|
Rábaring
2004. június 6. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Ha nem is éppen
problémamentesen, de ismét rajthoz álltam.
Sajnos nemhogy nem fejlődöm, de még romlik is a produkció. :(
Ebben mondjuk szerepet játszott a meglehetősen erős szembeszél is. Sajnos
1/4 mérföldön már érezhetően megmutatkozik az autó "remek" légellenállása.
|
Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű
grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy
több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az
ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.16 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.50 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.540
9.160
134.501
14.050
159.916
|
hivatalos
0.323
2.342
8.991
128.860
14.040
153.190
|
ellenfél hiv.
0.312
2.357
8.755
140.69
13.315
177.34
|
Elsőnek a 2 literes 16 szelepes Kadett ellen, akitől
tavaly Kunmadarason éppen, hogy csak kikaptam 1/8 mérföldön. 402 méteren
persze nem voltak reményeim arra, hogy meg tudom fogni, de azért kiváncsi
voltam, mennyire kapok ki és reméltem, hogy érdekes videót fogok tudni
most is csinálni. Most az utastérben nem DV-t, hanem egy Kodak fényképezőgépet
használtam, látszik is a minőségen. Na mindegy, a lényeg látszik. Az megnyugtatott,
hogy az A4 kategóriában most is 3. lett, a múltkori versenyt pedig meg
is nyerte. Tehát ismét nem akárkitől kaptam ki.
A futam maga nem rossz szerintem, bár az egyest eléggé túlhúzattam. Sajnos
ismét előjött a teljesítmény esés is a 3. fokozat közepétől. Kb. 10-12
paci ugrik ilyenkor. A célig a távolság közöttünk 31 méterre nőtt. Ez
nem kevés! :)
|
1/8 mile: 9.17 mp 133 km/h 0-100 km/h: 5.48 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.540
9.170
133.160
14.120
158.588
|
hivatalos
3.926
1.957
8.690
127.150
13.892
151.340
CSALÓS!!
|
ellenfél hiv.
-
-
-
-
-
-
|
Ez egy figyelemfelhívó, kisérleti, csalós
futam volt. A múltkori véletlen tolatásom adatainak nézegetésekor döbbentem
rá, hogy bizony, ha valaki zöld lámpa után tolat hátra, az nem érvénytelen
rajt és bizony így kb. 80-100 centis rollouttal, lendületből lehet megkezdeni
a gyorsulást! Jól látható, hogy a 60 lábas időm AWD szintű lett és az
1/8 is igazán kitűnő.
Sajnos az autóm nem akarta, hogy 1/4-en is jó legyen az eredmény. Sajnos
mégjobban elgyengült az autó, amint az látható is.
Ha igazán pofátlan vagyok és 5 métert tolatok hátra, akkor 12-es időt
futhattam volna!
Nagyon nem mindegy, mekkora a rollout!
Ellenfél nem volt.
Hangsúlyoznám, hogy nem stikában akartam jobb időt elérni, hanem egy
problémára akartam felhívni a figyelmet.
|
1/8 mile: 9.50 mp 130 km/h 0-100 km/h: 5.91 mp
|
3. futam (negyeddöntő) videó
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.640
9.500
129.970
14.650
150.481
|
hivatalos
0.348
2.387
9.286
124.250
14.643
144.000
|
ellenfél hiv.
0.093
2.539
9.731
118.760
15.110
146.710
|
Látván, hogy ez nem az én napom, nem is mentem több
időmérőt, végülis az első időmérő futamommal legrosszabb esetben is 2.
időt mentem, nem rossz az.
Első párnak a 2002-ben 1/8 mérföldön még Renault verő Citroen Visa (1.9
16v) jutott. Félelmetes reakcióidőt nyomott! :)
A problémák miatt nem nyomtam igazán, csak amennyire muszáj volt, kb.
8 méterrel nyertem.
|
1/8 mile: - mp - km/h 0-100 km/h: - mp
|
4. futam (elődöntő) videó
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
-
-
-
-
-
|
hivatalos
0.206
2.382
9.334
125.000
14.610
139.260
|
ellenfél hiv.
