Hát csak erre tudok gondolni. :-) Ha a mostani configgal tud ennyit egy viszonylag kopott motorral, akkor mennyivel lehetne erősebb lekönnyített blokkal, két jól befokolt nagytengellyel, meg egy jól megírt chippel. Basszus nemtom, lehet elkezdem. :-DD
Én 14.4-et mentem még annó a fekete 1-es golfal. Kereken 40kg-val lett könyebb, kapott két Matador
SM-2-es gumit és az első futómű lett kicserélve. Így lett 13.8 Szóval szerintem nem kicsit javulnál.
"Hogyha az előző config jól be lett volna állítva, akkor biztosan ütős lett volna. :-)) "
Ne szívass má!
Még,hogy akkor ment volna jól!
Pályán 14.7-et mérnének rajta!
hát ha minden rajta lesz 200 legvégére várom 300 feletti lenne a jó de hát ez nem kívánság műsor a max töltőnyomás pedig 1 bar lehet amihez még pulley-m sincs még meg kék rendelni kemény 72$+ship 1 barhoz meg kell másik map szenzor mert a gyári honda az 1,7 baros
enyém magas 13-at megy majd legfeljebb ez nem turbó és nehéz is. Esélyem sincs egy szétreszelt turbo gt ellen ami fél kiló és háromnegyed millió lóerős de poénnak jó lesz szal benne vagyok
nem de az indulás legjobban veszi igénybe a hajtásláncot nekem meg nincs másik kocsim és ez nem csak dísznek van értsd meg a helyzeten gurulóból hajlandó vagyok menni bármikor még ha esetleg olyan is az ellenfél, hogy tudom, hogy kikapok, persze ez nem áll fent ha be lesz jól állítva de még odébb van.
Bár van az a kisköbcentis kis súlyú autó szívóba ami még gurulóból is elmenne, ha van benne kakaó az enyém 1190 kiló volt szívóba most valszueg 1200 felett járok már én sem vagyok híres arról hogy jamaikai hosszútávfutó testalkatom van. Zsoltika meg a barátnője na azok igazi versenyző alkatok ketten együtt 100 kilósak legalábbis az a csaj aki a suzuki idején vót vele.
És mikor lesz erős? De nem szeretném azt hallani, hogy: Nemjó, mert kapar állandóan, nem tudok vele elindulni!" Meg ilyenek. Majd ha engem megvertél, akkor mehetsz a Robi-val. Ő már nagyobb falat. Pedig neki is full gyári a verda majdnem.
Hát ott én is bent ültem az uno-ban, meg még rajtam kívül páran. Mondjuk akkor még majdnem gyári volt. Az tényleg elég lélekvesztő volt. :-D A saxo futóművén mindig baszarok. olyan kanyarban, mint egy dodgem. Nagyon tetszik. Bár a magyar "utakat" annyira nem szereti.
Akkor a nem gyárit már nem kérdezem meg mert az nekem egyértelmű, de ettől független nájsz. Amugy zsoltit eléggé féltettem mindig ilyen lélekvesztőkben ült egyszer jöttünk haza m1-m7 közös bevezetőn asszem egy uno turbóban ültek hát gyorsnak gyors volt csak éppen eléggé szambzott az úton...de gondolom a saxo besimul a kanyarba mint kiscica a ágyikóba
Ebben mondhatni otthon vagyok. :-) Robi hondájához volt már szerencsém többször is. Pl már csukott szemmel is tudnék váltót cserélni rajta. :-DD Meg mostni róla az olajsarat. :-D
Azt kell, hogy mondjam, hogy vti-ből ha csak nem radikálisan pakolsz ki akkor sokat nem lehet könnyíteni. Akkor érsz vmit tényleg ha fémig pakolod műszerfalat is kidobod és még esetleg az ajtók keresztmerevítőjét is megflexed bár ez már túl megy a pakoláson, de a 6th gen vti első ülések pl vicces módon darabonként hozzávetőleg 4 kilóval könnyebbek mint az inti recarók a hátsó ülés támlája ami súlyosabb mondjuk pár kilós a ülés az sűrű habzsvics gyakorlatilag 2-3 kiló és akkor bele is izzadtál már. Pótkerék mankó az mondható nehéznek hangszóróknak van súlya a műanyagokhoz képest és a klímánek ami kétrészes a motortérben lévőrészt künnyű kioperálni a műszfalast már komolyabb. Esetleg egy könnyü kipuff rendszerrel lehet még könnyíteni ha olcsóbban hozzájutsz mert a titanium k drága de persze az leömlőstül max 3-4 kiló
Ez nem az én érdemem, én már így vettem meg a kocsit. Tudod ez Zsoltgti volt autója.
