timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


KOE

2008.06.24. 22:26 - oioio-1

Kezdõdött azal, hogy a tavaszi h.ringen odajött hozzám Schuszi és megkérdezte nem tudom elõsegíteni az útját a KOE ra valami kis segítséggel, kértem egy nap gondolkodási idõt és másnap határozott igennel feleltem neki. Egyetlen kérésem volt, hogy rakjon az idei évben dragracing matricát az autójára. Ezen gondolatmenetet tovább gondolva másnap megkerestem Sanyit és Szabit is felajánlva ugyan azon segítséget ugyanazon feltételek mellett mindhármuknak. Elõször nem akartam kimenni mert nagyon messzinek éreztem a távolságot, de ahogy közeledett az idõpont egyre jobban megfogalmazódott, hogy nekem is ott a helyem,( habár autóval sokkal jobb lett volna ). Az utolsó héten megbeszélve otthon vettem a kedvesemnek, kislányomnak és magamnak egy repjegyet és ezzel egy idõben foglaltam szálást Hassan városkába ami kb 20-25 km re volt a pályától. Csütörtök felé felhívott Farkas Isti és megkérdezte, ha Õ is kijönne ugyanazzal a péntek reggeli géppel akkor tudnánk-e segíteni neki a transzferben, természetesen igent mondtam többek között azért is mert kedvelem azt a stílus, emberi hozzáállást amit Õ képvisel. Péntek reggel 6.25 kor indult a gép Budapestrõl Brüsszelbe ami szépen meg is érkezett és együtt hagytuk el a csomagokkal a transzfert, elmentünk autót bérelni. Itt már tudtam, hogy valami nagy autót szeretnék több okból egy ne kelen kínlódni a babakocsival illetve többen beférjünk és tudjunk együtt mozogni, hát sikerült egy 9 személyes WV bérelnem ami nem volt kicsi és még ment is :-))) Elindultunk Brusten felé sokat beszélgettünk az úton, majd megálltunk megebédelni aztán elértük azt a szálást amit Schusziék fogleltek nem tudom milyen városba, itt Istvánt kiraktuk. Elmentünk a kis családommal a  mi szálásunkra ahol egy fürdés után kimentem a pályára. Amikor kiértünk  Sanyi és Szabi már ott volt kicsit késõbb megjött Schuszi is. Rengeteg szép autó kamionokkal szervizcsapattal és miegymással. Megtörténtek a gépátvételek majd megnéztük a pályát ahol is konstatáltam, hogy a tapadás hasonlít a Rába ringre illetve az idõmérõ az én régi vagy a mostani h.ringesnek megfelelõ értelmes, de mégse olyan nagy és jó kijelzõkkel mint a jelenlegi rendszerünk. Összeszedtem a csapat egy részét aki abban a városkában lakott ahol én majd hazavittem õket. Következett a vacsora time elindultunk éttermet keresni el is érkeztünk az elsõhöz ahol a bejáratot eldugták és így továbbhaladva megtaláltuk a másik étterembe ahol a bejárat ugyan megvolt de be volt zárva, mellette a kínai amit senki nem akart. Utunk folytatódott mondtam van itt egy török éterem az nyitva vagyon de útközben éppen belebotlottunk egy spanyol éterembe / Szabyk ajánlására és Ave ellenére/ ahova bementünk és ettünk egy jó szar részben romlott 150 eurós kaját. Folytatva a kajavadászatot elérkeztünk a török éterembe ahol 1/3 árért annyit ettünk, hogy nem fért belénk, emlékezetbe vésve a helyet a következõ 2 napban sokat ettünk még itt. Másnap reggel 9 re mentem a fiukért majd ki a reptérre itt történtek a dolgok rendesen szabadedzés stb de errõl a fiuk sokkal többet írtak így én ezt a részt kihagyom. Csak annyit, hogy rengeteg gond a tapadással a váltókkal és a féltengelyekkel de még is a legnagyobb gond a szervezéssel. Bon rendszer  a büfékben aminél simán át akartak baszni mindig az egész rendezvényen ird és mondd 5 azaz öt darab WC nincsenek szemetesek az idõmérõ nem mutat sebességet stb. Elérkeztünk a nap végéhez és elsõkerekesek között az én titkos favoritom vezetett azaz Szabyk 3 ezreddel Sanyi elõtt. A repülõ és autó találkozása miatt 2 óra állást nem tudták behozni így szerencsénkre Zoliéknak volt idejük az új féltengelyt kijutatni és másnap kvalifikálni magukat a döntõkre. Hazamentünk betérve a török éterembe megkajálva mindenki vártea a holnapot. Vasárnap reggel a megszokott 9 órára kiállt a busz és a srácok beszálltak, ezen reggelen Ave már a 3. leckén is túl volt amiért már tudta mi az a tuk-tuk és mi az a Szuperfinish, kiértünk a pályára ahol éppen befejezte Feri és István a féltengely cserét az autón. Sajnos Zolinak a következõ futamnál ismét eltört a féltengely így átalakítva hátsókerekessé az audit folytatta tovább a küzdelmet. Nagyon sütött a nap és megégtünk mint az állat, de végre elérkeztünk a döntõkig. Úgy volt, hogy Schuszinak bay futamot kell menni de nem így lett és azt gondolom a legjobbat tehette egy nála több mint egy másodperccel azaz itt ilyen formában akár 4 másodperccel gyorsabb autóval szembe, kiállt és beugrott majd végignyomta ahogy a hátsókerék hajtás csak engedte. Jöttek közben az elsõkerekes zsiványok bay futam Szabinál és normál futam Sanyinál. A következõ körben elõkerült az a szar Nissan és nyomott egy 11.6 futamot, és mit ad isten 3-4 futam múlva látom, hogy Szabival kerültek össze, Szabi itt csak a reakcióban bízhatott de sajnos egy nagyon kevéssel elszámolta magát és piros lámpát kapott, itt dõltek dugába a titkos favoritos remények, de azért ott volt Sanyi aki nem kis rutinnal van megáldva / hál isten/ és a döntõt a Nissannal futották meg. Itt Sanyi olyan jó reakció illetve 60 lábat húzott, hogy esélye nem maradt a Nissannak. Így lett egy elsõ egy harmadik és egy nem gyenge mezõnybe megszerzett 8. helyünk ami ha azt nézzük, hogy 103 autó volt nem kis teljesítmény ja és ezek az autók az országuk legjobbjai voltak. A szuperfinalnal szétment az a golf ami elõtte 9.7 ment és telefosta a jobb oldali pályát olajjal és vízzel. Sajnos így a teljes végét nem tudtuk megvárni mert indult vissza a gépünk. Szeretném megköszönni mindhárom srácnak, hogy ilyen élménybe részesítettek bennünket, továbbá mindenkinek aki ott volt vagy bármi módon akár itthonról szurkolva akár a helyszínen segítette a versenyzõk szereplését.

