Ezért vágtunk bele
Egységes áraink vannak, a fb oldalon a képek között megtalálod, de h ne kelljen keresgélned a karosszéria körben 50 + az összes üveg 15.
A bevonat 1 évig vagy 20.000 km-ig jó.
Adott közel 40 éves konstrukció ami a FIAT x1/9 alatt található. Hosszú mérlegelés után, de arra jutottam, hogy a kispolski futómű nem alkalmas a pályaautózáshoz, ezért valamit kellene oda tervezni. Ki tudna ebben segíteni? Az eredeti nyomtávom 1350mm, de mivel át lesz építve a motortér ezért viszonylag nagy a mozgástér. Elsődlegesen hobby autóként lenne használva utcára és a pályanapokon. Gymkhanat is megpróbálnám, ezért kérek segítétséget tőletek.
Köszi előre is
qKta
Ja és soma régi X19 karosszériája bukócsövezve (papírokkal) 100e-rt elvihető. Nekem vagy 400e-ben van, szóval kérlek benneteket, hogy ne alkudozzatok!
Egy kicsit felturbóznám az előző bejegyzésem, hogy érthetőbb legyen.
Egy nano-technológia alapú felületkezelőről van szó. Ez egy láthatatlan réteget képez az autón (vagy bármi máson) ami karcállóvá és vízlepergetővé teszi, olyan mintha 1 évig wax lenne a kocsin. Emellett UV védelemmel is ellátja. Fontos, hogy nem kereskedünk vele, szolgáltatásként üzemel. Akit érdekel az alábbi bejegyzésben lévő linken talál elérhetőséget. De szívesen válaszolok itt is. Szép estét!
Tisztelt autótulajok!
Örömmel jelenthetem be, hogy Magyarországon elsőként, de Európában is ritkaságnak számító szolgáltatást indítottunk el! Nem csak autókra vonatkozóan! Bővebben erről itt:
https://www.facebook.com/droplesshungary?fref=ts www.dropless.hu
Bármi kérdés lenne, itt vagy facen szivesen válaszolok!
Ja és ave kérlek ne töröld ki, nem reklámnak szánom, csak jó ha tudnak róla, hogy már ilyen is létezik
Persze ez is igaz, távolabb van a középpontól... persze egy bizonyos tömeg és teljesítmény felett már muszáj... tervet váltottam én is, sok előzetes utánajárás után, nem 2.0 16V lesz, hanem 1.8 20VT.. azaz kb 220PS/300Nm (elsőre) és 1200kg... oda mát nem árt a 323mm és a 17es kerék sem fogja annyira vissza...
ATS DTC kerekeket hajtok, de vagy nincsen vagy horror....Team Dynamics Pro Race 1.2 lehet még esetleges befutó...
Cserébe fordul olyat... hogy csak pislogsz A nagyobb tárcsa sokkal jobban visszafogja az autót, mint a nyomtávszélesítő. Tömege is nagyobb és a tengelytől is jóval távolabb van...
Ez jól hangzik... ez a baj kicsit ezekkel a nyergekkel, h nagyon kikerülnek és a felni nagyon problémás lehet, nyomtávozni kell, plussz súly... de aztán lehet, h azok a grammok nem is olyan vészesek...
Arra figyelj, hogy nagyon széles a Porsche nyereg. Nekem 16 milliméterrel kellett pogácsázni a kereket hogy elférjen. Radial nyereg, L alakú konzollal bármire felszerelhető. Csak ugye konzol, nyomtávszélesítő, tőcsavarok... Nem olcsó buli, de hibátlan. Slovakiaringen egyenesben 180-ról meg tudtam úgy fékezni az autót, hogy elemelkedett a hátulja És sosem melegedett el...
Bocs, kicsi kevés infót írtam.
szóval 15 coll felnihez keresek legalább 4 dugattyús nyerget, 22-25 széles 257-284mm átmérőjű tárcsához. amit Lizard írt nagyon tetszetős lenne...
Érdekelhet, de csak télen Szigorú low budget (és emiatt lassú) projekt, elsőre most a futóművet vettem meg, PU szilenteket, el kellene mennem a rendes hajtásért is, aztán télen fék...
H h milyen nyerget? amilyet akarsz attól függ mire kell, milyen széles a tárcsa, milyen felnivel...
mérni még nem mértem, de többenk mondtam volna, az Alfa Brembo azt hiszem 3 kg körül van és bele lehet tenni a vastagabb tárcsát is ha egy közbetétet teszel a betétbe, és sztem egy elég olcsó nyereg...
Aluközéppel egy bajom van, 50e ft6db-ért csinálják meg, akkor lenne 295/30as tárcsa amiből lehetne csinálni, de megvétellel együtt lenne 150e Ft 2db tárcsa... azért az húzós...
Azt azért ne felejtsd el, hogy a Corolla TS-en is ez a féktárcsa van gyárilag. Az is tonna fölött van, és meg tudja állítani. Sztem elég a 25 vastag...
