|
Tököl
2005. július 2. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű
grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.2 mp 136 km/h 0-100 km/h: 5.78 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.640 9.200 136.418 13.960 166.648
|
hivatalos 0.249 2.430 8.957 134.330 13.703 165.900
|
ellenfél hiv. 0.610 2.410 9.215 129.090 14.094 161.440
|
Amolyan
bemelegítő, "lássuk mit tud az ellenfél" futam. Átlagos rajt, átlagos
idő, a szokásosnál jobb célvonali sebesség. A nagy hátszélnek köszönhetően a sebességek
egész nap jobbak voltak a korábban megszokottaknál. Cool. |
1/8 mile: 9.08 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.46 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.500 9.080 135.285 13.880 164.779
|
hivatalos 0.554 2.281 8.816 133.370 13.599 164.270
|
ellenfél hiv. 0.423 2.190 9.105 123.960 14.209 154.720
|
Ezúttal
a híres Honda gyalázó Race Machine ellen. Hát, nem tudtam mit vállalok be,
a Skoda hangja olyan szinten zavaró, hogy kész csoda, hogy a váltási pontot nem
rontottam el. De nem, sőt egy egész jó időt futottam, persze ez még elég messze
van a múltkori kunmadarasi időtől, de ezzel már ki voltam békülve, a tökli pálya
ugyanis nem tapad annyira. A Skoda a jó rajtom ellenére nagyon elhúzott, végülis
nem csoda, de erőből azért sikerült értelmet varázsolni a hátra fordított kamerának
is. |
1/8 mile: 9.2 mp 136 km/h 0-100 km/h: 5.58 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.620 9.200 135.672 13.980 165.650
|
hivatalos 0.466 2.382 8.928 133.67 13.702 164.710
|
ellenfél hiv. 0.861 2.712 10.243 116.680 15.621 147.240
|
Amikor meglálttam,
hogy a versenyen indult egy középmotoros Renault Clio V6 is, egyből tudtam, hogy
nekem ezzel mennem kell egyet! Amióta megjelentek az első sajtófotók róla mindig
is a kedvenc autóm volt, sajnos számomra még jó ideig elérhetetlen kategória.
Sajnos amire sorra kerültünk eléggé nekikezdett az eső és a Clio rajtjának ez
nagyon betett, úgy tűnik. Tulajdonképpen ezt a futamot nagyon eltoltam, a Clio
alig látszik a videón. :( |
1/8 mile: 9.39 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.97 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.700 9.390 134.786 14.210 163.914
|
hivatalos 0.277 2.404 9.032 133.320 13.821 164.860
|
ellenfél hiv. 0.481 2.081 8.458 134.910 13.109 170.320
|
Ismét egy
csata a fekete szörny Chevy Corvette és a kis piros izé között. Hát már a 60 lábas
időkből látszik, hogy kicsit más a két autó. :) Ráadásul gyorsabb is több mint
5 km/h-val, azért ez nem kevés. Hm. Talán fejleszteni kéne?
