timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Rábaring 2005. április 17. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Semmi fejlesztés egyelőre, sőt inkább negatív irányban haladok...
Részletesen a futamok kommentjében.

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.40 mp 133 km/h    0-100 km/h: 5.89 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.680
9.400
132.587
14.280
161.768
hivatalos
1.687
2.249
9.071
126.370
14.149
154.510

ellenfél hiv.
0.504
2.331
9.605
118.810
15.003
147.770

Nagyon bealudtam, a Citroen Visa több mint 1 másodperc előnyt kapott, és bár a végén már közelítettem rá, ezt most nem tudtam behozni, 13 méter előnye maradt a célvonalig.
Jól látható a tavalyi szinthez képest kb. 20 lóerő mínusz jelentkezik. Hogy mitől, itt még nem tudtam, de éreztem is, hogy valami nem kerek. Nem is mentem több időmérőt, ezzel a kisérlettel is a második legjobb időt autóztam, bár célvonali sebesség tekintetében voltak jóval gyorsabb autók. De az előző verseny óta után végre megjött a rutin, a váltási pontok ott vannak, ahol kell.


1/8 mile: 9.43 mp 132 km/h    0-100 km/h: 5.90 mp

2. futam (negyeddöntő)   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.680
9.430
131.905
14.340
160.326
hivatalos
0.165
2.274
9.080
125.820
14.184
153.930
ellenfél hiv.
0.493
2.261
9.523
117.980
14.893
146.340

Az első döntő körben egy 2 literes 16 szelepes motorral épített "A" Corsa volt az ellenfél. Nem örültem, hogy pont nekem jutott csak ellenfél az első körben. Mind a Civic Coupe, mind az S2000, mint a turbós Swift ellenfél nélkül jutott tovább, pont nekem, a 2. legjobb edzésidőt teljesítőnek jutott pár. Na mindegy, erről természetesen nem a többi versenyző tehet, ez is benne van a pakliban.
A gyenge motorteljesítmény miatt próbáltam igazán jó reakcióidőt venni, a kategoriánkban ez lett a második legjobb. Távolságra számolva 42 méterrel nyertem.


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: 5.76 mp
3. futam (elődöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.650
-
-
-
-
hivatalos
0.245
2.262
9.009
126.260
14.103
154.180
ellenfél hiv.
0.069
2.727
9.998
126.590
15.288
125.110

Az ellenfél egy új autó idén, egy turbós Suzuki Swift. Nem megy rosszul, a célvonali sebessége egész magas, itt kicsit túl jó reakcióidőt vett (ez volt a nap legjobbja a kategóriában), talán meg is ilyedt egy kicsit, azért vett vissza egyből a megindulás után. Ez jól látszik a videón. Persze az is lehet, hogy műszaki oka volt a torpanásnak. Akárhogy is, sikerült előnyt kovácsolnom belőle, 41 méterrel értem be előbb, de jól látszik, hogy a végén ő már nem nyomta.
Sajnos az adatrögzítés megállt 8 másodpercnél.


1/8 mile: 9.41 mp 132 km/h    0-100 km/h: 5.90 mp
4. futam (döntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.690
9.410
131.963
14.340
159.388
hivatalos
0.207
2.254
8.981
126.980
14.049
154.840
ellenfél hiv.
0.330
2.191
9.512
116.650
14.783
150.080

A döntőre a már jól megszokott Civic Coupe jutott ellenfélnek, ő teljesítette a legjobb időt az edzések alatt, komoly eséllyel állt mellém. Sajnos elváltotta magát mind a kettes, mind a hármas kapcsolásánál, így meglehetősen nagy, 35 météres előnnyel tudtam nyerni.

2005 második versenyén úgy lettem első, hogy se a legjobb 60 lábas időt,
se a legnagyobb célvonali sebességet nem én mentem.
Vagyis inkább csak a rutin győzött, nem a technika.
A lentebbi huszas toplistára egyáltalán nem fértem rá.

További információk a http://www.dragracing.hu oldalon.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

AUDI S2
AUDI S2
CHEVROLET CAMARO
DODGE VIPER
SUBARU IMPREZA
MAZDA 323 GTR
OPEL KADETT
AUDI RS2
SUBARU IMPREZA
SUBARU IMPERA
BMW E30 (M5 motor)
BMW E30 (M5 motor)
SUBARU WRX
SUBARU IMPREZA
BMW E30 4.0
AUDI S2
OPEL CALIBRA
AUDI S3
AUDI SPORT QUATTRO
OPEL CALIBRA
AWD
AWD
RWD
RWD
AWD
AWD
FWD
AWD
AWD
AWD
RWD
RWD
AWD
AWD
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
11.299
11.395
12.029
12.200
12.276
12.377
12.708
12.754
12.881
12.917
12.938
13.093
13.097
13.240
13.279
13.326
13.344
13.444
13.470
13.799

 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

AUDI S2
AUDI S2
DODGE VIPER
CHEVROLET CAMARO
MAZDA 323 GTR
SUBARU IMPREZA
OPEL KADETT turbo
BMW E30 (M5 motor)
BMW E30 (M5 motor)
BMW E30 4.0
AUDI RS2
SUBARU IMPREZA
SUBARU IMPERA
SUBARU WRX
OPEL CALIBRA
TOYOTA MR2
SUBARU IMPREZA
FIAT PUNTO GT
VW VENTO biturbo
AUDI S3

AWD
AWD
RWD
RWD
AWD
AWD
FWD
RWD
RWD
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD
AWD
RWD
AWD
FWD
FWD
AWD

210.07
200.98
194.07
189.35
182.05
180.11
179.78
178.44
173.18
172.87
172.77
170.82
170.41
167.54
165.04
164.48
164.38
163.45
163.27
162.07

 


(M) Majicright 2005. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!