|
Tököl
2005. augusztus 6. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Kissé csökkent lelkesedéssel vártam ezt a versenyt,
az éjszaka sötétben versenyzés sosem volt a kedvenc foglalatosságom. Az abszolút
pontversenyben már szinte teljesen esélytelen vagyok. Részben azért, mert egy
versenyt kihagytam, részben azért, mert vannak nálam gyorsabb autók is a kategóriában,
nem úgy mint a többiben, így a sok pontot érő sebességrekord megszerzése elérhetetlen
egyelőre. A kategoriában ugyan elég biztosnak látszik az elsőségem, de azért nem
árt további pontokat gyűjtenem. Szóval
versenyeztem, de mindenképpen egy "minimál" programot céloztam meg
erre a napra. A sok induló miatt így sok idegeskedéstől is megóvtam magam...
:)
Videók ezúttal nincsenek, az időmérőkről nem készült, mert nem volt
ellenfél, a döntőben meg a sötétben nem volt értelme. |
Ha rákattintasz a kis képekre
egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile: 10.19 mp 88 km/h 0-100 km/h: - mp |
|
reakcióidő:
60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld idő: sebesség:
|
saját mérés - 2.640 10.190 88.464 19.290 65.301
|
hivatalos 3.363 2.405 9.972 88.080 19.535 61.750
|
ellenfél hiv.
|
Este 7 óra környékén még fényes nappal próbáltam először
a pályát, ellenfél nélkül. Hát a rajt nem valami fényes, nem igazán tudom mi lehetett
a baj, de egyáltalán nem akart megtapadni az elején, bárhogy játszottam a gázzal.
Ennek ellenére nem lett volna rossz a futam, jól látható, hogy ha kettesben 100
fölé húzom, akkor 5.5 mp körüli eredmény születhetett volna. Hm. Szóval jó
lett volna ez a futam is nekem, ha sikerül a váltás harmadikba. De nem sikerült,
rendesen megdaráltam a fogaskerekeket. :( Azért ha belegondolok elég szép eredmény
az, hogy a féltávot gurulva megtéve is 10-en belüli 1/8 mérföldet tudtam futni,
ami a kezdetekben (2001-ben) végig padlózva sem sikerült. |
1/8 mile: 9.01 mp 133 km/h 0-100 km/h: 5.46 mp |
|
reakcióidő:
60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld idő: sebesség:
|
saját mérés - 2.410 9.010 133.250 13.750
166.200
| hivatalos 1.137 2.436 9.004 133.430 13.745 166.490
|
ellenfél hiv.
|
Egyből újra próbáltam. Persze másodszorra inkább biztonságra
mentem a váltásnál. A 0-100 kedvéért kicsit tovább is huzattam az autót. Végülis
nem egy vészes futam. Nem különösebben jó, de ezt tudom szinte bármikor. :) Az
is igaz, hogy a lehetséges maximális rollout távolságnak csak kb. a felét tudtam
realizálni, túlságosan előregurultam a beállásnál. Küzdhettem volna még egy
jobb időért, főleg miután a Lotus 2 századdal megint jobbat ment nálam, de most
nem estem bele a csapdájába, tudtam, hogy hamarosan inkább 2 tizeddel fog jobbat
menni (ment is), így inkább nézelődtem, beszélgettem, és persze méregettem másoknak. |
1/8 mile: 9.55 mp 132 km/h 0-100 km/h: 5.97 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.700 9.550 132.054 14.420 162.820
|
hivatalos 0.223 2.469 9.304 129.680 14.164 162.470
|
ellenfél hiv. 0.292 2.276 9.189 125.320 14.207 157.230
|
A döntő
első körében Quad S2000-jét sikerült elhárítanom egy meglehetősen gyenge futamban. Mit
mondjak, féltávnál még ő vezetett, izgultam, hogy utól tudom-e érni. Végül kb.
