|
Rábaring
2002. augusztus 25. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Sajnos az új turbó
még mindíg nem érkezett meg, így akkora füstöt eregettem,
hogy már kifejezetten szégyeltem. Kértem is a speakert, hogy kérjen elnézést
a közönségtől emiatt.
Már a verseny előtt felmértem a helyzetet, és a pontszerzést tűztem ki célul.
Mivel ehhez nem ítéltem szükségesnek a slick gumik használatát, ezzel nem is
bajlódtam.
Lássuk, hogy sikerült...
Ha rákattintasz a kis képekre
egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy
több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az
ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.85 mp 123 km/h 0-100 km/h: 6.94 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.690
9.850
122.600
|
hivatalos
-
2.746
9.918
118.665
|
ellenfél hiv.
-
2.914
10.236
120.856
|
Az volt a tervem, hogy reggel gyorsan egymás után
megyek két futamot, aztán a döntőig nem idegesítem a közönséget a füstölésemmel.
Az első futamban a megerősödött Citroen Visa ellen mentem, de ezúttal
simán nyertem.
|
1/8 mile: 10.06 mp 122 km/h 0-100 km/h: 7.33 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.790
10.060
121.600
|
hivatalos
-
2.659
9.813
117.936
|
ellenfél hiv.
beugrott
3.104
11.017
106.509
|
Kihívott egy BMW-s. Kérdeztem mekkora motor, mondta,
hogy 2000 ccm-es. Azt viszont csak a futam után tudtam meg, hogy egy turbót
is ráeszkábált a gépre. De így sem volt ellenfél, ráadásul be is ugrott.
|
1/8 mile: 10.22 mp 123 km/h 0-100 km/h: 7.40 mp
|
3. futam (Elődöntő) videó
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.900
10.220
122.900
|
hivatalos
0.125
2.874
10.040
119.601
|
ellenfél hiv.
0.481
2.741
9.451
121.314
|
Az ellenfél ismét a Citroen Visa, ezúttal neki jól
kijött a lépés, nekem meg csúszott a kuplungom, ez jól látszik a grafikonon
is. (A piros vonal nagyon vízszintes egyesben és kettesben)
De ha nem csúszott volna, akkor is megver, a leadott teljesítményem is
kisebb, mint a 2. futamban.
Érdemes megnézni a videót,
jól látszik a füstfejlesző! :)
|
1/8 mile: - mp - km/h 0-100 km/h: - mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
-
-
-
|
hivatalos
0.038
2.936
17.350
48.233
|
ellenfél hiv.
beugrott
-
-
-
|
Az ellenfél egy rallikroszra épített VW Scirocco volt.
Ha nem ugrik be, elég szoros futam lett volna, hiszen a nap folyamán ment
9.962-t is, bár legtöbbször 10 mp felett ment.
De beugrott, így én csak végiggurultam a távon, ezért nincs grafikon sem.
A fotó
is jó, látszik, hogy beugrott az ellenfél, és a füstfelhő is elég domináns.
:)
Érdekes, hogy az ő ideje nem szerepel a dragbike.hu-n, gondolom a beugrás
miatt.
|
Szóval ezúttal harmadik
lettem. Bővebb információk a http://www.dragbike.hu
oldalon.
Szomorú, de úgy fest
a dolog, hogy a következő versenyen sem lesz új turbóm,
így ismét csak pontszerzés céllal versenyzem majd, ha indulok egyáltalán.
(M) Majicright 2001. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|