|
Pannóniaring
2003. július 13. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Ezúttal még
több autó indult, mint a múltkor.
Nyaralásból hazajöttem szombaton, másnap reggel kitoltam az autót a garázsból,
mentem egy próbakört aztán ebéd után indultam Ostffyasszonyfára.
Annyi volt a különbség, hogy az törött lökhárítom még a műanyagosnál volt,
így végülis kb. 6-7 kg-val könnyebb volt az autó.
|
Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű
grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy
több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az
ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.65 mp 133 km/h 0-100 km/h: 6.12 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.820
9.650
132.955
|
hivatalos
0.089
2.590
9.651
131.808
|
ellenfél hiv.
0.421
2.769
10.360
123.658
|
A jövő reménysége, egy Suzuki Swift 1.3 16v turbo
ellen.
Átlagos rajt, kissé visszafogott kettes kapcsolással.
|
1/8 mile: 9.39 mp 133 km/h 0-100 km/h: 5.82 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.640
9.390
132.726
|
hivatalos
0.339
2.309
9.234
130.553
|
ellenfél hiv.
-
-
-
-
|
Ellenfél nélkül. Nem lett volna rossz rajt, de valami
történt 1 másodpercnél.
A továbbiakkal is egész elégedett vagyok.
Érdekes a hivatalos mérés szerinti rekem időeredmény.
Nem kizárt, hogy hibás a mérés, de a 60 lábas idő is sokkal jobb a korábbinál,
így elképzelhető, hogy azért ilyen jó az idő, mert sikerült nagyon hátulra
beállni és kihasználni a teljes távot (kb. 15 centiméter) a fotocella
inditásáig. Ez azt jelenti, hogy amikor elindul a hivatalos időmérő, akkor
már van egy kezdősebessége az autónak. (kb. 5 km/h)
|
1/8 mile: 9.69 mp 131 km/h 0-100 km/h: 6.16 mp
|
3. futam (elődöntő) videó
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.730
9.690
121.097
|
hivatalos
0.200
2.470
9.710
118.421
|
ellenfél hiv.
0.285
2.493
9.864
123.924
|
A Citroen Visa GTI ellen.
Kicsit jobban kaptam el a rajtot, de 60 lábig nagyon hasonlóak az idők,
onnan egy picit elhúztam, majd már a cél előtt 20 méterrel elvettem a
gázt és fékeztem.. Hogy miért nem tudom.
|
1/8 mile: - mp - km/h 0-100 km/h: - mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
-
-
-
|
hivatalos
-
-
-
-
|
ellenfél hiv.
0.579
2.521
10.193
122.345
|
Egy érdekes futam. :)
Egy Honda S2000 lett volna az ellenfél.
A gumimelegítés után visszatolattam, majd üresbe tettem az autót. Próbáltam
volna beállni a rajtvonalhoz, de nem tudtam az egyest kapcsolni, sőt semmilyen
más fokozatot sem. Sajnos a váltó összerakásakor egy apró stiftet sikerült
kihagyni, így ez a probléma időről időre előjön. A megoldás elég egyszerű:
a váltóolaj leengedése után egy csavarhúzóval a kapcsolóvillát megfelelő
pozicióba piszkáljuk egy csavarhúzóval majd ismét feltöltjük olajjal.
Mivel ezt ott nem volt lehetőségem megcsinálni, ezért kénytelen voltam
elkönyvelni, hogy itt már nem leszek első.
:( Kár, biztos jó szoros kis futam lett volna.
A motor leállítása után valahogy sikerült 3. fokozatba tenni, ezzel mentem
haza, kb. 60 km/h-s sebességgel.
Persze lenne végleges megoldás is, a váltó szétszedéséhez azonban ki kell
venni a komplett motort is és ehhez egyelőre nincs sok kedvem.
|
Szóval ezúttal második
lettem. További információk a http://www.dragbike.hu
oldalon.
A 20 legjobb időt teljesítő,
illetve a 20 legnagyobb sebességet elért autó (140 autó közül):
Autók abszolút |
idő |
Autók abszolút |
km/h |
1. MITSUBISHI LANCER EVO6
2. FIAT 126 P (PD TDI)
3. AUDI S2
4. VW KARMAN CHIA nitró
5. PONTIAC FIREBLADE nitró
6. JENSEN INTERCEPTOR nitró
7. CHEVROLET CAMARO 5.7 nitró
8. AUDI SPORT QUATTRO
9. CHEVROLET CAMARO nitró
10. PORSCHE 911 TURBO
11. RENAULT 5 GT TURBO
12. PONTIAC FIREBIRD nitró
13. OPEL KADETT GSI nitró
14. SKODA S100 nitró
15. BMW M3
16. SUBARU IMPREZA WRX
17. FORD ESCORT COSWORTH
18. OPEL CALIBRA
19. OPEL CALIBRA
20. HONDA S2000
|
8.363
8.377
8.393
8.426
8.441
8.52
8.547
8.729
8.877
9.099
9.234
9.289
9.374
9.439
9.454
9.478
9.534
9.593
9.625
9.634
|
1. AUDI S2
2. CHEVROLET CAMARO 5.7 nitró
3. JENSEN INTERCEPTOR nitró
4. PORSCHE 911 TURBO
5. CHEWROLET CAMARO nitró
6. CHEVROLET CAMARO 5.7 nitró
7. PONTIAC FIREBLADE nitró
8. VW KARMAN CHIA nitró
9. BMW M3
10. MITSUBISHI LANCER EVO6
11. FIAT 126 P
12. PONTIAC FIREBIRD nitró
13. FORD ESCORT COSWORT
14. AUDI SPORT QUATTRO
15. RENAULT 5 GT TURBO
16. OPEL KADETT GSI
17. PEUGEOT 406
18. BMW M3 OPEL
19. OPEL VECTRA nitró
20. HONDA S2000
|
147.617
147.164
144.796
143.498
143.426
142.857
141.942
140.762
140.625
139.806
138.728
136.042
134.642
134.141
131.808
131.387
129.671
129.148
125.600
124.946
|
Mindkét versenyszámban a legjobb fronthajtású
autó volt az R5.
(M) Majicright 2001. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|