|
Rábaring
2004. augusztus 29.
1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Igen kellemes
időjárás és nagy tömeg várta a versenyzőket. Igen erős mezőny gyült össze
szinte minden kategóriában, néhol kissé "túl" erős is. ;)
|
Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű
grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy
több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az
ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.20 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.57 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.600
9.200
135.461
13.940
166.501
|
hivatalos
0.232
2.377
9.016
129.210
13.948
159.200
|
ellenfél hiv.
0.432
2.516
9.694
118.910
14.913
151.980
|
Kissé bizonytalan voltam jó lesz-e az autó, amiatt
meg főleg aggódtam, hogy a sor hosszából itélve egy időmérő alatt max.
egyet lehetett menni, kivéve ugyebár a sorba nem állókat. :)
Na mindegy elsőre mindent bele alapon, fullos kisérlet.
Hát, sajnos voltak gondok, a kettes végén nagyon legyengült az autó, egészen
veszélyes szintig szegényedett el a keverék.
Szerencsére váltás után visszaállt elfogadható szintre a keverék. Szerencsére
kielégítő időt sikerült mennem, így ezzel letudtam az időmérést.
|
1/8 mile: 9.13 mp 136 km/h 0-100 km/h: 5.68 mp
|
2. futam (negyeddöntő) videó
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.550
9.130
135.523
13.880
167.269
|
hivatalos
0.225
2.370
9.001
129.090
13.943
159.820
|
ellenfél hiv.
0.109
2.455
9.303
125.270
14.390
155.090
|
Csak harmadik idővel kerültem döntőbe, egy kis nitrós
szörnyeteg jobb időt tudott menni, csakúgy, mint az oszták Civic. Ez utóbbi
végülis nem meglepő, figyelembe véve, hogy a már a multkor is nagyon jó
időket ment, nekem pedig nem volt tökéletes az időmérőm.
Ahogy ez a futamom sem volt az. Mi több, ez a futam majdnem tükörképe
az elsőnek, a hivatalos mérési adatok szerint is csupán századok vannak
a két futam között. A probléma is hasonló, durván elszegényedő, majd megjavuló
keverék.
A piros Civic Coupe ellen ez így már elég szoros volt.
|
1/8 mile: 9.18 mp 137 km/h 0-100 km/h: 5.53 mp
|
3. futam (elődöntő) videó
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.630
9.180
136.847
13.910
167.186
|
hivatalos
0.203
2.347
8.940
130.790
13.857
159.650
|
ellenfél hiv.
0.262
2.448
9.330
123.550
14.479
154.920
|
A nap egyetlen jó futama, ezúttal nem volt komoly
elszegényedés, így kb. hozta a szintjét az autó.
Elég frusztráló, hogy ez a szint, persze, de hát dolgozom az ügyön, csak
nem megy.
Itt a piros GSI ellen mentem, sikerült a döntőbe kerülni.
|
1/8 mile: - mp - km/h 0-100 km/h: - mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
|
hivatalos
1.702
3.031
13.261
76.740
22.852
51.630
|
ellenfél hiv.
0.291
2.473
9.170
129.910
13.975
165.710
|
A döntőben egy turbós 300 Le-s RX-7-tel kerültem össze,
igaz meglehetősen beteg állapotban szerepelt ő is. Nem indultam el zöldre,
ezzel tiltakozván az turbós Wankelek A3 kategóriában való szereplésért.
|
Hát ez van, így lettem
második. Van ilyen.
bővebb infó: www.gyorsulas.com
A 20 legjobb időt teljesítő autó:
A szokásosnál jóval erősebb mezőny miatt ezúttal nem
kerültem a táblázatokra. :(
Autók abszolút
időeredmény |
Hajtás
|
mp
|
|
Autók abszolút
sebességek |
Hajtás
|
km/h
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
|
JEEP CJ7
AUDI COUPE S2
CHEVROLET CAMARO
AUDI S2
CHEVROLET CORVETTE
CHEVROLET CORVETTE
CHEVROLET CORVETTE
AUDI RS2
AUDI RS2
CHEVROLET CORVETTE
CHEVROLET CORVETTE
OPEL KADETT
SUBARU IMPREZA
OPEL CALIBRA
TOYOTA SUPRA
BMW 318
OPEL MANTA
HONDA CIVIC
SUBARU IMPREZA GTI
AUTOBIANCHI A112 |
RWD
AWD
RWD
AWD
RWD
RWD
RWD
AWD
AWD
RWD
RWD
FWD
AWD
AWD
RWD
RWD
RWD
FWD
AWD
FWD
|
10.212 11.665 11.831 12.003 12.389 12.525 12.637 12.831 12.902 13.042
13.106 13.332 13.334 13.364 13.415 13.478 13.579 13.641 13.650 13.708
|
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
|
JEEP CJ7
AUDI COUPE S2
AUDI S2
CHEVROLET CAMARO
CHEVROLET CORVETTE
CHEVROLET CORVETTE
CHEVROLET CORVETTE
CHEVROLET CORVETTE
TOYOTA SUPRA MK4
CHEVROLET CORVETTE
OPEL KADETT
AUDI RS2
AUDI RS2
AUTOBIANCHI A112
MAZDA RX-7
OPEL CALIBRA
SUBARU IMPREZA
CHEVROLET CORVETTE
VW GOLF
OPEL MANTA
|
RWD
AWD
AWD
RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
FWD
AWD
AWD
FWD
RWD
AWD
AWD
RWD
FWD
RWD
|
204
199
198
194
191
185
182
180
178
178
175
174
170
170
168
166
165
163
163
163
|
(M) Majicright 2004. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|