timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Tököl 2006. szeptember 23. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK

A második hely megcélzásán kivül nem volt semmilyen elvárásom
magammal szemben, nem is piszkáltam a technikát,
1.2 bar töltőnyomással mentem, csakúgy mint Fertőszentmiklóson.

Ha rákattintasz a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon.
ötlet: Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani az ablakok váltásával.


1/8 mile: 8.91 mp 145 km/h    0-100 km/h: 5.27 mp
1. futam  videó

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.620
8.910
145.407
13.330
178.760
hivatalos
0.2xx



13.0xx
ellenfél hiv.
0.747
2.134
8.150
146.750
12.531
180.150

A DCS féle 1.9-es turbós Lada ellen. Nem rossz a típus, ennél még jobb futamokat is tudott a késöbbi futamokban, bár nem bírta végig a napot.
Nekem semmi különös, hozta kb. ugyanazt, mint Fertőszentmiklóson, talán egy picit gyengébb volt.
A tapadás nem valami fényes, de hát foltokban már a szövet is kilátszik a gumikon.
Mindenesetre a videót visszanézve én meglepődtem, hogy voltak pontok, ahol egyformán ment a két autó.
Erre részben magyarázat, hogy kb. fél másodperccel előbb indultam, így ha azonos sebességgel is haladunk, ő azt a sebességet fél másodperccel hamarabb érte el.
De végülis nyertem, és van akinek csak ez számít. ;)
Sajnos az én időmet versenyszervezési hiányosságok miatt nem mérték, így csak a hangosbeszélőn bemondott 13.0-ra tudok támaszkodni és a saját mérésemre, ami 25 cm rollouttal számolva megegyezik a bemondott eredménnyel.


1/8 mile: 9.46 mp 144 km/h    0-100 km/h: 6.17 mp
2. futam

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.690
9.460
143.554
13.910
177.014
hivatalos
3.040
2.427
9.194
141.000
13.645
175.960
ellenfél hiv.
0.579
2.619
10.834
106.320
16.661
134.620

Mivel az előző futamom eredménye nem szerepelt az eredmények között, muszáj voltam újra rajthoz állni.
Sajnos a még meglehetősen hideg váltóval meggyűlt a bajom, nem sikerült a kettes kapcsolása elsőre.
Meglehetősen nagy előnyt adtam az Astrának, több mint 15 métert, és még ezzel a hibával együtt is sikerült utólérni, a célig a hátrányból 20 méter előny lett.


1/8 mile: - mp - km/h    0-100 km/h: - mp
3. futam (negyeddöntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
hivatalos
0.669
2.353
8.815
140.000
13.597
151.530
ellenfél hiv.
0.138
2.512
9.444
120.320
14.727
137.640

A Fiat Uno turbo ellen meglehetősen beragadtam. Nem figyeltem eléggé, megzavart a gyorsulásmérő hibája, emiatt nem is sikerült mérni a futamot.
Kicsit megijedtem, ahogy láttam a hátrányom, de sikerült utólérnem, féltávnál még alig
3 méter előnyöm volt, de a cél előtt már ki is tudtam engedni.


1/8 mile: 9.13 mp 138 km/h    0-100 km/h: 5.67 mp
4. futam (elődöntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.620
9.130
138.108
13.790
161.360
hivatalos
0.215
2.309
8.800
135.810
13.446
163.330
ellenfél hiv.
0.289
2.313
8.969
132.830
13.691
166.800

A nap futamának igérkezett ez, Szaby Fiesta RS turboja közel azonos produkcióra képes mint az R5.
Sajnos nem indult jól a dolog, mert a gumimelegítés után a gázpedál hirtelen túl könnyű lett. Leállítottam az autót, majd nagy nehezen kinyitottam a motorházat, ahol realizáltam, hogy a gázbowden visszahúzó rugó leakadt a helyéről, de szerencsére nem veszett el. Gyorsan visszaakasztottam, majd indítottam újra a motort, no meg az adatrögzítőimet, mert indítozás alatt leállnak.
Nagy nehezen sikerült végre nekivágni, mint a hivatalos számokból látható egész szoros volt a futam, bár én nem emlékszem, és a nagy sötétség miatt nem készült felvétel sem, hogy visszanézzem.


1/8 mile: 14.81 mp 64 km/h    0-100 km/h: - mp
5. futam (döntő)

reakcióidő:
60 láb idő:
1/8 mérföld idő:
sebesség:
1/4 mérföld idő:
sebesség:
saját mérés
-
2.710
14.810
64.418
25.920
59.648
hivatalos
0.077
2.384
14.453
63.670
25.497
60.990
ellenfél hiv.
0.317
2.107
7.953
163.880
11.918
198.340

A 11 másodperces Honda ellen nem sok esélyem volt, gondoltam legalább 60 lábnál még legyek előrébb.
A reakcióidővel nem is volt gond, de még így is utolért már a 60 lábas fotócella előtt. Asszem jövőre tényleg szükségem lesz két új gumira, ha bármit is el szeretnék érni. Sajnos a váltás nagyon nem sikerült és közben olyan gyorsan távolodott a Civic, hogy semmi értelme nem volt tovább küzdeni...

Hát így lettem második. Hajnali 3 körül már otthon is voltam. :)
Mint látható, még mindig sikerült a TOP20-as listára fellopóznom,
ráadásul a harmadik leggyorosabb FWD-ként.

További információk, fotók a http://futam.hu oldalon.

A 20 legjobb időt teljesítő autó:

Autók abszolút időeredmény
Hajtás
mp
 Autók abszolút sebességek
Hajtás
km/h

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Drag
Audi
Audi
GMC Syclone
Audi 80 quattro
Honda Civic turbo
Lada 2105 turbo
Audi S2
BMW E30 M5
Toyota MR2
BMW E30 M5
Opel Kadett GSI
Barkas Super-Sport
Pontiac Trans Am
BMW E30 M5
Renault 5 GT turbo
Brabus S600 biturbo
Ford Sierra RS Cosworth
BMW E28 M5
BMW E30 4.0 V8
RWD
AWD
AWD
AWD
AWD
FWD
RWD
AWD
RWD
RWD
RWD
FWD
RWD
RWD
RWD
FWD
RWD

RWD
RWD
8.833
10.673
11.176
11.507
11.754
11.918
12.403
12.433
12.472
12.643
12.658
12.685
12.734
12.851
12.904
13.0xx
13.160
13.287
13.293
13.438
 

  1.
  2.
  3.
  4.
  5.
  6.
  7.
  8.
  9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Drag
Audi
Audi
Honda Civic turbo
Audi 80 quattro
GMC Syclone
Audi S2
BMW E30 M5
BMW E30 M5
Lada 2105 turbo
Opel Kadett turbo
BMW E30 M5
Toyota MR2
Pontiac Trans Am
Renault 5 GT turbo
BMW E28 M5
Brabus S600 biturbo
BMW E30 4.0 V8
Ford Sierra RS Cosworth
Toyota Supra

RWD
AWD
AWD
FWD
AWD
AWD
AWD
RWD
RWD
RWD
FWD
RWD
RWD
RWD
FWD
RWD
RWD
RWD
AWD
RWD

258.27
216.03
203.94
203.48
194.98
192.92
188.38
184.96
183.44
182.61
182.41
177.29
177.14
177.06
175.96
172.28
172.20
171.10
170.45
169.81

 


(M) Majicright 2006 by ave




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!