timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Rábaring 2005. július 16. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Nagyon vártam a kétnapos versenyt, de különösebb fejlesztés nélkül indultam neki a versenynek. Volt egy elméletem a rekord javításra, most a Rábaringen is a Tökölön jól bevállt Yokohama gumikkal álltam rajthoz. Nem voltam biztos persze a dolgomban, de hát volt idő, átcserélhettem volna pár futam után.
De nézzük futamról futamra!

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.63 mp 128 km/h    0-100 km/h: 7.07 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.680
9.630
127.776
14.570
161.273
hivatalos
0.705
2.234
9.142
123.610
14.164
158.850
ellenfél hiv.
0.524
2.301
9.218
123.550
14.245
159.120

Első futam egy 4 literes V8-assal hajtott BMW E30 ellen. Kicsit késve indultam, majd nem sikerült a harmadikat megtalálni, így nem sikerült a BMW előtt a célba érkeznem, de jobb időt mentem nála közel 1 tizeddel. Azért ez nem is olyan rossz. De persze nem örülhettem, ez pocsék időnek számít.


1/8 mile: 9.66 mp 131 km/h    0-100 km/h: 6.41 mp

2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.620
9.660
131.429
14.900
116.518
hivatalos
0.332
2.170
9.135
127.940
14.443
119.850
ellenfél hiv.
0.207
2.209
9.217
122.970
14.505
139.260

Be is álltam egyből újra, ezúttal már a kettest sem sikerült váltanom, nem csoda, hogy még rosszabb lett az eredmény. Kicsit leszállt a lila köd és a hiba ellenére egy ideig azért még nyomtam, hátha utólérem az Integrát. Aztán valahogy csak kapcsoltam, hogy semmi értelme, így el is vettem. Ennek ellenére csak 2 méterrel kaptam ki és most is jobb időt mentem mint az ellenfél.


1/8 mile: 9.51 mp 133 km/h    0-100 km/h: 6.29 mp
3. futam  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.660
9.510
133.042
14.390
161.523
hivatalos

hibás mérés
miatt      
nincs adat  
ellenfél hiv.
0.466
2.438
11.063
96.480
17.468
122.610

Na gondoltam kezdjünk már el rendesen menni, most sikerültek is a váltások, bár nem egy különösebben jó futam. Ennek ellenére nem örültem, amikor kiderült, hogy valamit igencsak félremértek. 1/8 mérföldes adat jó volt, de az 1/4-es hiányozz, majd mikor felkerültek a hivatalos eredmények, már "beugrott" szerepel az eredmény helyén. Hát nem, nem ugrottam be, a videón jól látható, hogy nem, zöld lámpás futam. Na mindegy.


1/8 mile: 9.26 mp 134 km/h    0-100 km/h: 5.87 mp
4. futam  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.620
9.260
134.428
14.090
163.239
hivatalos
2.861
2.180
8.805
131.570
13.672
161.980
ellenfél hiv.
0.614
2.695
11.891
90.650
18.948
107.820

Végre egy értelmes futam, jól sikerült minden, egyből új rekordot is mentem. Az ellenfél Peugeot 306-os nem biztos, hogy 1.6-os, csak a speakerre hagyatkozva gondolom ezt.

Itt is egy futam mérésének kellene szerepelnie, de sajnos csak a burnoutig jutottam el.
A váltó ismét elromlott, a harmadik fokozatban ragadt. Szerencsére volt még idő a döntőkig,
így viszonylag nyugodtan szerelhettem. Természetesen a döntők előtt még le kellett tesztelni,
hogy valóban sikerült-e a szervíz, így még egyszer rajthoz álltam.


1/8 mile: 9.32 mp 134 km/h    0-100 km/h: 5.98 mp
5. futam  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.650
9.320
134.033
14.150
163.215
hivatalos
0.423
2.179
8.779
130.910
13.643
163.080
ellenfél hiv.
0.463
2.026
9.132
121.060
14.375
149.070

Egy tuningolt Lotus Elise ellen, ami jelentősen könnyebb és erősebb is, mint újkorában. Jól látható a számokból és a videón is, hogy nagyon jól rajtol, 1/8 mérföldön egészen versenyképes már most is, ment 8.862-t is!
A váltó jól szuperált, 3 századdal tovább javítottam a rekordot.