1 autóhosszal sikerült előtte célba érkeznem, így mehettem tovább az elődöntőbe. |
1/8 mile: 9.41 mp 137 km/h 0-100 km/h: 5.99 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.830 9.410 136.898 14.160 166.417
|
hivatalos 0.454 2.411 8.977 134.550 13.726 165.490
|
ellenfél hiv. beugrott |
Még egy S2000, ezúttal Gordon roadstere ellen. Úgy tűnik
Hondás szokás stage lámpára rajtolni... :) Korábban RT Integrája ugrott be nagyon
dúrván, most Gordon indult el jóval korábban a megengedettnél. Amikor felfogtam,
hogy ezt a futamot már megnyertem, gondolkozni keztem, hogy most akkor végignyomjam,
vagy se, de mivel érzésre jól tapadt az egyes, gondoltam hajrá. Hát... Ez lett
ugyan aznap a legjobb eredményem, de azért így visszanézve ez nem egy "húdejó"
rajt. |
1/8 mile: 9.30 mp 136 km/h 0-100 km/h: 5.64 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.670 9.300 136.282 14.060 166.372
|
hivatalos 0.234 2.377 9.006 133.520 13.770 165.190
|
ellenfél hiv. 0.365 2.084 8.635 131.270 13.475 161.870
|
Yasec Lotus
Elise-je ellen. Hüm-hüm. Már megint új saját rekordot ment, hibára adtam neki
reakcióidőben kb 1 tizedet, amire váltottam a kettest már két autó előnye volt,
féltávnál 9 méterrel vezetett, ezt a célig ugyan lecsökkentettem 7.5 méterre,
de ez édeskevés. Mondjuk a Lotus mérési diagramját
nézve nem csodálkozom a történteken. :) Annak még örülhetek, hogy a 13.43-as
kategória rekordomat nem tudta megjavítani, de attól tartok ez is csak idő kérdése. |
Így
tehát második lettem. A nap eléjén
megmondom őszintén még ezt sem hittem volna.
További információk a http://futam.hu
oldalon. A 20 legjobb
időt teljesítő autó listákra most egyáltalán nem kerültem fel, jól látható, hogy
rengeteg AWD és RWD autó mellett mindössze két FWD gép fért a listára. A legjobb
idők között a 24. lettem, a harmadik elsőkerékhajtású autóként, míg a sebesség
táblázatban 25. szintén harmadik FWD-ként. Cool.
Autók abszolút
időeredmény | Hajtás |
mp | | Autók
abszolút sebességek | Hajtás |
km/h |
1. 2.
3. 4. 5. 6. 7.
8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.
15. 16. 17. 18. 19. 20. | Audi
S2 Audi S2 Chevy Nova drag Dodge Viper nitró Subaru Impreza WRX
STI Chevrolet Camaro Audi S2 Mercedes S600 Polski Fiat 126P TDI
Audi S2 Audi RS2 Opel Kadett turbo BMW E30 M5 motor BMW E30 M5
motor Opel Calibra turbo BMW E30 3.5 turbo BMW E30 4.0 V8 Toyota
Supra turbo Lotus Elise S2 Pontiac Firebird |
AWD
AWD
RWD
RWD
AWD
RWD AWD
RWD RWD AWD AWD
FWD RWD RWD
AWD
RWD RWD RWD
RWD
RWD
|
10.760 10.872 11.021 11.558 12.141 12.287
12.582 12.606 12.618 12.662 12.706 12.755 12.846 12.986
13.007 13.243 13.310 13.352 13.475 13.640 | |
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19.
20. | Audi S2 Audi S2
Dodge Viper nitró Chevy Nova drag Opel Kadett turbo Brabus S600
Subaru Impreza WRX STI Toyota Supra turbo BMW E30 M5 motor Chevrolet
Camaro nitró BMW E30 M5 motor Bmw E30 3.5 turbo Audi RS2 Polski
Fiat 126P TDI Audi S2 Audi S2 BMW E30 4.0 V8 Fiat Punto GT
Toyota MR2 turbo Opel Calibra turbo |
AWD AWD
RWD
RWD
FWD RWD
AWD RWD
RWD
RWD
RWD
RWD
AWD RWD
AWD AWD RWD
FWD RWD AWD
| 216.94
210.96 207.48 204.29 186.66 186.17 184.32 183.30 183.05
182.74 180.25 179.88 179.32 177.61 176.84 176.22 172.69
171.97 170.27 169.98 |
(M) Majicright 2005. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|