Ha a zold vonal 120 es 140 kozott ugral, az nem azt jelenti, hogy hol 120, hol 140 loeros, hanem azt, hogy nincs tokeltesen rezgesmentesitve a muszer, a karosszeria, az ut egyenetlen, stb.
Bizony, és nagyon kicsi a szórás, ami azt jelenti hogy nagyon jól vezetsz te is, legalábbis a saját autódat biztosan szerintem csak mostanában jöttél rá hogy mit is adtál el.. nekem nagyon fáj a szívem érte, remélem az enyém is leszmajd egyszer olyan szinten mint az volt...
Én ott ültem benne a Gsi- ben Tökölön (vettem videóra) amikor 146km/h sebességet mutatott a célvonalnál és a mért érték 143km/h volt. Ha jól tudom ott meg nem a célvonali sebességet adják meg hanem egy átlagot az utolsó pár méteren. De függetlenül ettől simán rá lehet fogni hogy csal az óra. Ave mérése azért pontosabb.Azonban ő is 146km/h mért a célvonalnál!
Az is elgondolkodtato, hogy a videon 155 km/h-nal valtasz negyedikbe, a meresnel meg 140-nel.
Idoben viszont kb. ugyanakkor mind a meresen mind a videon.
Vagy mondhatom azt is, hogy ugye negyedikbe ersz be a negyedmerfoldes calba, megis a hivatalos celvonalid csak 143. Hogy lehet ez, ha mar harmadikban is 155-el is megy az auto?
Valoban, a csontgyari F Astra Classicomban echte 10 km/h csalas volt (pl. 150 vs 140), ez a legdurvabb, amivel eddig talalkoztam.
Ket ilyen autot is hasznaltam, az egyik meg a nemet volt, a masik a lengyel, mindkettonel fennallt a problema.
A gyári adat szerintem ettől jobb mint amit irtál.De azt meg azért nem érte el mert elváltotta 100- előtt a harmadikat is.Nézd meg a diagrammot.Tehát van benne egy másik váltás is.A kilóméter óra stimmel mert az enyémhez is leteszteltük és GPS-el is néztük.A gyári mérethez képpest nagyobb a kereke egy picivel.185/65 R14" Ez van most rajta.
Műszaki adatok (Astra GSi 16V):
Motor: Soros, 4 hengeres, 16 szelepes, DOHC, Benzines
Hengerűrtartalom: 1998 cm3
Teljesítmény: 150 Le = 110 kW 6000 ford./perc-nél
Max. forgatónyomaték: 198 Nm 4500 ford./perc-nél
Önsúly: 1120 kg
Gyorsulás 0-100: 7.6 sec
Végsebesség: 230 km/h
Gyári adat 0-100km/h 8,1mp ha jól emlékszem. Videóról meg nem lehet rendes mérést végezni. Ráadásul az óra sosem mutatja a valós értéket. Vagyis pár %-ot mindíg csal bizonyos tényezők miatt (kerék méret, váltó áttételezés ha már meghalt benne az F20 és más került bele, Esetleg a km óra nincs rendesen kalibrálva mert ha egyszer leveszed a mutatóját akkor újra be kell állítattni, stb...). AVE mérése az már ad valami támpontot mint ahogy le is mérte a gyári 7,97mp-et.
Hát az én váltómat, meg sem fogja közelíteni a Gsi váltó, az biztos.Mentem én is ezzel a Gsi-vel de valami iszonyat az a váltó.Harmadikba szinte nem is tudtam berakni ha gyors váltást akartam,mert csak nyúllik a váltás és nincs benne a fokozatban.Akkor mentem vele 16.7 et igy is hogy 2x-re sem tudtam berakni 3.ba végül becsuszott az 5. fokozatba.Ahoz képpest nem ment rosszul.
Köszönöm szépen, tudom hogy jól megy, még 242000Km után is, a 6.5 0-100-ra meg nem mint tényvolt hangoztatva hanem mint a videó.. itt meg tudod nézni ha stopperral méred le, hogy valóban 6.5 jön ki, de nem lehet ugye látni valójában mikor lépek le a kuplungról csak azt hogy mikor indul meg a Km óra, én mindig is azt mondtam hogy 7.4 és 7.5 körül van, ami a gyári adat..
Ne haragudj hogy megkérdem de nem te vagy az aki azt reklámozta valahol a neten, hogy a GSi-je 6,5 alatt van 100-on?
Tudod nekem volt GSi-m 4 évig (ugyan ilyen DIS-es motorral) és tisztában vagyok a paraméterekkel.
Akkor sem lesz ez az autó 7 alatt gyorsulásban ha bele gebedsz (széria motorról beszélünk). Ezen még a ragasztós gumi sem segít. Ha pedig nagyon sok pénze van az embernek a hobbira akkor lehet csodát művelni szívó motorral is potom 33.545,- juróért (Risse Motorsport 2.0 16v 286Le).
Igenis lehet a "habverővel" komoly váltást abszolválni. Egyszer mértünk nekem is és a legjobb váltásom 0,40mp és a legroszabb 0,63mp volt. Ami elég jó eredmény egy habverő ráncigálótól.
Mondjuk ha költesz egy kicsit arra föző eszközre (lehet cserélni sokmindent a váltó rudazat környékén) akkor szerintem másképp fogsz hozzá álni.
Lóerő meg relatív mennyi a veszteség amivel számolható. De ha neked így jobb akkor legyen egy x 100.000km-es autóban ugyan annyi lóerő mint amikor kijött a gyárból. Sőt több is!(mert azt azért valjuk be, hogy vásárlásnál 1% esély van a nem pörgetett órára itthon).
Szóval a GSi-d szerintem motorikusan jó állapotban van. Szép eredmény egy ilyen nem mai verdától, hogy hozza a gyári értékeket. Grat hozzá és ne gyilkold szét.