|
Tököl
2005. május 28. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
Ismét a Yokohama gumikkal áltam rajthoz, kissé javított
benzinellátással. Addig farigcsáltam a karbit, amíg legalább azt elértem,
hogy ne kelljen elvenni negyedikben. Persze még most sem tökéletes.
A versenyt illetõen pozitív változásként
üdvözöltem a 0.4 mp-s fa megjelenését. (Ha
már sportsman fa nem lehet.) Újdonság volt a majdnem
igazi rajtgép is, volt prestage és stage is, mint az igazi
dragpályákon.
|
Ha rákattintasz a kis képekre
egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile: 9.82 mp 130 km/h 0-100 km/h: 6.77 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.580 9.820 129.737 14.730 162.213
|
hivatalos 0.416 2.313 9.591 125.970 14.538 160.060
|
ellenfél hiv. 0.815 2.460 9.559 124.220 14.634 156.260
|
Próbáltam
a múltkori verseny tapasztalataiból merítve fejleszteni a tapadáson, végülis nem
sikertelenül, kicsit jobb a tapadás egyesben, sőt túl jó, nem tudott igazán könnyen
felpörögni a motor, ahhoz képest mégis jó a rajt - csúszik a kuplungom, de még
nem durván, szerencsére. A túlhúzott egyes miatt a kettes nem talált be, oda a
jó idő lehetősége. Ez ellenfél egy szintén piros, szintén 1.4-es, szintén turbós
Punto volt. |
1/8 mile: 9.29 mp 137 km/h 0-100 km/h: 5.98 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.620 9.290 136.510 14.080 164.819
|
hivatalos 0.235 2.409 9.102 132.940 13.927 162.910
|
ellenfél hiv. 0.585 2.491 9.585 125.070 15.137 129.030 |
Ez sem rossz
tapadás a Yokohamáktól, itt most be is fulladt rendesen majd erőből húzott még
egy jót egyesben, szerencsére most jók a váltások, össze is jött egy 13-as idő,
ráadásul jobb, mint a múltkor felállított rekordom, ez végülis elég is lett volna.
Az ellenfél egy hölgy vezette Punto GT, ami az egyik legerősebb autó volt a kategóriánkban. |
1/8 mile: 9.42 mp 130 km/h 0-100 km/h: 6.60 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.590 9.420 129.751 14.350 161.188
|
hivatalos 0.639 2.343 9.145 127.750 14.041 161.850 |
ellenfél hiv. 0.371 2.681 11.110 108.010 16.784 143.510
|
Valamiért
itt még nem realizáltam, hogy a 13.92-es idő nekem már jó, így akartam még egy
próbát tenni. Az ellenfél ezúttal egy Honda CRX, a videó elég látványos lett,
közelről mutatja a legmegbízhatóbb gyorsulási műszeremet! :D Ezúttal rendesen
felpörgött a motor, de ezúttal a hármas váltásával voltak gondjaim. Ezen a ponton
aggódtam is, hogy mi lesz itt a döntőben, annál szorosabb a mezőny, hogy ilyen
hibák beleférjenek! |
1/8 mile: 9.79 mp 98 km/h 0-100 km/h: 5.70 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.620 9.790 98.050 18.150 76.180
|
hivatalos 0.514 2.328 9.505 98.480 18.013 75.430 |
ellenfél hiv. 0.718 2.675 10.601 110.490 16.370 135.380
|
Pár órára
letettem az autót, és próbáltam magam hűteni a hatalmas hőségben, majd nem sokkal
a döntők előtt beálltam még egyszer, hogy üzemmeleg legyen a gép és a váltó is.
Kettest kicsit túlhuzattam, így a váltást meg sem kiséreltem már, onnan gurultam.
Utól is ért az Alfa 33-as. De azért 100 méternyi gurulással nem is olyan rossz
eredmény 1/8 mérföldön a hivatalos 9.5! |
1/8 mile: 12.68 mp 70 km/h 0-100 km/h: - mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.590 12.680 70.437 - - |
hivatalos 0.136 2.405 12.576 70.440 23.427 50.320 |
ellenfél hiv. 0.608 2.626 10.525 111.450 16.227 139.020
|
Ismét az
előbbi Alfával. Egy újabb próbafutam, ezúttal nem is vettem videóra, nem lett
volna túl izgalmas. Sőt, nem is mértem végig. :) |
1/8 mile: 9.65 mp 129 km/h 0-100 km/h: 6.71 mp |
6. futam (negyeddöntő) videó |
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.700 9.650 128.639 14.750 146.293
|
hivatalos 0.296 2.393 9.378 126.910 14.507 146.160 |
ellenfél hiv. 0.651 2.459 9.618 122.620 14.779 153.830
|
A döntő
első fordulójában a legjobb 4 közé jutásért ugyanaz a piros Punto GT jutott ellenfélnek,
akivel az első időmérőt is mentem. A rajtra és az egyesre figyeltem nagyon, majd
lassú de biztos váltásokkal megtartottam az elején megszerzett előnyt, a végén
ki is engedtem. |
1/8 mile: 9.21 mp 135 km/h 0-100 km/h: 5.81 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.610 9.210 135.151 14.210 137.483
|
hivatalos 0.317 2.316 8.965 131.470 14.037 136.400 |
ellenfél hiv. 0.227 2.431 9.500 123.080 14.608 155.250 |
A legutóbbi Hungaroringen engem korán elbúcsúztató
Corsa volt a következő ellenfél. Na gondoltam, most nem kockáztatok, hagytam
a kamerákat a fenébe. :D
Nehéz sokfelé figyelni, na. Így viszont fogalmam sincs, mikor alakult
ki az előnyöm, de feltételezem egyesben körülbelül együtt mehettünk. A
végén itt is kiengedtem, jól látszik a nagy diagramon.
