ha nem láttam volna meglepne, hogy egyesben ilyen "kicsi" a gyorsulása, az enyém is 0.6G felett húzott egyesben még megboldogult széria belsejével, utcai gumikkal. persze nem ilyen hosszan, még szép.
a másik, hogy a QP turbó forgalmi szerint 1350kg gyárilag ave pontosan tudja. viszont szinte minden QP turbó amit megmértünk, bőven 1350kg felett volt széria.
nálam a motorépítés meg egyebek együtt közel 40kg-ot faragtak, nem pedig tömeget növeltek, sejtem, hogy itt is így lehetett.
ahogy mustrálgattam ezt a gépet, elég sok lejött azért ebből még ezen kívül is. nem csak az üvegek, az ülések, meg a kerék, a komplett eleje is büfés műanyagpohárból lett hajtogatva.
szóval én olyan 1200kg-ra saccolok. ha a slapec 1,5mázsa volt, akkor az 1350kg rendben is van.
Open to debate.
Uvegek cserelve vannak muanyagra, es nincs hatso ulessor sem, ahogy oldalkarpitok se nagyon.
Van meg hatul ket konnyu kerek. Durvan ennyi a minusz.
A motor viszont valamivel nehezebb lehet mint az eredeti.
Az auto gyari ures tomege 1350kg, a sofor kb. 120kg.
köszi!