|
Rábaring
2002. június 23. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Hatalmas hőségben
zajlott a verseny. Ez egyrészről növelte a gumik tapadását,
másrészt csökkentette az autók teljesítményét. (Meleg levegő)
A turbófeltöltőm most már elképesztően rossz állapotban volt, ez is közrejátszott
az eredményekben. Ezúttal speciális, puha gumikkal indultam, nem is tudott elpörögni
a kerék.
Sikerült lecserélni az gyujtáselektronikát is, így már nem korlátoz le 5500-as
fordulatnál a gép.
A legtöbb futamban nem is kapcsoltam 4. fokozatot a célig. :)
A kis X jelöli a hivatalos mérési pontokon rögzített adatokat.
Ha teljesen pontos lenne a műszer, akkor a keresztek a vonalon lennének.
Lássuk sorban a futamokat:
Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű
grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy
több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az
ablakok váltásával.
1/8 mile: 10.78 mp 114 km/h 0-100 km/h: 8.70 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
3.050
10.780
114.300
|
hivatalos
0.249
2.976
10.729
116.075
|
ellenfél hiv.
6.531
11.332
20.657
79.064
|
A barátnőmnek is megmutattam milyen is igazi dragpályán
gyorsulni, ketten ültünk a kocsiban. Nagyon élvezte, pedig itt még utcai
konfigurációval mentem. (Lásd teljesítmény vonal a későbbi futamokkal
összevetve)
Az ellenfél Biró Gézának köszönhetően nem az előre megbeszélt Scirocco
volt, hanem egy Trabant, aki valamiért nem is indult el zöldre, csak 6
mp-vel később.
|
1/8 mile: 9.80 mp 123 km/h 0-100 km/h: 6.93 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.650
9.800
123.400
|
hivatalos
0.248
3.643
9.813
126.193
|
ellenfél hiv.
0.563
3.019
10.990
111.929
|
Azért csak sikerült a Scirocco-val összekerülni.
Jól látható, hogy a fotócellás 60 lábas idő nagyon nem stimmel. Sajnos
ez a későbbi méréseknél is így van. Igaz állítólag csak a baloldali pályán
volt gond a fotócellával, de sajnos én csak az első futamban indultam
a jobb pályán, a többi esetben már csak a balon.
|
1/8 mile: 9.77 mp 124 km/h 0-100 km/h: 6.92 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.650
9.770
123.500
|
hivatalos
0.077
3.594
9.707
126.089
|
ellenfél hiv.
0.449
3.158
11.333
109.117
|
Az ellenfél egy Suzuki Swift GTI volt. Nem nagyon
értem miért, de ő mindig "ballaszt" tömeggel gyorsul. Ha egyszer
megpróbálná a csinos hölgy nélkül, biztos sokkal jobb időt tudna menni.
|
1/8 mile: - mp - km/h 0-100 km/h: - mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
|
hivatalos
0.132
2.347
16.676
40.680
|
ellenfél hiv.
0.101
2.303
9.350
127.677
|
Kihívtam az osztrák sárga Audi S3-at. (Két sárga S3
volt a versenyen, a másik magyar) Sajnos az első váltást nagyon elrontottam,
így fel is adtam. Valamiért egyáltalán nem tudtam a 2. fokozatot kapcsolni,
2-3 másodpercig csak gurultam.
Meglehetősen dühös voltam, emiatt nincs meg a diagram.
|
1/8 mile: 9.98 mp 122 km/h 0-100 km/h: 7.20 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.780
9.980
121.500
|
hivatalos
0.075
3.604
9.762
125.464
|
ellenfél hiv.
0.173
2.796
10.648
115.326
|
Ezúttal egy BMW E30 325i-vel meccseltem.
Mivel ugyanebben az órában 2 másik autót is mértem, nem sikerült igazán
jól bemelegíteni az autót ehhez a futamhoz, éppen csak sikerült a edzések
zárása előtt még becsúsznom az indulásra várok sorbába.
|
1/8 mile: 10.18 mp 114 km/h 0-100 km/h: 7.37 mp
|
6. futam (Elődöntő) videó
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.690
10.180
113.800
|
hivatalos *
0.167
2.222
10.04
116.564
|
ellenfél hiv. *
0.432
2.828
10.145
124.488
|
Az ellenfél egy Citroen Visa, 1.9-es BX motorral.
Igen szoros lett a vége, mivel túl hamar kiengedtem. Kimélni akartam az
autót. Jobb lesz ezzel vigyázni, azt hiszem. :)
* Az itt feltüntetett 1/8 idők eltérnek a hivatalos
honlapon szereplőtől. Valamilyen szabály miatt a döntőkben a reakcióidőt
nem számítják bele az 1/8 időbe, csak az időmérő edzésen. Hogy összemérhetőek
legyenek az edzéseken elért időkkel, ezért én itt összeadtam a hivatalos
1/8 időt és a reakcióidőt.
|
1/8 mile: 10.39 mp 116 km/h 0-100 km/h: 7.68 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.920
10.390
115.600
|
hivatalos *
0.275
2.220
10.379
101.808
|
ellenfél hiv.*
0.130
2.362
9.315
129.032
|
És ismét a Turbós Lada ellen. Már az első fokozat
végén egyértelmű volt a végkifejlet, nem is erőltettem utána.
Ez van, egyelőre Turbo Lada ellen nem vagyok versenyképes.
* Az itt feltüntetett 1/8 idők eltérnek a hivatalos
honlapon szereplőtől. Valamilyen szabály miatt a döntőkben a reakcióidőt
nem számítják bele az 1/8 időbe, csak az időmérő edzésen. Hogy összemérhetőek
legyenek az edzéseken elért időkkel, ezért én itt összeadtam a hivatalos
1/8 időt és a reakcióidőt.
|
Megint második lettem.
Bővebb információk a http://www.dragbike.hu
oldalon.
(M) Majicright 2001. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|