timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Rábaring 2004. április 25. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Csak úgy mint a előző versenyen előtt, most is pénteken kezdtem felkészíteni az autót, ekkor találtam az ominózus elgörbült tolórudat.
Sikerült kicserélni, szelephézagot is állítottam, sokkal csendesebb lett a motor, bekötöttem még némi elektronikát, amivel most szépen rögzítem a futam alatt a fordulatszámot és a benzin/levegő arányt. Erről egyelőre csak annyit, hogy látszik még némi potenciál a motorból.
A Rábaringen idén minden kategória 1/4 mérföldes távon versenyez,
nehéz volt előre megjósolni, ez jó vagy rossz nekem. Lássuk hát!

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
-
-
-
-
-
hivatalos
-
-
-
-
-
-
ellenfél hiv.
0.287
3.055
12.681
87.890
19.944
107.580

Először a már régen használt Yokohama semi slick gumijaimmal álltam a rajthoz, az volt az elméletem, hogy a durva burkolaton ez valószinüleg jobban fog működni.
Ez Itt még nem derült ki, mert az indulás után rögtön kidobta az egyest. Kis aggódás, hogy mi történt, aztán szépen végiggurultam. Remek kezdés! :|


1/8 mile: 9.65 mp 135 km/h    0-100 km/h: 6.04 mp

2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.890
9.650
135.113
14.510
161.858
hivatalos
0.159
2.693
9.446
130.200
14.440
157.380
ellenfél hiv.
0.494
2.613
9.508
131.930
14.284
166.570

Hozzám hasonlóan a Karmann Ghia is pár nélkül állt sorba, gondoltam menjünk egyet. 1/4-en biztos voltam benne, hogy sokkal gyorsabb nálam. Nos, valószinüleg gyorsabb is, amikor el tud indulni. Most sajnos befulladt, ahogy oly gyakran szokott mostanában. Amint látható az időeredményekből, később indult, mint én, féltávig kb.f úgy ment mint én, onnan aztán csak megindult a "nitrókályha" és egészen jól behozott, alig 8 méter előnyöm maradt a féltávnál meglévő 14 méterből.
Nekem ez egy pocsék rajt. Ilyen rosszul nem is tudom mikor rajtoltam utoljára.Talán tavaly augusztusban, az esőben.


1/8 mile: 9.37 mp 136 km/h    0-100 km/h: 5.73 mp

3. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.710
9.370
135.766
14.220
162.272
hivatalos
0.228
2.495
9.091
131.870
14.044
158.330
ellenfél hiv.
0.375
2.489
10.066
113.340
15.405
150.550

A következő ellenfélnek egy amerikai kiadású Subaru Impreza STI akadt, ez 2.5 literes ellentétben az európai 2 literes változattal. Szép autó, kb. 300 Le, minden ami kell, kivéve a tapasztalt sofőrt. Azért ez egy új autó, még gyakorolni kell. Fog ez menni!
A Yokohama gumi kapott egy utolsó esélyt, de sajnos ez a rajt sem az igazi. A Subaru a 3. fokozat kapcsolását elrontotta, így igen nagy különbséggel értünk célba.


1/8 mile: 9.18 mp 137 km/h    0-100 km/h: 5.72 mp

4. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.590
9.180
136.771
13.980
163.332
hivatalos
3.211
2.333
9.046
130.08
14.115
155.420
ellenfél hiv.

Ezúttal egyedül. A terv az volt, hogy szép hosszú reakcióidőt fogok, így egyértelműen kiderül a rendezők álltal publikált eredmények nettó vagy bruttó idők.
(A bruttó idő tartalmazza a reakcióidőt is, lásd GY.I.K.)
Ezt a futamot már a rendes slick gumival futottam. Nem egy fergeteges rajt, de ez már kielégítő. Sajnos csak a rajt az, utána csapnivaló. 50-nél váltok 60 helyett, 97-nél 103 helyett, ráadásul mindkétszer kifejezetten lassan.

A Subaru ellen ment dőmmel a 2. helyen kerültem a döntőbe, a nitrosystem.hu Honda Integrája nitró nélkül is jobbat ment nálam.