 


KOE

2008.06.17. 19:24 - oioio-1

Na csak, hogy én is irjak, elmegyek a kis családommal a Belga KOE-ra és megnézem a nagyokat, mit is csinálnak. Természetesen nagyon fogok drukkolni mindenkinek aki ott lesz. Hajrá Szabyk, Zoli és Sanyi !!!!!


Kiskunlacháza Július 14

2008.06.04. 19:55 - oioio-1

Kiskunlacháza Repülõtér 2008. június 14-én kerül megrendezésre az MNASZ Gyorsulási Országos Bajnokság 4. fordulója, valamint a MAMS Motoros Gyorsulási Országos Bajnokság 5. fordulója Kiskunlacházán. Reggel 8 órától Magyarország dragster autói és dragster motorjai mérik össze tudásukat a kiskunlacházi repülõtér 402 méteres betoncsíkján füst és hangorkán közepette. A dübörgõ lóerõket, a megemelkedett adrenalin szintet Magyarország élmenõi és a külföldi favoritok biztosítják a nézõk számára. Többek között ott lesz, Vogelsinger Sándor Honda, Schuszter Zoltán Audi, Kovács Szabi Ford, Mészáros József Bocimobil, Ponyiczki Gábor BMW, és még nagyon sokan akik eddig csak építették az autójukat, remélhetõleg pl: GMC Teherautó is bemutatkozik idén elõször a V8 brutális motorjával. A programot színesíti 2 streetfighter bemutató, Erdõs Csaba és Hidi Miklós elõadásában, Erdõs Csaba ha már eljön akkor nem elégszik meg egy bemutatóval egybõl kettõt csinál és megpróbálja megdönteni az egy quadra felrakható emberek számát amivel mellesleg két kerekezik is közben. Ám az izgalom nem csak a betonon, hanem a levegõben is megmutatkozik, láthatunk akrobatikus helikopter bemutatót, valamint ejtõernyõs ugrást. Ezen a napon nemcsak a „nagyok”, hanem a „kicsik” is elkápráztatják a nézõket, ugyanis RC autó drift Országos Bajnokság is lesz, RC helikopter bemutatót, valamint RC dragster bemutatót is. Európa legerõsebb, leggyorsabb Hondája gyorsul egy alig fél méteres RC darag autóval és az verseny végkifejlete egyáltalán nem eldöntött még. A drifter.hu jóvoltából megtekinthetünk egy professzionális drift bemutatót, és aki a tudását szeretné bizonyítani, hogy milyen ügyesen terelgeti az autóját a bóják között, az megteheti a Drag-Rally versenyen. Akinek fontos az egészsége, mindeközben mennek az izgalmasnál izgalmasabb programok, megtekintheti Schobert Norbi és Rubint Réka Egészségprogram pavilonját, ahol ingyenes vérnyomás, vércukorszint és testzsír-százalékmérésre, valamint táplálkozási tanácskérésre van lehetõsége mindenkinek. Találkozhatunk a Nagy Fogyás Sztárjaival, valamint Jáksó Lászlóval, aki a rendezvény diszvendége lesz. Vásárolhatnak és nézelõdhetnek a különbözõ tuning cégek, kiállítók standjánál, kiállított termékeibõl többek között a TunerShop által kiállitott tuninglámpákból és egyéb más érdekes termékbõl, szolgáltatásból nem lesz hiány. Szeretettel várunk mindenkit Június 14. 8-20 h-ig Kiskunlacházán, aki egy kellemes kikapcsolódásra vagy, feledhetetlen izgalmakra vágyik, annak ott a helye. Helyszín: KISKUNLACHÁZA – repülõtér (GPS: N471042; E0190407) Kapunyitás: 08.00-20.00 􀁺Belépõ: 2000 Ft/fõ (12 év alatt ingyenes) További információ: www.dragracing.hu vagy 06-30-9-430-957.




Total 3 entries
1  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésrõl.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!


Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327