timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Rábaring 2005. szeptember 11. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

Szombaton felszereltem egy új ékszíjtárcsát, de sajnos kiderült, hogy ehhez bizony nincs megfelelő hosszú ékszíjam, és a szombati esti vadászat alatt is csak egyetlen alkalmas darabot találtam az egyik benzinkútnál. Az sem volt teljes ideális, mivel nem tudtam teljesen megfeszíteni, de mivel a jobb tárcsa miatt már egyáltalán nem rezonált a szíj, úgy gondoltam jó lesz az.
Ezzel egyúttal feltettem az új, hatalmas intercooleremet is,
Yasecnak ezúton is köszönet az éjjeli csonkhegesztésért. :)

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 9.33 mp 114 km/h    0-100 km/h: 5.55 mp
1. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.610
9.330
113.501
16.480
84.280
hivatalos
2.384
2.172
8.884
112.410
16.198
83.410
ellenfél hiv.
0.452
2.608
11.737
91.310
20.581
62.240

Sajnos már féltáv előtt észleltem, hogy ismét leugrott az ékszíj, így elvettem a gázt. Ugyan meglett a szíj, de sajnos ezt most le is fogazódott, és persze nem volt másik. :(
Pedig ez nem lett volna rossz futam, sőt!


1/8 mile: 9.59 mp 130 km/h    0-100 km/h: 6.71 mp

2. futam   videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.600
9.590
129.616
14.400
172.141
hivatalos
1.037
2.140
9.059
128.000
13.994
167.730
ellenfél hiv.
0.223
2.478
10.202
111.200
15.806
143.210

Megpróbáltam pár vasárnap is nyitva tartó helyen új szíjat venni, de sajnos sikertelenül. Így nem volt mit tenni, vissza kellett tenni a hibás tárcsát. Mivel tudtam, hogy ezzel szinte semmi remény arra, hogy fent maradjon, egy igazi biztonsági futamot mentem. Nagyon óvatos váltások jellemzik ezt a futamot. Éppen befértem ezzel 14 mp alá, de mivel két komoly ellenfelem autója is komoly problémákkal küzdött, ez is elég volt a 2. helyre, majd a Lotus Elise megérkezése után visszacsúsztam a 3. helyre, de ezzel még elégedett voltam.


1/8 mile: 11.45 mp 132 km/h    0-100 km/h: 9.24 mp
3. futam (negyeddöntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
3.150
11.450
131.918
17.400
94.197
hivatalos
0.810
2.530
10.614
126.930
16.822
93.510
ellenfél hiv.
-

RAFi műszaki problémái miatt sajnos ez egy BYE futam volt, ahol a keveréket próbáltam bemérni, hogy vajon miért szegényedik el ismét. Nem derült ki sajnos, kicsit szegény és kész. De azért elég jól megy így is, 180 lóerő felett produkált keréken.


1/8 mile: 9.26 mp 139 km/h    0-100 km/h: 5.93 mp
4. futam (elődöntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.630
9.260
138.894
13.790
176.877
hivatalos
0.077
2.254
8.827
134.890
13.441
173.180
ellenfél hiv.
0.308
2.177
8.805
132.290
13.609
165.520

Ebben a futamban tudtam, hogy nincs mese, tolni kell, reménykedtem, hogy a helyén marad az ékszíj és persze amennyire lehetett azért óvatosan toltam. A célba érkezés után úgy tünt, ismét elveszett az ékszíj mivel nem volt töltés. Mivel nem akartam a döntőket lassítani azzal, hogy a pályán nézem meg mi a helyzet, ezért Fredl vontatott vissza az Integrával. Kicsit viccess volt, hogy azért még nyert az autó, mielőtt bedöglött. De miután visszaérkezés után kinyitottam a motorháztetőt meglepve tapasztaltam, hogy a szíj a helyén van. Ezt nagyon biztató jelnek tekintettem a döntő előtt. A célvonali sebesség is végre a helyén van, 173 km/h-val magyar autó még nem ért célba a kategóriámban, sőt ez már nemzetközi viszonylatban is elég szép eredmény. Ennél több ezzel a váltóval nem is lesz, mert kb. 50 fordulattal a leszabályzás előtt vettem el a gázt.


