timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Rábaring 2002. szeptember 8. 1/8 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Nincs változás turbó ügyben, most is a múltkori stratégiát követtem, 3 időmérő még reggel, aztán a döntők.
Lássuk, hogy is volt...


Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 10.04 mp 123 km/h    0-100 km/h: 7.14 mp

1. futam

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.830
10.040
123.400
hivatalos
-
2.639
9.774
120.553
ellenfél hiv.
-
2.909
10.283
117.216

Ismét utcai gumikkal, füstölő kipufogóval, a turbós I-es Golf ellen. Ő egy kicsit visszafogott konfiggal ment, így elég rendesen lenyomtam. :D Hehe.
Enyhén csúszott a kuplungom a 2. fokozat elején, attól tartok a váltóból folyik át olaj a kuplungházba. Na majd az évzáró után kivesszük a motort és kiderül miért.
Jövőre ilyen hiba nem lehet!



1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp
2. futam

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
-
-
-
hivatalos
-
2.726
9.773
119.255
ellenfél hiv.
-
2.849
10.256
117.647

Mégegyszer a Golf ellen. Nagyon nehezen álltam be a rajtvonalra, és nem sikerült a műszert rendesen beizzítani a rajt előtt, így sajnos nem tárolta el a mérést.
Egy ezredmásodpercet sikerült javítanom az időmön! :)


1/8 mile: 10.10 mp 123 km/h    0-100 km/h: 7.28 mp
3. futam

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
2.850
10.100
122.500
hivatalos
-
2.774
9.784
119.9
ellenfél hiv.
-
3.137
10.773
105.225

Az ellenfél ismét egy VW Golf, ezúttal egy III-as VR6.
Elég vacak mindkét váltásom, leesik a turbónyomás, de legalább nem csúszik a kuplung.

 


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp
4. futam (Elődöntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
-
-
-
hivatalos
0.543
4.407
16.533
63.731
ellenfél hiv.
0.423
2.744
9.685
119.107

Az ellenfél az elődöntőben a Citroen Visa GTI volt.
Nagyon jó volt aznap, a legjobb futamában 9.244 -t ment!
Mivel műsorváltozás miatt előrehozták a döntőket, majdnem lekéstem a rajtot. Így meglehetősen hideg motorral, kapkodósan áltam a vonalra, emiatt nem sikerült a műszert sem beüzemelni. Miután láttam, hogy sokkal jobban rajtolt a Visa már nem is erőlködtem, csak végiggurultam.


1/8 mile: 11.29 mp 100 km/h    0-100 km/h: 11.08 mp
5. futam (Kisdöntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
1/8 mérföld sebesség:
saját mérés
-
-
-
-
hivatalos
0.913
4.006
11.288
100.313
ellenfél hiv.
beugrott
-
-
-

A kisdöntőre nem jelent meg az ellenfelem, egy Honda Civic VTI. Az ő legjobb időmérő futamja csak 0.025 mp-vel volt rosszabb az enyémnél, szóval elég szoros futam lett volna. Ő slickkel nyomult és elég jó rajtokat mutatott be. (pl. 2.59-es 60 láb)
Mivel nem volt ellenfél csak szépen, finoman nyomtam, jól látható a turbónyomás felkúszása minden fokozatban. Ráadásul a váltások után hagytam a lefúvószelep hangját érvényesülni, de így is 11.28 mp-t autóztam, ami nem is olyan rossz idő! :)

Szóval ezúttal harmadik lettem. Bővebb információk a http://www.dragbike.hu oldalon.
Mostanra az éves pontversenyben a Citroen utólért, bár ebben benne van az is, hogy az
év első futamján a számítógép hibájából nem kerültem a döntőbe, és elestem minimum 70 ponttól.
Ha az utolsó versenyre sem sikerül az új turbót felszerelni az autóra, akkor nem sok esélyt látok
a kategória második helyére. De azért megpróbálok helytállni.

 

(M) Majicright 2001. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!