|
Rábaring
2005. július 16. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Nagyon
vártam a kétnapos versenyt, de különösebb fejlesztés nélkül indultam neki a versenynek.
Volt egy elméletem a rekord javításra, most a Rábaringen is a Tökölön jól bevállt
Yokohama gumikkal álltam rajthoz. Nem voltam biztos persze a dolgomban, de hát
volt idő, átcserélhettem volna pár futam után. De nézzük futamról futamra!
|
Ha rákattintasz a kis képekre
egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.63 mp 128 km/h 0-100 km/h: 7.07 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.680 9.630 127.776 14.570 161.273
|
hivatalos 0.705 2.234 9.142 123.610 14.164 158.850
|
ellenfél hiv. 0.524 2.301 9.218 123.550 14.245 159.120
|
Első futam
egy 4 literes V8-assal hajtott BMW E30 ellen. Kicsit késve indultam, majd nem
sikerült a harmadikat megtalálni, így nem sikerült a BMW előtt a célba érkeznem,
de jobb időt mentem nála közel 1 tizeddel. Azért ez nem is olyan rossz. De persze
nem örülhettem, ez pocsék időnek számít. |
1/8 mile: 9.66 mp 131 km/h 0-100 km/h: 6.41 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.620 9.660 131.429 14.900 116.518
|
hivatalos 0.332 2.170 9.135 127.940 14.443 119.850
|
ellenfél hiv. 0.207 2.209 9.217 122.970 14.505 139.260
|
Be is álltam
egyből újra, ezúttal már a kettest sem sikerült váltanom, nem csoda, hogy még
rosszabb lett az eredmény. Kicsit leszállt a lila köd és a hiba ellenére egy ideig
azért még nyomtam, hátha utólérem az Integrát. Aztán valahogy csak kapcsoltam,
hogy semmi értelme, így el is vettem. Ennek ellenére csak 2 méterrel kaptam ki
és most is jobb időt mentem mint az ellenfél. |
1/8 mile: 9.51 mp 133 km/h 0-100 km/h: 6.29 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.660 9.510 133.042 14.390 161.523
|
hivatalos
hibás mérés miatt nincs
adat | ellenfél
hiv. 0.466 2.438 11.063 96.480 17.468 122.610 |
Na gondoltam
kezdjünk már el rendesen menni, most sikerültek is a váltások, bár nem egy különösebben
jó futam. Ennek ellenére nem örültem, amikor kiderült, hogy valamit igencsak félremértek.
1/8 mérföldes adat jó volt, de az 1/4-es hiányozz, majd mikor felkerültek a hivatalos
eredmények, már "beugrott" szerepel az eredmény helyén. Hát nem, nem
ugrottam be, a videón jól látható, hogy nem, zöld lámpás futam. Na mindegy. |
1/8 mile: 9.26 mp 134 km/h 0-100 km/h: 5.87 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.620 9.260 134.428 14.090 163.239
|
hivatalos 2.861 2.180 8.805 131.570 13.672 161.980
|
ellenfél hiv. 0.614 2.695 11.891 90.650 18.948 107.820
|
Végre egy
értelmes futam, jól sikerült minden, egyből új rekordot is mentem. Az ellenfél
Peugeot 306-os nem biztos, hogy 1.6-os, csak a speakerre hagyatkozva gondolom
ezt. | Itt
is egy futam mérésének kellene szerepelnie, de sajnos csak a burnoutig jutottam
el. A váltó ismét elromlott, a harmadik fokozatban ragadt. Szerencsére volt
még idő a döntőkig, így viszonylag nyugodtan szerelhettem. Természetesen a
döntők előtt még le kellett tesztelni, hogy valóban sikerült-e a szervíz, így
még egyszer rajthoz álltam.