1/8 mile: 9.66 mp 131 km/h    0-100 km/h: 6.01 mp
6. futam (negyeddöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.760
9.660
130.817
14.790
140.072
hivatalos
0.180
2.257
9.057
127.830
14.215
141.730
ellenfél hiv.
0.127
2.340
9.324
122.660
14.453
154.260

A legjobb 4 közé jutásért Gordon Honda S2000-jét bucsúztattam. Olyan népes és szoros volt a mezőny, hogy bizony a 14.3-as legjobb ideje csak a 8. volt.


1/8 mile: 9.29 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.88 mp
7. futam (elődöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.670
9.290
134.849
14.100
162.531
hivatalos
0.074
2.221
8.785
131.930
13.623
162.710
ellenfél hiv.
0.166
2.270
9.090
132.470
13.842
168.030

A döntőbe jutásért egy igen komoly ellenfél került, tartottam is ettől a futamtól rendesen, amint az a reakcióidőből is jól látszik. Ilyen ellenfél ellen már nem lehet hibázni, az autó nem fog kihúzni a slamasztikából.
Jól látható, hogy a Punto GT sokkal gyorsabb a célvonalon. Nagyon gyors!



1/8 mile: 9.27 mp 135 km/h    0-100 km/h: 5.89 mp
8. futam (döntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.64
9.270
134.680
14.090
154.304
hivatalos
0.193
2.211
8.757
131.630
13.623
156.180
ellenfél hiv.
0.267
2.171
8.950
129.670
13.904
159.560

A döntőre ezúttal az oszták 2 literesre növelt lökettérfogatú Honda Integra Type-R került. Nagyon jó eredményeket fut, ráadásul sokkal jobban tapad, 2.1-es 60 láb, 13.8-as legjobb idő, nem könnyű ellenfél! Szerencsére már reakcióidőben nyertem egy keveset, és nem rontottam váltást sem, így sikerült nyernem. :)

Jól kezdtem tehát a kétnapos maratonit, ennek azért nagyon örültem.
Magyarországon először komoly díjakért folyt a küzdelem, így ez egy igatán fontos
győzelem volt. Bár az éves pontversenyben is jól jött ez a kis plusz.

További információk a http://www.dragracing.hu oldalon.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

AUDI S2
DODGE VIPER nitró
CHEVROLET CAMARO nitró
MAZDA 323 GTR
CHEVROLET CORVETTE nitró
SUBARU IMPREZA WRX STI
VW KARMANN GHIA nitró
AUDI RS2
AUDI S2
OPEL KADETT turbo
SUBARU IMPREZA WRX STI 2.5
OPEL CALIBRA turbo
BMW E30 M5 motor
OPEL KADETT GSI nitró
BMW E30 4.0 V8 motor
OPEL KADETT GSI nitró
FIAT 850 turbo
RENAULT 5 GT turbo
VW GOLF TDI
FIAT PUNTO GT
AWD
RWD
RWD
AWD
RWD
AWD
RWD
AWD
AWD
FWD
AWD
AWD
RWD
FWD
RWD
FWD
RWD
FWD
FWD
FWD
10.939
11.662
11.750
12.037
12.052
12.090
12.152
12.514
12.670
12.830
12.839
12.918
13.042
13.239
13.241
13.457
13.569
13.623
13.657
13.760
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

DODGE VIPER nitró
AUDI S2
CHEVROLET CAMARO nitró
VW KARMANN GHIA nitró
CHEVROLET CORVETTE nitró
OPEL KADETT GSI nitró
SUBARU IMPREZA WRX STI
MAZDA 323 GTR
OPEL KADETT turbo
AUDI RS2
BMW E30 M5 motor
AUDI S2
SUBARU IMPREZA 2.5 WRX STI
BMW E30 4.0 V8 motor
FIAT PUNTO GT
OPEL CALIBRA turbo
BMW E30 4.0 V8 motor
OPEL ASTRA turbo
RENAULT 5 GT turbo
HONDA INTEGRA TYPE-R B20

RWD
AWD
RWD
RWD
RWD
FWD
AWD
AWD
FWD
AWD
RWD
AWD
AWD
RWD
FWD
AWD
RWD
FWD
FWD
FWD

207.64
206.30
189.72
184.50
182.39
180.79
180.68
179.10
177.12
176.80
173.49
172.87
170.72
169.01
168.42
166.86
163.17
163.17
163.08
161.25

 


(M) Majicright 2005. Design by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!