BKorinak
köszönhetően erről a futamról van külső nézet is, bár a belsőn jobban látszik,
hogy mi történik. :)
|
1/8 mile: 9.5 mp 134 km/h 0-100 km/h: 6.23 mp |
5. futam (negyeddöntő) videó |
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.760 9.500 133.618 14.970 124.039
|
hivatalos 0.398 2.482 9.182 131.700 14.648 127.220
|
ellenfél hiv. 0.366 2.464 10.264 115.020 15.725 139.270
|
Az ellenfél
a Fertőszentmiklóson megismert Kadett GSI volt, ezúttal is a döntő első körében
került ellenfélnek. Egy elég visszafogott rajt és 220 méter után gurulás. |
1/8 mile: 9.39 mp 134 km/h 0-100 km/h: 6.06 mp |
6. futam (elődöntő) videó |
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.680 9.390 134.037 14.340 151.266
|
hivatalos 0.225 2.449 9.119 131.880 14.064 152.250
|
ellenfél hiv. 0.344 2.414 9.304 125.440 14.307 158.740
|
Gordon ezúttal
nem fogott igazán jó rajtot, így féltávnál már kényelmesen vezettem, az utolsó
40 méter már gurulás. Egy kicsit befulladt 2 másodpercnél, de szerencsére nem
lett gond belőle. |
1/8 mile: 9.36 mp 134 km/h 0-100 km/h: 6.0 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.670 9.360 134.129 14.190 163.845
|
hivatalos 0.264 2.444 9.090 132.160 13.903 163.930
|
ellenfél hiv. 0.285 2.346 9.095 128.860 14.021 158.460
|
Kicsit jobban
kaptam el a rajtot, de CCH jobban tapadt, így féltávnál alig 1 méter volt a távolság
a két autó között, szerencsére a célig ez 6 méterre nőtt a javamra. Nem egy
igazán jól sikerült futam, de ez is elég volt. A Hungaroringen, 1/8 mérföldön
ajaj lett volna azt hiszem! | Ismét
sikerült nyernem. Az autó jól muzsikál, nincs különösebb gond,
ennek örülök leginkább. Sajnos ezúttal nem sikerült rekordot javítanom, mondjuk
erre számítottam is. Így sajnos egyre csökken az esélyem egy jó összettet eredmény
elérésére. Jelenleg 6. vagyok, de ha mostantól nem sikerül mindíg rekordot
javítani, akkor nem is kerülök nagyon előrébb. Na mindegy, ahhoz képest, hogy
egy versenyt kihagytam, nem olyan rossz eredmény ez. No és persze nekem vannak
kemény ellenfeleim is, nem úgy, mint 1-2 másik kategoriában. Na
mindegy, ez kit érdekel, nemigaz? :)
Egész jó a vert mezőny idők tekintetében,
komoly vasak lassabbak az R5-nél, ráadásul hátsó- és összkerékhajtásúak. Persze
nehezebbek is, különben hogy a fenébe lennék gyorsabb, nemigaz? Mondjuk vannak
érdekes adatok, az MR2 pl. jobban rajtol (jobb 60 láb), gyorsabb a célvonalon, de
mégis én érek előbb a célba. Érdekes, nemde? :)
További információk a http://futam.hu
oldalon. A 20 legjobb
időt teljesítő autó:
Autók
abszolút időeredmény |
Hajtás |
mp | | Autók
abszolút sebességek | Hajtás |
km/h |
1. 2.
3. 4. 5. 6. 7.
8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.
15. 16. 17. 18. 19. 20. | Audi
S2 Audi S2 Dodge Viper nitro Chevrolet Camaro nitro Audi Coupe
Quattro Subaru Impreza WRX STI Audi S2 Brabus S600 Opel Kadett
turbo Polski Fiat 126P TDI Opel Calibra turbo BMW E30 M5 motor
Chevrolet Corvette C4 Renault 5 GT turbo Trabant bimoto nitro
Pontiac Firebird Formula Toyota MR2 turbo Peugeot 405 T16 BMW E39
M5 Honda Civic Coupe | AWD
AWD
RWD
RWD
AWD
AWD
AWD
RWD FWD
RWD AWD RWD
RWD FWD
RWD RWD RWD
AWD
RWD FWD |
10.994 11.169 11.496 11.659 11.994 12.263
12.334 12.415 12.750 12.906 12.939 13.086 13.109 13.599
13.687 13.709 13.751 13.775 13.917 13.949 | |
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19.
20. | Audi S2 Dodge Viper
nitro Audi S2 chevrolet camaro Audi Coupe Quattro Brabus S600
Opel Kadett turbo Audi S2 Subaru Impreza WRX STI BMW E30 M5 motor
vip(polski) ? (#444) hibás mérés Opel Calibra turbo Chevrolet Corvette
C4 Toyota MR2 Pontiac Firebird Formula BMW E39 M5 ? (#3128)
Renault 5 GT turbo ? (#323) |
AWD RWD
AWD RWD
AWD RWD
FWD AWD
AWD RWD
RWD
? AWD RWD
RWD
RWD
RWD
? FWD ?
| 216.79
209.21 207.66 195.87 190.05 189.42 187.07 180.86 179.74
179.28 176.32 175.13 171.66 170.53 169.79 169.16 168.63
166.83 165.90 165.54 |
(M) Majicright 2005. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|