1/8 mile: 9.03 mp 142 km/h    0-100 km/h: 5.52 mp
5. futam (döntő)  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.600
9.030
142.140
13.560
168.127
hivatalos
0.221
2.165
8.539
138.530
13.146
164.480
ellenfél hiv.
0.172
2.130
8.664
130.380
13.522
162.160

A döntőben Yasec Lotusa került ellenfélnek, aki 13.387-as idővel került a döntőbe. Mivel tudtam, hogy ennél jobb időt még sosem mentem Magyarországon, sejtettem, hogy vagy sikerül egy nagyon jó rajtot vennem, vagy nem sok esélyem van. Ezzel szemben a Lotus egy picivel korábban indult nálam, de elrontotta a rajtját, így egyesben alig tudott előnyt szerezni, csak a korai váltásom miatt ugrott megy egy autóhossznyival, de ez nem akkora hátrány, hogy ne tudjam behozni. A cél előtt a technika kimélése miatt inkább kapcsoltam egy ötödiket is, de mivel erre nagyon figyelni kell, nehogy hármas legyen, szóval az óvatoskodás miatt meglehe-tősen sokat vesztettem a célvonali sebességből.
Éreztem, hogy egy egészen jól sikerült futam volt, de ennyire jónak nem gondoltam!

Hát így lett meg Hófehérke első győzelme!
Ráadásul új magyar idő és sebességrekorddal is büszkélkedhetek.
Egy ideig legalábbis. :)


További információk a http://www.dragracing.hu oldalon.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

JEEP CJ7 kompresszor + nitró
VW Bogár 3.2 nitró
CHEVROLET NOVA drag
AUDI COUPE QUATTRO
VW KARMANN GHIA nitró
MAZDA 323 GT-R
AUDI S2
CHEVROLET CORVETTE C5
OPEL KADETT turbo
CHEVROLET CORVETTE C4
OPEL KADETT GSI nitró
OPEL KADETT GSI nitró
RENAULT 5 GT turbo
VW GOLF 1.8 turbo
FIAT 850 turbo
OPEL CALIBRA turbo
BMW E30 4.0 V8
LOTUS ELISE S2
CHEVROLET CORVETTE C5
OPEL ASTRA turbo
RWD
RWD
RWD
AWD
RWD
AWD
AWD
RWD
FWD
RWD
FWD
FWD
FWD
FWD
RWD
AWD
RWD
RWD
RWD
FWD
9.806
10.129
11.029
11.950
11.958
12.114
12.352
12.370
12.657
12.659
12.734
13.128
13.146
13.162
13.195
13.266
13.290
13.387
13.457
13.507
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

JEEP CJ7 kompresszor + nitró
VW Bogár 3.2 nitró
CHEVROLET NOVA drag
VW KARMANN GHIA nitró
CHEVROLET CORVETTE C4
OPEL KADETT GSI nitró
OPEL KADETT GSI nitró
AUDI COUPE QUATTRO
OPEL KADETT turbo
AUDI S2
MAZDA 323 GT-R
CHEVROLET CORVETTE C5
VW GOLF 1.8 turbo
RENAULT 5 GT turbo
BMW E30 4.0 V8
OPEL ASTRA turbo
FIAT 850 turbo
HONDA INTEGRA TYPE-R
TOYOTA SUPRA turbo
OPEL CALIBRA turbo

RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
FWD
FWD
AWD
FWD
AWD
AWD
RWD
FWD
FWD
RWD
FWD
RWD
FWD
RWD
AWD

224.82
215.09
206.90
189.35
188.11
185.21
184.85
183.79
183.32
180.90
180.56
180.23
174.44
173.18
170.72
168.42
167.93
165.52
165.14
163.92

 


(M) Majicright 2005.




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!