|
Rábaring
2002. szeptember 8. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Nincs változás turbó
ügyben, most is a múltkori stratégiát követtem, 3 időmérő még reggel, aztán
a döntők.
Lássuk, hogy is volt...
Ha rákattintasz a kis képekre
egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy
több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az
ablakok váltásával.
1/8 mile: 10.04 mp 123 km/h 0-100 km/h: 7.14 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.830
10.040
123.400
|
hivatalos
-
2.639
9.774
120.553
|
ellenfél hiv.
-
2.909
10.283
117.216
|
Ismét utcai gumikkal, füstölő kipufogóval, a turbós
I-es Golf ellen. Ő egy kicsit visszafogott konfiggal ment, így elég rendesen
lenyomtam. :D Hehe.
Enyhén csúszott a kuplungom a 2. fokozat elején, attól tartok a váltóból
folyik át olaj a kuplungházba. Na majd az évzáró után kivesszük a motort
és kiderül miért.
Jövőre ilyen hiba nem lehet!
|
1/8 mile: - mp - km/h 0-100 km/h: - mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
-
-
-
|
hivatalos
-
2.726
9.773
119.255
|
ellenfél hiv.
-
2.849
10.256
117.647
|
Mégegyszer a Golf ellen. Nagyon nehezen álltam be
a rajtvonalra, és nem sikerült a műszert rendesen beizzítani a rajt előtt,
így sajnos nem tárolta el a mérést.
Egy ezredmásodpercet sikerült javítanom az időmön! :)
|
1/8 mile: 10.10 mp 123 km/h 0-100 km/h: 7.28 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
2.850
10.100
122.500
|
hivatalos
-
2.774
9.784
119.9
|
ellenfél hiv.
-
3.137
10.773
105.225
|
Az ellenfél ismét egy VW Golf, ezúttal egy III-as
VR6.
Elég vacak mindkét váltásom, leesik a turbónyomás, de legalább nem csúszik
a kuplung.
|
1/8 mile: - mp - km/h 0-100 km/h: - mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
-
-
-
|
hivatalos
0.543
4.407
16.533
63.731
|
ellenfél hiv.
0.423
2.744
9.685
119.107
|
Az ellenfél az elődöntőben a Citroen Visa GTI volt.
Nagyon jó volt aznap, a legjobb futamában 9.244 -t ment!
Mivel műsorváltozás miatt előrehozták a döntőket, majdnem lekéstem a rajtot.
Így meglehetősen hideg motorral, kapkodósan áltam a vonalra, emiatt nem
sikerült a műszert sem beüzemelni. Miután láttam, hogy sokkal jobban rajtolt
a Visa már nem is erőlködtem, csak végiggurultam.
|
1/8 mile: 11.29 mp 100 km/h 0-100 km/h: 11.08 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
|
saját mérés
-
-
-
-
|
hivatalos
0.913
4.006
11.288
100.313
|
ellenfél hiv.
beugrott
-
-
-
|
A kisdöntőre nem jelent meg az ellenfelem, egy Honda
Civic VTI. Az ő legjobb időmérő futamja csak 0.025 mp-vel volt rosszabb
az enyémnél, szóval elég szoros futam lett volna. Ő slickkel nyomult és
elég jó rajtokat mutatott be. (pl. 2.59-es 60 láb)
Mivel nem volt ellenfél csak szépen, finoman nyomtam, jól látható a turbónyomás
felkúszása minden fokozatban. Ráadásul a váltások után hagytam a lefúvószelep
hangját érvényesülni, de így is 11.28 mp-t autóztam, ami nem is olyan
rossz idő! :)
|
Szóval ezúttal harmadik
lettem. Bővebb információk a http://www.dragbike.hu
oldalon.
Mostanra az éves pontversenyben a Citroen utólért, bár ebben benne van az is,
hogy az
év első futamján a számítógép hibájából nem kerültem a döntőbe, és elestem minimum
70 ponttól.
Ha az utolsó versenyre sem sikerül az új turbót felszerelni az autóra, akkor
nem sok esélyt látok
a kategória második helyére. De azért megpróbálok helytállni.
(M) Majicright 2001. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|