0.480
2.319
9.474
120.700
14.787
149.070
|
A döntőbe kerülésért egy szép osztrák ITR került ellenfélnek.
Váltásoknál szép füstpamacsokat ereget, ez nem tudom minek a jele, lehet
nem 100-as már a motor?
A saját futamom mérése a saját bénázásom miatt rosszul sikerült, 22 mp
körül mértem.
|
1/8 mile: 11.80 mp 93 km/h 0-100 km/h: 14.34 mp
|
|
reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
|
saját mérés
-
2.550
11.800
92.716
19.320
75.718
|
hivatalos
0.290
2.346
11.561
89.750
19.447
20.080
|
ellenfél hiv.
2.681
2.589
12.759
78.560
21.091
78.900
|
Nagy döntőnek igérkezett, mert ugye a mért ideje szerint
gyorsabb volt a Civic Coupe, mi több még a célvonali sebessége is jobb
volt.
A rajtnál azonban a váltója megmakacsolta magát és kidobta az egyest.
Gondolkodtam rajta, hogy mi legyen, aztán csak végigmentem. Én szerintem
így fair, ez egy ilyen sport. Én is buktam már így el versenyt,
nem is olyan régen.
A célvonali sebességem igen ütős! :)
|
Tehát ezúttal is sikerült
nyernem, de hát ez nem olyan értékes győzelem így.
No sebaj, mindíg van legközelebb! :)
A 20 legjobb időt teljesítő
autó:
Jól látható, hogy most közel sem teljesített kiemelkedően az
autó.
Autók abszolút
időeredmény |
Hajtás
|
mp
|
|
Autók abszolút
sebességek |
Hajtás
|
km/h
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
|
CHEVROLET CAMARO
VW KARMANN GHIA
AUDI S2
FORD ESCORT COSVORTH
AUDI RS2
FORD SIERRA COSWORTH
OPEL KADETT TURBO
OPEL ASTRA GSI TURBO
MITSHUBISHI LANCER EVO 5
AUDI RSV
SUBARU IMPREZA STI 2.5
OPEL GSI 16 V nitró
AUDI S2
HONDA CIVIC COUPE
RENAULT 5 GT TURBO
BMW E46 M3 CABRIO
SUBARU IMPREZA STI
HONDA INTEGRA TYPE-R
CHEVROLET CAMARO
DODGE STEALTH
|
RWD
RWD
AWD
AWD
AWD
RWD
FWD
FWD
AWD
AWD
RWD
FWD
AWD
FWD
FWD
RWD
AWD
FWD
RWD
AWD
|
11.703
11.908
12.018
12.293
12.809
13.120
13.275
13.292
13.295
13.320
13.384
13.755
13.815
13.890
14.040
14.049
14.169
14.272
14.279
14.351
|
|
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
|
AUDI S2
CHEVROLET CAMARO
VW KARMANN GHIA
FORD ESCORT COSVORTH
OPEL KADETT TURBO
AUDI RS2
FORD SIERRA COSWORTH
OPEL ASTRA GSI TURBO
OPEL GSI 16 V nitró
AUDI RSV
MITSHUBISHI LANCER EVO 5
BMW E46 M3 CABRIO
SUBARU IMPREZA STI 2.5
CHEVROLET CAMARO
HONDA CIVIC COUPE
HONDA INTEGRA TYPE-R
AUDI S2
SUBARU IMPREZA STI
ALFA ROMEO 147 GTA
RENAULT 5 GT TURBO
|
AWD
RWD
RWD
AWD
FWD
AWD
RWD
FWD
FWD
AWD
AWD
RWD
AWD
RWD
FWD
FWD
AWD
AWD
FWD
FWD
|
199.72
194.20
186.89
180.23
177.34
173.81
170.01
168.42
166.57
164.95
163.64
160.80
159.38
158.42
156.95
156.35
155.76
153.85
153.68
153.19
|
(M) Majicright 2004. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|