|
a tegnapi verseny2008.03.30. 12:29 -
oioio-1
A tegnapi nap, végre azt az eredményt hozta amiért nagyon sokat tettünk, normális idõjárás mellett reggel 8.20 kor elkezdõdtek az idõmérõ futamok amit már az új programmal futtatunk, rengeteg motoros és pár elszánt autóssal találkozhattunk eme reggeli órán. Az idõ elõre halat tával egyre több autós versenyzõ látogatott ki a rendezvényre, megjelentek a román rendszámos autócsodák az angol rendszámos nissan skyline és vagy 40 – 50 autóval az audiklub tagjai is. A magyar autókban se volt hiány minden profi versenyzõ képviseltette magát sõt olyan emberek is kint voltak akik a másik versenysorozat favoritjai. Az úgy mond „csodaautók” is megjelentek lambó, ferrari, hammer stb. A motoros döntõkig ami 13.40 kor kezdõdött nem volt semmi fennakadás, de a motoros döntök kicsit megcsúsztatták a rendezvényt mert 1.30 percig tartottak ami pont fél órával több mint a megengedett. Hozzá kell tennem azt is, hogy a kollegáim mindent megtettek a rendezvény színvonalas lebonyolítása érdekében, jómagam 2 algopirin injekció után is közel 40 fokos lázzal éltem meg a tegnapi napot ami azt jelentette, hogy nem tudtam tevékenyen részt venni a lebonyolításban, itt köszönöm meg a lelkes munkáját Rolandnak és öcsémnek Attilának, illetve minden más munkatársamnak akik végig vitték a rendezvényt. Tehát a motoros döntök után normálisan ment minden és 17.30 kor elkezdtük a döntõket amit az idõ késõi mivolta miatt a professzionális kategóriákkal kezdtünk aminek normális módon vége lett a sötétedés elõtt, az amatõr kategória döntõi belenyúltak a sötétbe amiért elnézést kérünk. Összességében a tegnapi napot úgy jellemezném, hogy nagyon sok és változatos autó és motor képviseltette magát rengeteg nézõvel és kiállítóval. A nézõk egy rész, úgy kb: 300 an + a versenyzõ hozzátartozói a döntõket is megvárták aminek nagyon örültünk és köszönjük nekik. Ennyit a tegnapi versenyrõl, van még min javítani, de megyünk a megkezdett úton. Március 292008.03.18. 22:03 -
oioio-1
Romániában élõ barátaink a következõ listát küldték Szia Zoli, Akik tolunk nevezni fognak biztosan azok a kovetkezok: Audi S3 - Aicu
hogy mik vannak2008.03.18. 07:51 -
oioio-1
A internetes média egy két szemezgetése a tegnapi napomról : http://index.hu/politika/bulvar/0317fvrs/ http://www.police.hu/friss/BRF-20080317_p4.html http://www.stop.hu/articles/article.php?id=293660 http://www.nethirlap.hu/cikk/nethirlap.28537.html http://www.havariapress.hu/index.php?menu=hir&hir=20611 http://www.havariapress.hu/index.php?menu=hir&hir=20618
2008 szorólapok2008.03.12. 19:58 -
oioio-1
Elkészült a 2008-as szorólap terv és egyébb hirdetésifelületekre egy kis grafika Hétfõ2008.03.10. 21:55 -
oioio-1
Eltelt ez a nap is, igazából semmi gyorsulással kapcsolatos dolgot nem csináltam, de egész napom a gondolkodással telt, kb 10 szer lejátszottam magamban az elsõ verseny elõkészületeit illetve magát a versenyt is, valahogy nem hagyott szabadulni az a gondolat, hogy miben lehetne még javitani a szervezésen. Rájöttem egy két dologra. Azon is gondolkodtam, hogy a mélyentisztelt versenytársaim legalább olyan intenzitással készülnek-e a saját versenyeikre mint mi magunk ? Biztos leköti az Õ figyelmüket is az a láz ami bennem egyre jobban kifejlõdik a verseny közelettével, szeretnénk hogy az elsõ verseny olyan hangulatba kezdödjön mint ahogy az utolsó befejezõdött. Holnap is lesz nap az elörejelzések szerint. Technikai szabály kiegészités2008.03.10. 06:51 -
oioio-1
Technikai kiegészítés
Biztonsági bukóketrec:
FIA vagy ASN homológ, vagy az FIA DRAG szabályok 12. ábrájának megfelelõ bukókeret beépítése lehetséges illetve a 9 sec 402.33 méteren vagy a 5.5sec 201.16 nél jobb idõt teljesítõ autóknak kötelezõ a FIA DRAG szabályok 13-17. ábrájának megfelelõ bukóketreccel ellátni.