|
1/8 mile: 9.33 mp 134 km/h 0-100 km/h: 5.95 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.670 9.330 133.876 14.260 149.834
|
hivatalos 0.330 2.345 8.967 132.570 13.835 154.000 |
ellenfél hiv. 0.243 2.234 9.130 125.570 14.139 158.010 |
A döntőre némi meglepetésre Gordon Honda S2000-je
került ellenfélnek, miután legyőzte az időmérőkben nála jobban szereplő
dízel Seatot. Nem semmi!
Remekül rajtolt - a videón ki
is megy a képből! Itt egy kicsit úgy éreztem, hogy ennek a győzelemnek is lőttek,
de szerencsére kettesben izomból csak sikerült feltornászni magam a Honda mellé,
majd hármasban "legyilkoltam", ahogy Golfos Isten barátom mondaná. :)
Sajnos a nagy sietségben sikerült új rekordot is mennem. De végülis nem
baj, így is maradt még tartalék a következő versenyre. Ha ez furcsának
hangzik, nos valóban elég furcsa, de a pontverseny szabályai szerint sokkal
értékesebb egy új rekordot menni, mint megnyerni a döntő futamot.
Gordon egyébként nagyon jól nyomta, aznap ebben a futamban volt a leggyorsabb.
| Az
előző 4 versenyen nem sikerült nyernem, így ennek az első helynek igazán
örültem. Ráadásul nagyon szoros volt a mezőny , az időmérők során az A2 kategóriában
az első 7 autót alig 0.35 mp választotta el egymástól.
A legjobb 20-as
listára épp, hogy felfértem, hiába, már nem mai fejlesztés az autó.
:) Sajnos a típusokat név alapján kellett beazonosítanom, és mivel nem ismerek
mindenkit, így kissé hiányos a lista. Ha valaki felismeri a saját, vagy ismerőse
rajtszámát, írja meg a vendégkönybe és kijavítom!
További információk
a http://www.futam.hu oldalon.
A 20 legjobb időt teljesítő
autó:
Autók
abszolút időeredmény |
Hajtás |
mp | | Autók
abszolút sebességek | Hajtás |
km/h |
1. 2.
3. 4. 5. 6. 7.
8. 9. 10. 11. 12. 13. 14.
15. 16. 17. 18. 19. 20. | Audi
S2 Audi S2 Dodge viper nitro Brabus S600 biturbo Subaru Impreza
WRX STI BMW E30 váz nitro Opel Kadett turbo Audi RS2 BMW E30 m5
motor BMW E30 m5 motor Opel Calibra turbo Chevrolet Camaro Audi
S2
Toyota Celica turbo
Alfa Romeo 155 Q4 Toyota MR2 turbo
BMW E46 M3 SMG
Trabant Bimoto nitro
BMW E36 M3
Renault 5 GT turbo |
AWD AWD
RWD RWD
AWD AWD
FWD AWD RWD
RWD AWD
RWD
AWD FWD AWD
RWD
RWD
RWD
RWD
FWD
|
11.027 11.190 12.009 12.405 12.519 12.763
12.784 12.808 12.891 12.993 13.021 13.278 13.349 13.475
13.546 13.632 13.767 13.772 13.776 13.835 | |
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8. 9.
10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19.
20. |
Audi S2
Audi S2
Dodge viper nitro
Brabus S600 biturbo
Opel Kadett turbo
BMW E30 m5 motor
BMW E30 m5 motor
Toyota Celica turbo
Audi RS2
Subaru Impreza WRX STI
Opel Calibra turbo
Audi S2
Chevrolet Camaro
Alfa Romeo 155 Q4
Fiat Punto GT
Toyota MR2 turbo
Seat Inca TDI
BMW E30 váz nitro
BMW E46 M3 SMG
BMW E36 M3
|
AWD
AWD
RWD
RWD
FWD
RWD
RWD
FWD
AWD
AWD
AWD
AWD
RWD
AWD
FWD
RWD
FWD
AWD
RWD
RWD
| 213.65
203.95 200.76 188.36 182.95 181.84 178.74 177.59 177.17
174.54 170.61 169.73 169.37 168.07 167.85 167.66 166.71
165.94 164.24 164.03 |
(M) Majicright 2005. Design by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|