1/8 mile: 9.27 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.55 mp

5. futam (negyeddöntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.630
9.270
135.148
14.120
161.163
hivatalos
0.262
2.382
9.064
128.630
14.141
153.350
ellenfél hiv.
0.449
2.514
9.762
121.110
15.027
148.990

A piros Opel Astra GSI ellen. Ezúttal utcai gumikkal állt rajthoz, ez meg is látszik az eredményén.
Nekem egy so-so, inkább biztonságra mentem, lassú váltások


1/8 mile: 9.17 mp 136 km/h    0-100 km/h: 5.75 mp
6. futam (elődöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.570
9.170
135.593
14.340
125.980
hivatalos
0.151
2.347
9.010
128.800
14.545
114.24
ellenfél hiv.
0.579
2.121
9.248
119.650
14.606
138.200

Az Integra motoros piros Civic ellen. Ezt az autót sokat fogjuk még döntőkben látni, azt hiszem.
Ez nem a legjobban sikerült futama volt, a videón hallható is, hogy leszabályzott másodikban, így mivel elég nagy előnyöm volt, már elvettem a gázt.


1/8 mile: 9.18 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.72 mp
7. futam (döntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.600
9.180
135.419
14.020
161.841
hivatalos
0.150
2.349
8.972
129.260
14.003
154.840
ellenfél hiv.
0.421
2.234
8.849
128.570
13.791
159.290

A döntő a nitrosystem.hu Integra demóautója ellen. Ugyebár nitró nélkül. Szerintem elég furcsán nézhetnek a nézők, hogy akkor most nitrosystem vagy sem? :)
De jól megy, nagyon jól. Amint látható, a célvonali sebessége jobb az enyémnél, így nem csoda, hogy a nettó eredménye is sokkal jobb az enyémnél. Nagyon erős kell legyen, ha rám így tud közelíteni, szerintem legalább 220-230 Le. Persze a váltójának áttételei is jól passzolnak a versenyhez, a cél előtt már 5.-et is kell kapcsolnia, ha jól hallom a videón.

Tehát ezúttal is sikerült nyernem, de csak éppenhogy!
Ennek tulajdonképpen örülök, jó az, ha komoly verseny van!

A 30 legjobb időt teljesítő autó:
(lentebb még egy plusz chart is felkerült)

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
  Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Jeep
Chevrolet Camaro
Chevrolet Corvette
Mitsubishi EVO 6
Ford Escort Cosworth
Audi RS2
Chevrolet Corvette
Audi 80 quattro
Ford Sierra Cosworth
Nissan GTI-R
Ferrari 360 Modena
Opel Kadett Turbo
Subaru Impreza
Audi S3
Subaru Impreza 2.5 STI
Subaru Impreza
Chevrolet Corvette
Chevrolet Corvette
Ford Roadster
Audi S2
Honda Integra Type-R
?
Chevrolet Corvette
Audi
Honda Civic
Renault 5 GT turbo
Ford Sierra Cosworth
Honda Civic Coupe
Karmann Ghia
Opel Kadett GSI nitró
RWD
RWD
RWD

AWD
AWD
AWD

RWD
AWD
AWD
AWD
RWD
FWD
AWD
AWD
AWD
AWD
RWD
RWD
RWD
AWD
FWD
?
RWD
AWD
FWD
FWD
RWD
FWD
FWD
RWD
10.537
11.991
11.997
12.516
12.644
12.699
12.761
12.997
13.018
13.023
13.036
13.308
13.486
13.491
13.625
13.637
13.652
13.757
13.761
13.784
13.791
13.792
13.819
13.820
13.959
14.003
14.052
14.114
14.284
14.348
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Jeep
Chevrolet Corvette
Chevrolet Camaro
Chevrolet Corvette
Ferrari 360
Audi RS2
Ford Escort Cosworth
Mitsubishi EVO 6
Opel Kadett Turbo
Chevrolet Corvette
Ford Sierra Cosworth
Chevrolet Corvette
Nissan GTI-R
Karmann Ghia
Audi 80 quattro
Chevrolet Corvette
Ford Sierra Cosworth
Subaru Impreza
Audi S3
Ford Roadster
Honda Integra Type-R
Renault 5 GT turbo
BMW 316i (no persze)
Audi
Subaru Impreza
Subaru Impreza
Audi S2
Honda Civic
VW Golf
Honda Civic Coupe
RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
AWD
AWD
AWD

FWD
AWD
AWD
RWD
AWD
RWD
AWD
RWD
RWD
AWD
AWD
RWD
FWD
FWD
FWD
AWD
RWD
AWD
AWD
FWD
RWD
FWD
205.42
204.11
192.64
185.09
181.25
176.25
175.93
174.23
172.35
171.84
168.42
167.15
166.86
166.57
166.19
163.82
160.98
160.36
160.09
159.47
159.38
158.33
158.33
158.07
157.81
157.29
157.12
155.34
153.03
152.95


(M) Majicright 2004. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!