Ülés:
Széria ülés és a lejárt érvényességû FIA homológ ülés használata engedélyezett, de ajánlott az érvényes FIA Homológ ülés használata.
Biztonsági öv:
Beépített bukókeret vagy bukóketrec esetén minimum 4 pontos FIA homológ vagy S.F.I homológ biztonsági öv használata kötelezõ.
Fékrendszer:
Átalakítható, de a beszerelt alkatrészeknek minimum típus bizonyítvánnyal kell
rendelkezniük.
Hajtáslánc (nyomatékváltó, differenciálmû, féltengelyek,stb.):
Szabad
Szélvédõk, oldalablakok:
Ragasztott üvegbõl vagy polikarbonát mûanyagból kell készülniük.
Az elsõ szélvédõ min. 5mm-es, az oldalablakok min. 3mm-es polikarbonátra cserélhetõek.
A gépátvevõknek el kell utasítaniuk az olyan gépjármûveket, amelyeknek rétegelt szélvédõi oly mértékben károsodtak, hogy az a kilátást akadályozza, és fennáll annak a valószínûsége, hogy az esemény során, további törést szenvednek.
Pótlólagos, vagy nagyobb kapacitású ablakmosó tartály felszerelése engedélyezett. Ezt a tartályt kizárólag csak a szélvédõ tisztítására lehet használni.
Karosszéria-alváz
Az eredeti karosszéria külsõ formája és anyaga megváltoztatható figyelembe véve az aerodinamikai eszközökre vonatkozó elõírásokat.
Négy kerék hajtásra való átalakítás céljából a karosszéria módosítható , de a hozzáadott anyagoknak vas tartalmúnak és a karosszériához hegesztettnek kell lenniük.
minden képen szükséges az alváz oly mértékû burkolása, hogy alulról semmilyen felpattanó kõ vagy tárgy a vezetõt meg ne sérthesse
Ajtók, motorház- és csomagtér tetõ
Ezek anyaga és kialakítása tetszõleges.
Az elsõ ajtók zsanérjai és a zárszerkezet szabadon választható, de mindkét oldalon kívülrõl és belülrõl egyaránt nyithatónak kell lennie.
A hátsó ajtókat hegesztéssel rögzíteni lehet
Lehetõség van mind a négy ajtó ablakainak nyitószerkezetének eltávolítására, vagy egy elektromos ablakemelõ mechanikussal való cseréjére.
Belsõ rész
A mûszerfal eltávolítható, cserélhetõ.
A mûszerfalat úgy kell kialakítani, hogy ne legyen éles, kiálló része.
A vezetõfülkét a motorháztól és csomagtértõl elválasztó tûzfal kicserélhetõ, illetve módosítható.
Az anyaga azonos vagy erõsebb legyen, mint az eredeti.
Ezen túlmenõen a padlózat módosítható négy kerék hajtás kialakítása céljából.
Üzemanyag,
Úgy kell elszigetelni, hogy kilöttyenés, szivárgás vagy egy tartály meghibásodása esetén, motorral és a kipufogórendszerrel semmilyen körülmények között nem érintkezhet.
Az üzemanyag-tartály töltõnyílás fedele nem nyúlhat a karosszéria burkolatán túl, és szivárgásmentesnek kell lennie.
Üzemanyag tárolása az autóban több mint 10 0C-kal a környezeti hõmérséklet alatt tilos.
