timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Rábaring 2002. augusztus 25. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Sajnos az új turbó még mindíg nem érkezett meg, így akkora füstöt eregettem,
hogy már kifejezetten szégyeltem. Kértem is a speakert, hogy kérjen elnézést a közönségtől emiatt.
Már a verseny előtt felmértem a helyzetet, és a pontszerzést tűztem ki célul.
Mivel ehhez nem ítéltem szükségesnek a slick gumik használatát, ezzel nem is bajlódtam.
Lássuk, hogy sikerült...


Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.85 mp 123 km/h    0-100 km/h: 6.94 mp
1. futam

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.690
9.850
122.600
hivatalos
-
2.746
9.918
118.665
ellenfél hiv.
-
2.914
10.236
120.856

Az volt a tervem, hogy reggel gyorsan egymás után megyek két futamot, aztán a döntőig nem idegesítem a közönséget a füstölésemmel. Az első futamban a megerősödött Citroen Visa ellen mentem, de ezúttal simán nyertem.



1/8 mile: 10.06 mp 122 km/h    0-100 km/h: 7.33 mp
2. futam

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.790
10.060
121.600
hivatalos
-
2.659
9.813
117.936
ellenfél hiv.
beugrott
3.104
11.017
106.509

Kihívott egy BMW-s. Kérdeztem mekkora motor, mondta, hogy 2000 ccm-es. Azt viszont csak a futam után tudtam meg, hogy egy turbót is ráeszkábált a gépre. De így sem volt ellenfél, ráadásul be is ugrott.


1/8 mile: 10.22 mp 123 km/h    0-100 km/h: 7.40 mp
3. futam (Elődöntő) videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.900
10.220
122.900
hivatalos
0.125
2.874
10.040
119.601
ellenfél hiv.
0.481
2.741
9.451
121.314

Az ellenfél ismét a Citroen Visa, ezúttal neki jól kijött a lépés, nekem meg csúszott a kuplungom, ez jól látszik a grafikonon is. (A piros vonal nagyon vízszintes egyesben és kettesben)
De ha nem csúszott volna, akkor is megver, a leadott teljesítményem is kisebb, mint a 2. futamban.
Érdemes megnézni a videót, jól látszik a füstfejlesző! :)


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp
4. futam (Kisdöntő) fotó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
-
-
-
hivatalos
0.038
2.936
17.350
48.233
ellenfél hiv.
beugrott
-
-
-

Az ellenfél egy rallikroszra épített VW Scirocco volt.
Ha nem ugrik be, elég szoros futam lett volna, hiszen a nap folyamán ment 9.962-t is, bár legtöbbször 10 mp felett ment.
De beugrott, így én csak végiggurultam a távon, ezért nincs grafikon sem. A fotó is jó, látszik, hogy beugrott az ellenfél, és a füstfelhő is elég domináns. :)
Érdekes, hogy az ő ideje nem szerepel a dragbike.hu-n, gondolom a beugrás miatt.

Szóval ezúttal harmadik lettem. Bővebb információk a http://www.dragbike.hu oldalon.
Szomorú, de úgy fest a dolog, hogy a következő versenyen sem lesz új turbóm,
így ismét csak pontszerzés céllal versenyzem majd, ha indulok egyáltalán.

 

(M) Majicright 2001. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!