Amúgy én még nem mentem ilyenek ellen. Zsolti már biztosan ment, de mondom, az biztos, hogy Robi-ka hondáján kívül eddig még nem akadtam össze olyan civiccel, crx-el, ami elkalapálta volna. Természetesen vannak ilyenek, de azok se gyáriak már. Gyáriban még integra se volt, ami elment volna.
Ja csak tudod van akinek nehezére esik a leírt szavakat értelmezni és még utólag sem jön rá, hogy csak el kellene olvasnia és máris megkímélné magát meg másokat felesleges billentyű csépeléstől...mindenesetre kalapom emelem ütős kis gépet hoztál össze.
ivt 4th genek és crx-ek ellen mentél már?
:-) Igen ez így van, tiszta sor. Majd legközelebb kipakolom én is, meg szerválok valahonnan egy jó slicket. Kivi leszek mennyit hoz majd. :-) Várom a tippeket. Nálam még akár 40 kiló is kurva sokat hozhat amúgy. Szerencsétlen autón mindig érzem, mikor beül valaki, hogy nem úgy megy, mint szokott.
Igen, de mondjuk nem utolsó szempont az se, hogy Petros ott jó kis slickekkel ment, én meg kis 185-ös 14-es nyári gummákkal. Az tény, hogy Petros kocsija valóban jól megy, de érdemesebb összehasonlítani ott a 80-120-at. Ott már kijön az, hogy mit megy egy egészséges gyors gyári VTI, amit jól vezetnek, és mennyivel másabb a Saxo. És ugye mint tudjuk, sajnos a legtöbb VTI meg se közelíti a petros-ét. Persze itt most nem a Saxo-t akarom isteníteni, de ezek csak sima tények. :-)
Te srác, mi lenne, ha néha autós témában is hozzászólnál? Vagy abban már nem vagy olyan spíler? Ahhoz kéne tudás is, mi?
Ja, Bud kifelejtetted, h ladában is otthonosan mozgok, erre külön büszke vagyok!
petros 2. mérésével összehasonlítva alig kb 1 tized a difi 1/4-en 1/8-on meg ugyanannyi annyi különbséggel, hogy a saxonak picit nagyobb a célvobnalija ez nekem simán egál de lovagolhatsz még a szavakon ha neked jól esik fórumtárs
Hát nem tudom, de elvileg nem kéne ennyi lónak lenni a gépnek. Igazából a kipuffon, meg a chip-en kívül minden gyári. Ja meg a hengerfej csatornái vannak portolva kicsit, meg növelve a kompresszió. De köszi a gratot. :-) A régi motorban még nagytengelyek voltak, meg a blokkban le voltak könnyítve a hajtókarok, meg a főtenygely is. Meg a chip volt más. Ennek ellenére szinta ugyan olyan erős most is a kocsi. Meglepődtem, mikor mértük. :-) Hogyha az előző config jól be lett volna állítva, akkor biztosan ütős lett volna. :-))
én nem írtam sehol, hogy megfogna hanem azt, hogy egál vagy pedig elmész, neki ebbe mi nem tiszta? Jah és tegyük hozzá, hogy széria vti (súly és lóerő)...ezentúl pontosabb leszek bocs!
Mért az új mérésnél mi nem gyári benne? Tudtommal ott sem tuningolt a gépe a -40 kiló ami zavar? még így is nehezebb a saxonál mindegy...én azt irtam, hogy egálban van a vti-vel vagy jobb egy vti nél ezt még mindig tartom. Persze belemehetünk a 4-5-6 genek súly lóerő arányába esetleg a crx boncolgatásába, de szerintem hagyjuk legyen igazad...
Természetesen tervez is főleg hondákat golfokat meg fiatokat de a többiben is kurvára otthon van. CCH szaby vagy az audisok elmehetnek a picsába melette, de ezt ő is megmondja mindig a haveri körben.
Ne álmodozz, 15 öt megy.....
Majd egyszer fel fogsz ébredni , remélem
full nyomás??Mikor?? Ne magyarázkodj, inkább erősítsd a géped