|
Tököl
2006. szeptember 23. 1/4 MÉRFÖLD MÉRÉSEK
A második
hely megcélzásán kivül nem volt semmilyen elvárásom magammal szemben, nem is
piszkáltam a technikát, 1.2 bar töltőnyomással mentem, csakúgy mint Fertőszentmiklóson. |
Ha rákattintasz
a kis képekre egy felugró ablakban jelenik meg a teljes méretű grafikon. ötlet:
Ha 2 vagy több diagramot hívsz le párhuzamosan, könnyen össze tudod őket hasonlítani
az ablakok váltásával.
1/8 mile: 8.91 mp 145 km/h 0-100 km/h: 5.27 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.620 8.910 145.407 13.330 178.760
|
hivatalos 0.2xx
13.0xx |
ellenfél hiv. 0.747 2.134 8.150 146.750 12.531 180.150
|
A DCS féle
1.9-es turbós Lada ellen. Nem rossz a típus, ennél még jobb futamokat is tudott
a késöbbi futamokban, bár nem bírta végig a napot. Nekem semmi különös, hozta
kb. ugyanazt, mint Fertőszentmiklóson, talán egy picit gyengébb volt. A tapadás
nem valami fényes, de hát foltokban már a szövet is kilátszik a gumikon. Mindenesetre
a videót visszanézve én meglepődtem, hogy voltak pontok, ahol egyformán ment a
két autó. Erre részben magyarázat, hogy kb. fél másodperccel előbb indultam,
így ha azonos sebességgel is haladunk, ő azt a sebességet fél másodperccel hamarabb
érte el. De végülis nyertem, és van akinek csak ez számít. ;) Sajnos az
én időmet versenyszervezési hiányosságok miatt nem mérték, így csak a hangosbeszélőn
bemondott 13.0-ra tudok támaszkodni és a saját mérésemre, ami 25 cm rollouttal
számolva megegyezik a bemondott eredménnyel. |
1/8 mile: 9.46 mp 144 km/h 0-100 km/h: 6.17 mp |
|
reakcióidő:
60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.690 9.460 143.554 13.910 177.014
|
hivatalos 3.040 2.427 9.194 141.000 13.645 175.960
|
ellenfél hiv. 0.579 2.619 10.834 106.320 16.661 134.620
|
Mivel az
előző futamom eredménye nem szerepelt az eredmények között, muszáj voltam újra
rajthoz állni. Sajnos a még meglehetősen hideg váltóval meggyűlt a bajom, nem
sikerült a kettes kapcsolása elsőre. Meglehetősen nagy előnyt adtam az Astrának,
több mint 15 métert, és még ezzel a hibával együtt is sikerült utólérni, a célig
a hátrányból 20 méter előny lett. |
1/8 mile:
- mp - km/h 0-100 km/h: - mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés -
| hivatalos 0.669 2.353 8.815
140.000 13.597 151.530
|
ellenfél hiv. 0.138 2.512 9.444 120.320 14.727 137.640
|
A Fiat Uno
turbo ellen meglehetősen beragadtam. Nem figyeltem eléggé, megzavart a gyorsulásmérő
hibája, emiatt nem is sikerült mérni a futamot. Kicsit megijedtem, ahogy láttam
a hátrányom, de sikerült utólérnem, féltávnál még alig 3 méter előnyöm volt,
de a cél előtt már ki is tudtam engedni. |
1/8 mile: 9.13 mp 138 km/h 0-100 km/h: 5.67 mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.620 9.130 138.108 13.790 161.360
|
hivatalos 0.215 2.309 8.800 135.810 13.446 163.330
|
ellenfél hiv. 0.289 2.313 8.969 132.830 13.691 166.800
|
A nap futamának
