hát elég nagy:S
a szelephézag állító anya lerázódott és valószínű megakasztotta a szeleprugót ,ezért nyitva maradt
a szelep a dugó meg eltrafálta....
Most úgy állunk,hogy a blokk kuka,hengerfej kuka,a másik 3om dugattyú megúszta,így az előző crashből van hozzá 1 dugattyú,így azt nem kell venni,ha a hajtókarnak meg a főtengelynek nem lett baja,akkor lehet összelapátoljuk újra,még 4db szelepet kell szereznem.
bár így már sok bizodalmam nem lesz az egészhez,hogy "tákolunk",de lehet így lesz a legjobb hogy a homokozóból(idézet Sanyitól ) van összeszedve minden
jövőhéten már többet tudok.
romániában sajna tuti nem tudunk menni,de talán kunmadár már esélyes,ha minden rendben lesz.
Én is egyet értek veled,első neki futásra nem volt rossz az összefoglaló,és jó hogy már "jegyzik" ezt a sportot is.
És remélhetőleg a profikat legközelebb jobban kiemelik.
Köszi Kohári Attila Főszervező
Látod Zoli ,most kiderült, hogy ki a főszervező,ezek szerint te csak a sajtósa vagy
A tegnapi nap számomra nagyon jól sikerült,a kategóriámba új időrekordot mentem,11.20@193.38
1.56-os 60lábbal,a pálya meglepően jól tapadt ahhoz képest hogy nem volt ragasztó és az első verseny az évben.
sajna nem volt igazán tiszta futamom,mert 3ból 4be nem tudok normálisan váltani,a döntő futamban tudtam csak gond nélkül áthúzni, de akkor is úgy, hogy elöbb elváltottam mint kéne.
Év kezdésnek nagyon jó volt,de a 10es időért szerintem nagyon megkell szenvendnünk hogy összejöjjön.
az új inditólámpa nagyon profi lett
Hondás Bandinak nem tudja valaki a telszámát?
vagy ha olvasod Bandi hívjál fel légyszi,nem találom a számod:S!
ha neked sincs meg az enyém akkor: 0630háromhetvenegy9909.
a pontos súlyát még nem tudom,de csak minimál csövet kap,amit előírtak,az jobban bosszant
hogy majd javítgatni kell a fényezést emiatt:S
meg a motortérben is átkell varrni mindent a tornyok körül ,mert megrepedt:S
de kösd fel a gatyád,mert ha Tibibátyó felpöcköli az s2000 motort és sikerül megoldania a váltó kérdést,akkor csúnyán elporolja a seggünket:P