timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


 Citroen Saxo VTS 1.6 16v (Sanyi00)
2008. augusztus 16.
    
Keresek neki egy virtuális ellenfelet.
Alapként felhasználom a futamtervezőben.
Ennek a járműnek egy másik mérését választom

diagram
Tömeg
kg
reset
Időtartam
Célvonal (és Y skála)
Rollout

mp 0- 0.5- 1.0- 1.5- 2.0- 2.5- 3.0- 3.5- 4.0- 4.5- 5.0- 5.5- 6.0- 6.5- 7.0- 7.5- 8.0- 8.5- 9.0-végéig
 Korrekció%


Komment: A tavalyi mérés óta változott a kocsi tulaja és új motorja is van. Nagyjából ugyanazt a teljesítményt produkálja ez is, de némileg nagyobb tömeg mellett. Az időeredmények sem sokban térnek el. A picit jobb 60 lábon főleg a rövidebb váltási idővel sikerült javítani az eredményen.fotó 1  _2_  _3_

válasz erre előzmények 2008.09.29. 14:13:34 (1265
Felhasználói profil
11.80 @ 191
hol megy 13-at?
Ne álmodozz, 15 öt megy.....
Majd egyszer fel fogsz ébredni , remélem
full nyomás??Mikor?? Ne magyarázkodj, inkább erősítsd a géped 
Re: (1242)

válasz erre előzmények 2008.09.29. 14:08:53 (1264
Felhasználói profil
11.80 @ 191
Mióta vagyunk ilyen jóban???
Milyen Zsoltika???
Milyen 100kiló???
Megsütött a nap??? 
Re: (1239)

válasz erre előzmények 2008.09.18. 20:09:14 (1253
Felhasználói profil
13.40 @ 166
mindenképpen a pályán a helye. 
Re: (1249)

válasz erre előzmények 2008.09.17. 14:13:39 (1250
Felhasználói profil
14.63 @ 151
Attól sztem nem kell félned. :-) 
Re: (1246)

válasz erre előzmények 2008.09.17. 14:13:05 (1249
Felhasználói profil
14.63 @ 151
Így ezeket a dolgokat átgondolva kezd megjönni ehez a kedvem. :-) Lehet benézek majd street-be. :-) Hátha megcsípek egy 8. helyet. :-P 
Re: (1245)

válasz erre előzmények 2008.09.17. 14:12:07 (1248
Felhasználói profil
14.63 @ 151
Hát csak erre tudok gondolni. :-) Ha a mostani configgal tud ennyit egy viszonylag kopott motorral, akkor mennyivel lehetne erősebb lekönnyített blokkal, két jól befokolt nagytengellyel, meg egy jól megírt chippel. Basszus nemtom, lehet elkezdem. :-DD 
Re: (1244)

válasz erre előzmények 2008.09.17. 11:22:41 (1247
Felhasználói profil
13.40 @ 166
bocsi 
Re: (1246)

válasz erre előzmények 2008.09.17. 10:12:03 (1246
Felhasználói profil
12.56 @ 175
Ne adj neki ötleteket, mert a végén jön streetbe, és elkalapál!  
Re: (1245)

válasz erre előzmények 2008.09.17. 10:08:56 (1245
Felhasználói profil
13.40 @ 166
Én 14.4-et mentem még annó a fekete 1-es golfal. Kereken 40kg-val lett könyebb, kapott két Matador  
SM-2-es gumit és az első futómű lett kicserélve. Így lett 13.8  Szóval szerintem nem kicsit javulnál. 
Re: (1221)

válasz erre előzmények 2008.09.17. 08:51:24 (1244
Felhasználói profil
15.97 @ 139
"Hogyha az előző config jól be lett volna állítva, akkor biztosan ütős lett volna. :-)) "
Ne szívass má!
Még,hogy akkor ment volna jól!
Pályán 14.7-et mérnének rajta! 
Re: (1216)




                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!