Olaj és hûtõvíztartályok
Ezeket tûzfalakkal kell elszigetelni a vezetõfülkétõl oly módon, hogy kilöttyenés, szivárgás vagy egy tartály meghibásodása esetén, a vezetõfülkébe ne juthasson be a folyadék.
. A fékek
Szabadon választhatók, azonban kötelezõ az egy pedállal mûködtetett kétkörös fékrendszer, amely az összes kerékre hat.
A fékberendezés csöveinek bármely ponton történõ folyása, vagy egyéb meghibásodása esetén a pedálnak még legalább két kerékre hatásosnak kell lennie.
. Kormánymû
A kormányzás rendszere és helyzete szabad. A négy kerékkormányzás tilos.
Felfüggesztés, futómû:
A stabilizátor rudak, a lengéscsillapítók és a rugók nem esnek korlátozás alá.
A futómû csuklói és rugalmas részei „GE” szemesre cserélhetõek.
ccm határok :
0,6 mm-es újrafúrás engedélyezett, a „gyári alapméretes” furathoz viszonyítva, azonban ez a beavatkozás a hengerûrtartalom szerinti kategória túllépéséhez nem vezethet.
gépkönyv2008.03.10. 06:43 -
oioio-1
Kiegészítés a MNASZ GYOT versenyautóinak technikai elõírásaihoz Szabályok a Gépkönyves versenyautók részére Gépkönyv megszerzésének feltételei: Megfelelés a közúti forgalomban való részvétel szabályainak Megfelelés az FIA Nemzetközi illetve az MNASZ nemzeti biztonsági elõírásainak Valamint az alábbi átalakítások engedélyezetek: Motor: Csak a forgalmi engedélyben meghatározott gyártmányú gépkocsi motorja lehet. EU szabványnak és az amerikai elõírásoknak megfelelõ típusbizonyítvánnyal rendelkezõ „NITRO” rendszer beépítése engedélyezett. Az utólagos motorfeltöltés megengedett ( turbó, kompresszor) Biztonsági bukóketrec: FIA vagy ASN homológ, vagy az FIA DRAG szabályok 12. ábrájának megfelelõ bukókeret beépítése lehetséges illetve a 9 sec 402.33 méteren vagy a 5.5sec 201.16 nél jobb idõt teljesítõ autóknak kötelezõ a FIA DRAG szabályok 13-17. ábrájának megfelelõ bukóketreccel ellátni. Ülés: Széria ülés és a lejárt érvényességû FIA homológ ülés használata engedélyezett, de ajánlott az érvényes FIA Homológ ülés használata. Biztonsági öv: 4 pontos FIA homológ vagy S.F.I homológ biztonsági öv használata kötelezõ. Fékrendszer: Átalakítható, de a beszerelt alkatrészeknek minimum típus bizonyítvánnyal kell rendelkezniük. Hajtáslánc (nyomatékváltó, differenciálmû, féltengelyek,stb.): Szabad Szélvédõk, oldalablakok: Ragasztott üvegbõl vagy polikarbonát mûanyagból kell készülniük. Az elsõ szélvédõ min. 5mm-es, az oldalablakok min. 3mm-es polikarbonátra cserélhetõek. mi körül forog a világ ?2008.03.06. 19:40 -
oioio-1
Kaptunk ma is e-mailt, igaz teljesen más mint a tegnapelötti de legalább annyira fontos :
Tisztelt Szervezõség!
Gyermekotthonunk illetve lakásotthonaink Csepelen mûködnek, melynek lakói halmozottan hátrányos részben speciális nevelést igénylõ gyermekeket és serdülõket nevel. Rendszeresen szervezünk számukra különféle programokat és szabadidõs tevékenységet, hogy hasznosan tölthessék idejüket, és gazdagítsuk a gyerekkori élményeiket, és ily módon is megpróbáljuk pótolni a hiányzó családi környezetet.
Sajnos anyagi forrásaink szûkösek és végletesek, nagyon kevés pénz jut igényes szabadidõs és kulturális lehetõségekre.
