jol éreztem hogy nem ugy megy a kocsi 0,9 bar nyomáson mint amikor 1,1 bar-on megy.a kuplungal nem az a baj hogy csuszik,hanem hogy nagyobb fordulatban nem nyom ki rendesen és nehezen szedi a sebességet.rajtnál sem lehet nagyobb gázon indulnom,mert kinyomott kuplungnál elindul a kocsi,de már meg az uj cucc.leméretem pontosan a kocsim sulyát és majd csinálunk egy uj mérést,hogy mi lesz a külömbség.
összesen 4 bejegyzés 1
2009
Augusztus 2 Vasárnap
Kis beszámoló
2009. szept.30
Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat
Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.
Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...