rajtot szerettem volna gyakorolni, de mivel érzésre jól sikerült a megindulás, végignyomtam a futamot, kellemes meglepetés volt az új egyéni csúcs felállítása. Magyarországon profi időmérővel mért futam alatt ilyet még nem mentem. Szóval örültem. :)


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp
4. futam (negyeddöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-

hivatalos
1.647
2.665
12.162
83.420
21.185
72.500

ellenfél hiv.
-

Az első körben egy G40-es Polo lett volna az ellenfél, de nem jelent meg, így csak végigkocogtam a pályán. Igaz majdnem szabálytalan lett a futamom, mert majdnem a cél előtt már áttértem a szemközti sávba.


1/8 mile: 9.05 mp 136 km/h    0-100 km/h: 5.52 mp
5. futam (elődöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.560
9.050
136.390
13.840
164.778
hivatalos
0.237
2.314
8.841
134.300
13.680
154.780
ellenfél hiv.
0.215
2.201
8.974
127.660
13.895
160.280

Gordon némi meglepetésre kikapott Quad jelentősen nehezebb S2000-jétől, így a sárga Honda jutott nekem ellenfélnek. Rajtban ismét jobb volt, ez jól látszik, de féltvánál már szépen vezettem, a cél előtt már el is vettem a gázt, persze csak óvatosan.


1/8 mile: 9.01 mp 137 km/h    0-100 km/h: 5.48 mp
6. futam (döntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.550
9.010
137.184
13.770
165.707
hivatalos
0.270
2.278
8.720
134.990
13.461
165.470
ellenfél hiv.
0.240
2.134
8.751
130.890
13.612
160.480

Fantasztikus időt ment CCH a döntőben, de én még jobbat! Először amikor mondták, hogy 13.4, nem nagyon akartam elhinni, érzésre nem volt jobb az előző legjobb eredményemnél. De persze full adrenalin volt az egész, jó lenne visszanézni, de ezt a videót elbénáztam, nincs róla egyáltalán felvételem. Pedig a számokból jól látható, hogy a Honda keményen lerajtolt, és bár féltávnál már én vezettem 9 centiméterrel(!) de a célig sem tudtam 4 méternél jobban elhúzni. Jó felvétel lett volna...
A remek időeredmény két okra vezethető vissza, a remek 60 lábas időre, illetve a nagy célvonali sebességre. Az elsőre volt ráhatásom, de a nagyobb sebesség valószínűleg a hátszél számlájára írható. Én legalábbis nem látok más okot.
Akárhogy is, ez egy elég jól sikerült futam, 100-ra 5.48 alatt, úgy, hogy csak hármasban értem el a 100-as tempót. Ráadásul nem a spéci draggumival, hanem az utcai használatra is alkalmas Yokohamákkal mentem.

Nyertem! Régen örültem ennyire egy győzelemnek, elképzelhető, hogy a helyszínen
el is szálltam tőle egy picit. No persze a 13.46-os idő elég mély nyomott hagyott bennem,
nagyon közelre kerültem a tavaly Angliában elért 13.22-es időeredményhez.
Persze tudom, hogy ennél most már nem lesz könnyű jobbat menni, de rajta leszek. :)

A verseny összeségében egész jó volt, csak a kissé gyér mezőny miatt egyes kategóriák
nagyon kihaltak voltak. Viszont az egyes és a kettes kategória nagyon szoros versenyt hozott.

A toplistán elfoglalt pozicióm, ugyan jóval előkelőbb, mint általában, de ha jobban megnézzük
nincsenek igazán nagy meglepetések rajta, hacsak a szivó 911-es Porsche eredményét
nem tartjuk annak. Végülis az, hogy gyorsabb vagyok mint egy Porsche, az jól hangzik, nem?
No persze, jól hangzik, csak nem olyan meglepő. :)

További információk a http://www.futam.hu oldalon.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Audi S2
Dodge Viper nitro
Audi S2
Subaru Impreza WRX STI
Opel Kadett turbo
Polski Fiat 126 TDI
Opel Calibra turbo
BMW E30 M5 motor
Audi RS2
BMW E30 M3 turbo
Renault 5 GT turbo
Honda Civic Coupe
Toyota Supra
Lada 2105 turbo
Honda S2000
Honda S2000
Porsche 911 Carrera
BMW M5
Opel Corsa 2.0 16v
Honda Civic
AWD
RWD
AWD
AWD
FWD
RWD
AWD
RWD
AWD
RWD
FWD
FWD
RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
FWD
FWD
10.916
11.171
11.462
12.366
12.693
12.844
12.872
12.881
12.905
13.134
13.462
13.612
13.738
13.741
13.813
13.895
13.979
14.146
14.262
14.474
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Audi S2
Dodge Viper nitro
Audi S2
Opel Kadett turbo
BMW E30 M5 motor
BMW E30 M3 turbo
Subaru Impreza WRX STI
Audi RS2
Toyota Supra
Polski Fiat 126P TDI
Opel Calibra turbo
Renault 5 GT turbo
Porsche 911 Carrera
BMW M5
Honda S2000
Honda S2000
Honda Civic Coupe
Opel Astra GSI
Lada 2105 turbo
Fiat Punto GT

AWD
RWD
AWD
FWD
RWD
RWD
AWD
AWD
RWD
RWD
AWD
FWD
RWD
RWD
RWD
RWD
FWD
FWD
RWD
FWD

213.37
209.64
202.24
184.82
180.07
178.70
177.05
177.05
176.43
173.82
170.85
165.47
163.36
162.30
161.19
160.73
160.48
159.24
158.90
155.03

 


(M) Majicright 2005. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!