Ezért azzal a kéréssel fordulok Önökhöz, hogyha módjukban van azáltal támogatni minket, hogy részünkre belépõjegyet biztosítanának a 2008. április 20-adikai kiskunlacházi rendezvényükre, azt nagyon nagy örömmel vennék.
Kérem, hogy mindenképpen, még elutasítás esetén is jelezzenek.
Elõre is köszönettel
Kovalik Katallin
Otthonvezetõ nevelõtanár
Természetesen mint idáig is a lehetõségekhez mérten a Dragracing Hungary Kft és személy szerint én is megpróbálunk segiteni és ezeknek a gyerekeknek egy maradandó élményt nyújtani. Ezért felvettük a kapcsolatot a tanárral és megegyeztünk vele abba, hogy 15 gyermek és 5 nevelõ az Április 20. rendezvényünket ingyen látogatja. Remélem sok szép csodás autót látnak majd és mosolyogva mennek haza egy olyan élménnyel ami nekünk természetes de nekik nem adatik meg a mindennapjaikban
Új poszt2008.03.05. 22:33 -
oioio-1
A mai nap azzal telt, hogy a március 22-24 közötti kiállításra készítettük a programokat illetve a kiállításhoz a megfelelõ eszközöket tárgyaltuk le. Nem nagy dolognak hangzik, de konkrét végrehajtásában elég sok munka van. Szeretnénk már a kiállításon is megfelelõen tájékoztatni mindenkit aki kíváncsi a 2008 szezonunkra és a rengeteg tájékoztatás mellett egy csomó játékkal is készülünk na meg sok egyébbel ami meglepetésnek szánunk. Reggel felhívtam egy embert aki biztosított arról, hogy az egy hete asztalán pihenõ támogatási szerzõdésre a héten mindenképpen válasz ad. Kicsit elég volt a mai napból, elfáradtam, annál is inkább mert szerintem a héten vagy a jövõ héten megszületik a lányom ami ugyan nem Dragracingos kérdés de engem személy szerint érint és egy kicsit feszülté teszi a napjaimat. Összességében eredményes napot zártunk megint csak, ilyenek jöjjenek a jövõben is |
GyorskeresésCimkék1/1_oldal_autómotor (1) 2008_versenynapok (1) 2009_megbeszélés (1) audi (1) audi_klub (1) autó (1) betores (1) catering (1) csapat_játék (1) cseh_józsef (1) elsõ (1) emlékverseny (1) erdös (1) gepkonyv (1) gyorsulás (1) gyorsulás_április_19_20 (1) helikopter (1) hetfo (1) honda (2) honda_tali (2) izelitõ (1) júni_12_kiskunlacháza (1) kezdet (1) kiskunlachaza (1) kiskunlacháza_2010.03.27. (1) kiállitás (1) koe (2) kunmadaras (2) képek (1) kérés (1) licensz (1) lista (1) meghivó (1) motor (1) márc_21 (1) márc_27_gyorsulás (1) márc_29 (1) nyilt_szakági_gyülés (1) ob (3) ob_futam (1) penz (1) pécs (1) rablas (1) rekordok (1) remény (1) roman (1) román (1) rába_ring (1) rábaring (1) szatmárnémeti (2) szorolapok (1) szuletes (1) tali (1) találkozó (1) technikai (1) verseny (3) világ (1) vége_kezdõdik_bajnokok (1)Archívum2013. február (1)2012. szeptember (1) 2012. augusztus (1) 2012. július (1) 2012. május (2) 2012. április (1) 2012. március (1) 2010. október (1) 2010. szeptember (1) 2010. augusztus (2) 2010. július (2) 2010. június (1) 2010. május (3) 2010. április (3) 2010. március (1) 2009. december (2) 2009. november (2) 2009. június (2) 2009. május (1) 2009. március (2) 2009. február (1) 2009. január (2) 2008. december (1) 2008. november (1) 2008. október (2) 2008. szeptember (1) 2008. augusztus (1) 2008. június (3) 2008. május (3) 2008. április (5) 2008. március (13)
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA OB ZÁZÓ FUTAM PART 1 Frissítve : 2010.09.11 Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327 |