1/8 mile: 9.32 mp 134 km/h 0-100 km/h: 5.98 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.650 9.320 134.033 14.150 163.215
|
hivatalos 0.423 2.179 8.779 130.910 13.643 163.080
|
ellenfél hiv. 0.463 2.026 9.132 121.060 14.375 149.070
|
Egy tuningolt
Lotus Elise ellen, ami jelentősen könnyebb és erősebb is, mint újkorában. Jól
látható a számokból és a videón is, hogy nagyon jól rajtol, 1/8 mérföldön egészen
versenyképes már most is, ment 8.862-t is! A váltó jól szuperált, 3 századdal
tovább javítottam a rekordot. |
1/8 mile: 9.66 mp 131 km/h 0-100 km/h: 6.01 mp |
6. futam (negyeddöntő) videó |
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.760 9.660 130.817 14.790 140.072
|
hivatalos 0.180 2.257 9.057 127.830 14.215 141.730
|
ellenfél hiv. 0.127 2.340 9.324 122.660 14.453 154.260
|
A legjobb
4 közé jutásért Gordon Honda S2000-jét bucsúztattam. Olyan népes és szoros volt
a mezőny, hogy bizony a 14.3-as legjobb ideje csak a 8. volt. |
1/8 mile: 9.29 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.88 mp |
7. futam (elődöntő) videó |
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.670 9.290 134.849 14.100 162.531
|
hivatalos 0.074 2.221 8.785 131.930 13.623 162.710
|
ellenfél hiv. 0.166 2.270 9.090 132.470 13.842 168.030 |
A döntőbe
jutásért egy igen komoly ellenfél került, tartottam is ettől a futamtól rendesen,
amint az a reakcióidőből is jól látszik. Ilyen ellenfél ellen már nem lehet hibázni,
az autó nem fog kihúzni a slamasztikából. Jól látható, hogy a Punto GT sokkal
gyorsabb a célvonalon. Nagyon gyors! |
1/8 mile: 9.27 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.89 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.64 9.270 134.680 14.090 154.304
|
hivatalos 0.193 2.211 8.757 131.630 13.623 156.180
|
ellenfél hiv. 0.267 2.171 8.950 129.670 13.904 159.560
|
A döntőre
ezúttal az oszták 2 literesre növelt lökettérfogatú Honda Integra Type-R került.
Nagyon jó eredményeket fut, ráadásul sokkal jobban tapad, 2.1-es 60 láb, 13.8-as
legjobb idő, nem könnyű ellenfél! Szerencsére már reakcióidőben nyertem egy keveset,
és nem rontottam váltást sem, így sikerült nyernem. :) | Jól
kezdtem tehát a kétnapos maratonit, ennek azért nagyon örültem. Magyarországon
először komoly díjakért folyt a küzdelem, így ez egy igatán fontos győzelem
volt. Bár az éves pontversenyben is jól jött ez a kis plusz. További
információk a http://www.dragracing.hu
oldalon. A 20 legjobb
időt teljesítő autó:
Autók
abszolút időeredmény |
Hajtás |
mp | | Autók
abszolút sebességek | Hajtás |
km/h |
1. 2.
3. 4. 5. 6. 7.
8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.
15. 16. 17. 18. 19. 20. | AUDI
S2 DODGE VIPER nitró CHEVROLET CAMARO nitró MAZDA 323 GTR CHEVROLET
CORVETTE nitró SUBARU IMPREZA WRX STI VW KARMANN GHIA nitró AUDI RS2
AUDI S2 OPEL KADETT turbo SUBARU IMPREZA WRX STI 2.5 OPEL CALIBRA
turbo BMW E30 M5 motor OPEL KADETT GSI nitró BMW E30 4.0 V8 motor
OPEL KADETT GSI nitró FIAT 850 turbo RENAULT 5 GT turbo VW
GOLF TDI FIAT PUNTO GT
| AWD
RWD
RWD AWD
RWD
AWD RWD
AWD AWD FWD
AWD AWD RWD
FWD RWD FWD
RWD FWD
FWD FWD |
10.939 11.662 11.750 12.037 12.052 12.090
12.152 12.514 12.670 12.830 12.839 12.918 13.042 13.239
13.241 13.457 13.569 13.623 13.657 13.760 | |
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19.
20. | DODGE VIPER nitró
AUDI S2 CHEVROLET CAMARO nitró VW KARMANN GHIA nitró CHEVROLET CORVETTE
nitró OPEL KADETT GSI nitró SUBARU IMPREZA WRX STI MAZDA 323 GTR
OPEL KADETT turbo AUDI RS2 BMW E30 M5 motor AUDI S2 SUBARU IMPREZA
2.5 WRX STI BMW E30 4.0 V8 motor FIAT PUNTO GT OPEL CALIBRA turbo
BMW E30 4.0 V8 motor OPEL ASTRA turbo RENAULT 5 GT turbo HONDA
INTEGRA TYPE-R B20 | RWD
AWD RWD RWD
RWD FWD
AWD AWD
FWD AWD
RWD AWD AWD
RWD FWD
AWD RWD FWD
FWD FWD
| 207.64 206.30
189.72 184.50 182.39 180.79 180.68 179.10 177.12 176.80
173.49 172.87 170.72 169.01 168.42 166.86 163.17 163.17
163.08 161.25
|
(M) Majicright 2005. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|