|
Rábaring
2005. április 17. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Semmi fejlesztés
egyelőre, sőt inkább negatív irányban haladok... Részletesen a futamok kommentjében. |
Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű
grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.40 mp 133 km/h 0-100 km/h: 5.89 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4
mérföld idő: sebesség:
|
saját mérés - 2.680 9.400 132.587 14.280 161.768 |
hivatalos 1.687 2.249 9.071 126.370 14.149
154.510 | ellenfél
hiv. 0.504 2.331 9.605 118.810 15.003 147.770 |
Nagyon bealudtam,
a Citroen Visa több mint 1 másodperc előnyt kapott, és bár a végén már közelítettem
rá, ezt most nem tudtam behozni, 13 méter előnye maradt a célvonalig. Jól látható
a tavalyi szinthez képest kb. 20 lóerő mínusz jelentkezik. Hogy mitől, itt még
nem tudtam, de éreztem is, hogy valami nem kerek. Nem is mentem több időmérőt,
ezzel a kisérlettel is a második legjobb időt autóztam, bár célvonali sebesség
tekintetében voltak jóval gyorsabb autók. De az előző verseny óta után végre megjött
a rutin, a váltási pontok ott vannak, ahol kell. |
1/8 mile: 9.43 mp 132 km/h 0-100 km/h: 5.90 mp |
2. futam (negyeddöntő) videó |
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4
mérföld idő: sebesség:
|
saját mérés - 2.680 9.430 131.905 14.340 160.326 |
hivatalos 0.165 2.274 9.080 125.820 14.184 153.930
|
ellenfél hiv. 0.493 2.261 9.523 117.980 14.893
146.340 | Az
első döntő körben egy 2 literes 16 szelepes motorral épített "A" Corsa
volt az ellenfél. Nem örültem, hogy pont nekem jutott csak ellenfél az első körben.
Mind a Civic Coupe, mind az S2000, mint a turbós Swift ellenfél nélkül jutott
tovább, pont nekem, a 2. legjobb edzésidőt teljesítőnek jutott pár. Na mindegy,
erről természetesen nem a többi versenyző tehet, ez is benne van a pakliban. A
gyenge motorteljesítmény miatt próbáltam igazán jó reakcióidőt venni, a kategoriánkban
ez lett a második legjobb. Távolságra számolva 42 méterrel nyertem. |
1/8 mile: - mp - km/h 0-100 km/h: 5.76 mp |
3. futam (elődöntő) videó |
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4
mérföld idő: sebesség:
|
saját mérés - 2.650 - - - -
|
hivatalos 0.245 2.262 9.009 126.260 14.103 154.180
| ellenfél
hiv. 0.069 2.727 9.998 126.590 15.288 125.110 |
Az ellenfél
egy új autó idén, egy turbós Suzuki Swift. Nem megy rosszul, a célvonali sebessége
egész magas, itt kicsit túl jó reakcióidőt vett (ez volt a nap legjobbja a kategóriában),
talán meg is ilyedt egy kicsit, azért vett vissza egyből a megindulás után. Ez
jól látszik a videón. Persze az is lehet, hogy műszaki oka volt a torpanásnak.
Akárhogy is, sikerült előnyt kovácsolnom belőle, 41 méterrel értem be előbb, de
jól látszik, hogy a végén ő már nem nyomta. Sajnos az adatrögzítés megállt
8 másodpercnél. |
1/8 mile: 9.41 mp 132 km/h 0-100 km/h: 5.90 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4
mérföld idő: sebesség:
|
saját mérés - 2.690 9.410 131.963 14.340
159.388 | hivatalos 0.207
2.254 8.981 126.980 14.049 154.840 |
ellenfél hiv. 0.330 2.191 9.512 116.650 14.783 150.080 |
A döntőre
a már jól megszokott Civic Coupe jutott ellenfélnek, ő teljesítette a legjobb
időt az edzések alatt, komoly eséllyel állt mellém. Sajnos elváltotta magát mind
a kettes, mind a hármas kapcsolásánál, így meglehetősen nagy, 35 météres előnnyel
tudtam nyerni. | 2005
második versenyén úgy lettem első, hogy se a legjobb 60 lábas időt, se
a legnagyobb célvonali sebességet nem én mentem. Vagyis inkább csak a rutin
győzött, nem a technika. A lentebbi huszas toplistára egyáltalán nem fértem
rá.
További információk a http://www.dragracing.hu
oldalon. A 20 legjobb
időt teljesítő autó:
Autók
abszolút időeredmény |
Hajtás |
mp | | Autók
abszolút sebességek | Hajtás |
km/h |
1. 2.
3. 4. 5. 6. 7.
8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.
15. 16. 17. 18. 19. 20. |
AUDI S2 AUDI S2 CHEVROLET CAMARO DODGE VIPER SUBARU IMPREZA
MAZDA 323 GTR OPEL KADETT AUDI RS2 SUBARU IMPREZA SUBARU IMPERA
BMW E30 (M5 motor) BMW E30 (M5 motor) SUBARU WRX SUBARU IMPREZA
BMW E30 4.0 AUDI S2 OPEL CALIBRA AUDI S3
AUDI SPORT QUATTRO
OPEL CALIBRA
| AWD
AWD RWD
RWD
AWD AWD
FWD
AWD AWD
AWD RWD
RWD AWD
AWD
RWD
AWD AWD AWD
AWD AWD |
11.299 11.395 12.029 12.200 12.276 12.377
12.708 12.754 12.881 12.917 12.938 13.093 13.097 13.240
13.279 13.326 13.344 13.444 13.470 13.799 | |
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19.
20. | AUDI S2 AUDI S2
DODGE VIPER CHEVROLET CAMARO MAZDA 323 GTR SUBARU IMPREZA OPEL
KADETT turbo BMW E30 (M5 motor) BMW E30 (M5 motor) BMW E30 4.0
AUDI RS2 SUBARU IMPREZA SUBARU IMPERA SUBARU WRX OPEL CALIBRA
TOYOTA MR2 SUBARU IMPREZA FIAT PUNTO GT VW VENTO biturbo AUDI
S3 | AWD
AWD RWD RWD
AWD AWD FWD
RWD RWD
RWD AWD AWD
AWD AWD AWD
RWD AWD FWD
FWD AWD |
210.07 200.98 194.07 189.35 182.05 180.11
179.78 178.44 173.18 172.87 172.77 170.82 170.41 167.54
165.04 164.48 164.38 163.45 163.27 162.07 |
(M) Majicright 2005. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|