Az a tapasztalat, hogy az EBC tárcsák EBC betétekkel a leghatékonyabbak. 4,5 kg az említett touareg nyereg. Tárcsa súlyban tényleg nagy a difi, próbálj meg aluközepeset összehernyózni (nem mernék rá megesküdni, hogy ekkorában már létezik). A Corolla TS tárcsája 275/25. Egy Nissan Pulsar-t csinálunk.
Igen, Neked elég, de azért +250kg, azt sajnos nem lehet elfelejteni.. Neked milyen vastag? EBC tárcsákat mondták nekem DS betétek... Igen, a 17es alá nagyobb féket is be lehet, utcán az lesz rajta, de pályán a felni is nehezebb, és ugye nem szabad elfelejteni, h a 288/25 és a 323/28 vagy 335/32 tárcsak között nagyon nagyon sok súlyos kilók vannak, amik pályán egy nem 300 lovas autónál sokat számít... Sztem a Touareg nyereggel csak az a baj, h maga a nyereg nehéz, az megint nagyobb rugózatlan tömeg...
Mi mag a típus? Celica?
Nekem 275-ös tárcsa (Corolla TS) van a yarison 4 dugós Porsche boxter hátsó nyereggel, Ebc tárcsákkal és YellowStuff betétekkel. Nem tudtam elmelegíteni pályán. Nincs fékhűtés kreálva, mondjuk nem is 180 LE, és tonna alatt van a súlya is. TV méretből, női cicikből és fékből nincs túl nagy Építek egy játszós autót, 17-es kerék alá (mert olyan gumi is van sok) tervezem a Touareg/Q7/Cayenne nyerget 6 dugós Brembo és 20x10 centis a betét befoglaló mérete. Gyárilag 330-as tárcsával szerelve. Az autó súlya 1100 kg körül lesz remélem.
Hello, pont a Te rekaciódat vártam főleg, köszi Hát a 17" az sztem már nagyon durván visszafogná az autót...akkor marad a 15", persze az alá bemegy a 310 Wilwood, legalábbis az ATS DTC kerék alá, de azért az anyagiakban kicsit más lépték... Igen, fékhűtést mindenképpen szerettem volna, akkor vmit jó márka (ATE, EBC ilyenek... Brembot nagyon nem ajánlják...) hűtés, és elég lehet?
Én a 16"-t az általad is említett, szinte beszerezhetetlen gumik miatt nem erőltetném. Elég lehet a 288-as tárcsa, csináljatok a tárcsához hűtést és jó lesz az 15"-alá. Vagy 17" és akkor mehet 330 környéki tárcsa is.
Fék kérdésem lenne.
15" alá szeretnék féket tenni, persze csak ha lehet...
Alany G3 1200kg, full polourethan, koni állítható keménységű gewinde, merevítések stb, utca mellett hobbi pályázásra...
a gyári legnagyobb tárcsa 288/25 (VR6), ez ugye átalakítás nélkül bemegy 15" alá vmi 4 dugós bremboval, kérdés, h nem túl vékony-e. Ehhez a típushoz elég alacsony magasságú (fektetve, kvázi tárcsa ET) tárcsákat lehet csak feltenni. a következő méret a 312/25, de ez sem vastagabb, annyit "nyertem" vele, h 16" kerék kell. Ha már 16" kerék akkor viszont van 323/28, amit mondjuk vissza lehetne szedni kb 312re és 28 széles maradna....
Mivel az autó szívó 180 lovas összkerekes lenne(tudom, h nem a legjobb, de most nem ez a lényeg), a lehető legkisebb megterhelést akarom neki adni a kerekek által, ezért szeretnék 15"-t, de félek a 288/25 tárcsa akármilyen jó márka is hamar elmelegedne(arról nem is beszélve, h 15ös slickekből dunát lehet rekeszteni, 16 meg egy elég fos méret)...
Nektek mi a véleményetek?Nem fogná vissza a 16" kerék?
Mivel tudom,hogy sok itt a hondás.ezért feltennék egy olyan kérdést,hogy tud-e valaki bontóst,ahol lehet kapni normális áron 1992-es Preludehöz első lámpákat és a mellette lévő kis műanyag beömlőket. Hívtam párat,de vagy nem volt vagy csilliárdoké akarta adni,mert Preludehöz kell..Köszönet!
Akkor feltenném a kérdést ismét. Tud valaki 0.64-es turbinaházat Garett Gt28 turbóhoz? A gyári száma: 430609-0230 Tudok cserélni is,mert van egy 0.86-os a polcon: 430609-0231
Most jön Április 2-5 között a svéd Maptun ide Pestre,akik elvileg Saabokat tuningolnak,de most már szinte bármilyen típust tudnak stage1-stage3 (ha van kipuf rendszer,meg légszűrő) 2009-ig bezárólag, OBD-2 csatlakozón keresztül! Ára: 3.000 SEK = kb.110.000 Ft. Ez ár érvényes az minden NEM SAAB ( Audi,BMW,Mercedes,VW,SEAT,Volvo,Fiat..stb) típusú turbós benzines vagy dízel autóra! Jelentkezni nálam emailben lehet: gmalma@gmail.com
http://youtu.be/N0w86B4ZcwI