igérkezett ez, Szaby Fiesta RS turboja közel azonos produkcióra képes mint az
R5. Sajnos nem indult jól a dolog, mert a gumimelegítés után a gázpedál hirtelen
túl könnyű lett. Leállítottam az autót, majd nagy nehezen kinyitottam a motorházat,
ahol realizáltam, hogy a gázbowden visszahúzó rugó leakadt a helyéről, de szerencsére
nem veszett el. Gyorsan visszaakasztottam, majd indítottam újra a motort, no meg
az adatrögzítőimet, mert indítozás alatt leállnak. Nagy nehezen sikerült végre
nekivágni, mint a hivatalos számokból látható egész szoros volt a futam, bár én
nem emlékszem, és a nagy sötétség miatt nem készült felvétel sem, hogy visszanézzem. |
1/8 mile: 14.81 mp 64 km/h 0-100 km/h: - mp |
|
reakcióidő: 60 láb idő: 1/8 mérföld idő: sebesség: 1/4 mérföld
idő: sebesség:
| saját
mérés - 2.710 14.810 64.418 25.920 59.648
|
hivatalos 0.077 2.384 14.453 63.670 25.497 60.990
|
ellenfél hiv. 0.317 2.107 7.953 163.880 11.918 198.340
|
A 11 másodperces
Honda ellen nem sok esélyem volt, gondoltam legalább 60 lábnál még legyek előrébb. A
reakcióidővel nem is volt gond, de még így is utolért már a 60 lábas fotócella
előtt. Asszem jövőre tényleg szükségem lesz két új gumira, ha bármit is el szeretnék
érni. Sajnos a váltás nagyon nem sikerült és közben olyan gyorsan távolodott a
Civic, hogy semmi értelme nem volt tovább küzdeni... | Hát
így lettem második. Hajnali 3 körül már otthon is voltam. :) Mint látható,
még mindig sikerült a TOP20-as listára fellopóznom, ráadásul
a harmadik leggyorosabb FWD-ként. További
információk, fotók a http://futam.hu
oldalon. A 20 legjobb
időt teljesítő autó:
Autók
abszolút időeredmény |
Hajtás |
mp | | Autók
abszolút sebességek | Hajtás |
km/h |
1. 2.
3. 4. 5. 6.
7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20.
| Drag Audi Audi GMC
Syclone Audi 80 quattro Honda Civic turbo Lada 2105 turbo Audi
S2 BMW E30 M5 Toyota MR2 BMW E30 M5 Opel Kadett GSI Barkas
Super-Sport Pontiac Trans Am BMW E30 M5 Renault 5 GT turbo
Brabus S600 biturbo Ford Sierra RS Cosworth BMW E28 M5 BMW E30 4.0
V8 | RWD
AWD AWD
AWD AWD
FWD RWD AWD
RWD RWD RWD FWD RWD RWD RWD FWD RWD
RWD RWD
| 8.833
10.673 11.176 11.507 11.754 11.918 12.403 12.433 12.472
12.643 12.658 12.685 12.734 12.851 12.904 13.0xx
13.160 13.287 13.293 13.438 | |
1. 2. 3. 4.
5. 6. 7. 8.
9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. |
Drag Audi Audi Honda Civic turbo Audi 80 quattro GMC Syclone
Audi S2 BMW E30 M5 BMW E30 M5 Lada 2105 turbo Opel Kadett turbo
BMW E30 M5 Toyota MR2 Pontiac Trans Am Renault 5 GT turbo
BMW E28 M5 Brabus S600 biturbo BMW E30 4.0 V8 Ford Sierra RS Cosworth Toyota
Supra | RWD
AWD AWD
FWD AWD
AWD AWD
RWD RWD
RWD FWD RWD RWD RWD FWD RWD RWD RWD AWD RWD
|
258.27 216.03 203.94 203.48 194.98 192.92
188.38 184.96 183.44 182.61 182.41 177.29 177.14 177.06
175.96 172.28 172.20 171.10 170.45 169.81
|
(M) Majicright 2006 by ave
|
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
|