Ez a masodik meres, eleg jol kiadta ez is, szoval pontos ez. A masik egyebkent alig kulonbozik ettol, 7.05 es 9.99, 15.30
Tipikusan tizeden belul szokott elterni a pontositas utan is, de oszinten en inkabb nem mondtam volna ott semmit.
De ha nagyon akar az ugyfel, akkor kaphat fals szamokat. Ilyen egyszeru.
Egyebkent meg ez is jobb egy picivel, mint amit Tokolon ment az auto szombaton.
A sebessegeknek ugye jobbnak is kell lennie (20 meter atlag vs. konkretan celvonalon), ez oke, de idoben is van 0.07 mp elteres, a realitasta 10" rollouttal szamolva.
Hát igen, ez nekem is furi, hogy a 6.79-ből és a 9.8-ból ez lett, ha mondod, hogy tizedeket is romolhat, akkor biztos megyek még egyet, gondolom ez a mérés amúgy is az első, a leengedett gumis 2. az nem lett mérve.
tényleg nem hozza néhány a gyári adatot,de sokan a negatív tuningnak is köszönhetik.
de ilyen súlyban sztem a reális kb 10.2-3 117 max és 15.5-7 @ 145 .sztem 130kerék ló lenne a 160-nak megfelelő kb.sztem max 135.nagy a fordulat....
Köszi!
Én a mondo vagyok, hogy a legtöbb vti nem hozza a gyári 160 lovat. kb120 kerék ló, az messze nem 160 főtengelyen. Az enyém közel 140 keréken, de ezt is csak éppen-hogy mondanám 160 le-nek!
nem azt mondom,hogy 180lo,de a súly elvileg gyári volt,az adatot nézve,és ahhoz nézve az 1/4-edes célvonalit azért jobb mint akármelyik gyárié.+5ló azért már mutatkozhat,lehet 10is.