Mivel nem voltam ott, igy felmerül bennem pár kérdés.
1, Minden indulónak kell licensz-el rendelkeznie?
- érdekes lenne , mert már ez is egy visszatartó erő lenne a mostani évet elnézve (maga az összeg nem is annyira sok, feltéve ha több rendezvény lesz mint idén, FUTAMANOS-ra gondolok- mondjuk ha 90% mondjuk Fertöszentmiklóson, tudom kicist abszurd, de akko sok Budapestinek nem biztos hogy majd megéri 2-4 közeli helyszin miatt a licenszdijat kifizetni) és ez igaz LEHET vica-versa'!!!
2, Vagy úgy lesz hogy a licenszet kiváltók kaphatnak pontot és esetleg dijakat?
Gondolom a "nemzeti válogatott" csak licenszesek közül kerülhet ki, ez igy még rendben is van.
3, Vagy licenszet ki nem váltók csak amatör kategóriába indulhatnak, ha lesz ilyen???
ez nem lenne fair szerintem
4, Ez a tagdij mit takarhat, kinek kell, mire vonatkozik?
- mert ennek az összege már elég sok, csak arra, hogy indullhasson valaki, és aki nem hardcore racer, pl én, aki többségében csak a közeli versenyeken indult, tuti hogy nem éri meg ezt befizetni és akkor azt hiszem be is fejezödött ez irányú hobbim
Azt értem hogy mi a buli az MGYSZ-nek ebben: hogy végülis csak azért, hogy valaki rendezhessen versenyeket, komoly pénzeket kell fizetnie az MGYSZ-nek()rendezési jogrt, és a belépőkből) valószinüleg csak a nevét fogja adni cserébe.
Hogy versenyzöknek mi a buli benne, azon kivül hogy elméletileg egységes versenysorozat lesz az nem teljesen világos, és most hagyjuk ezt a süket dumát, hogy biztonságos meg bla-bla.
De úgy tünik kiskapu lesz másik versenysorozat megrenezésére ezért is a kizárás gondolata.
Szerintem bőven elég lenne ha nem használhatnák más versenysorozatok mongdjuk a Magyar Gyorsulási Bajnokság jelzőt, estleg megkapja a nem hivataos jelzőt, de BETILTANI, vagy legalábbis foggal körömmel akarni a betiltását, ez olyna HUNGARIKUM-nak tünik nekem
Meg a másik KOE-n nem indulhatna más csak a magyar válogatott, ez meg VICC, föleg úgy, hogy valószinű sokan amúgyse mennének rá maguktól, és gy megint felesleges erölködésnek és erőfitoktatásnak tűnik a dolog.
Kivancsian várom majd a videót a megbeszélésről, remélem abból választ kapok pár kósza kérdésemre,és nem is leszek tőlük nagyon ideges
Oioi ez meg nem neked ment, csak a tartalomról jöttek a kérdések.
Mellesleg énsem értek egyet ezzel az utolsó pillanatban csiki-csuki dátum tologatással.
NAGYON NEM.
Mégha így kapok valami plussz esélyt, hogy 28-án rajthoz tudjak is állni, akkor sem.
"Az alábbi abroncsok rendelhetők a kért méretben:
N1027 180/575-15 575 180 15 Y801 SS
N2192 180/575-15 575 180 15 Y801 S
Kérjük jelezze melyik keverékből hány darabot rendel."
Ez gáz!
(de meg kell hogy mondjam szerintem "annyira" nincs megtörve, föleg ha figyelembe veszem, hogy mennyire le volt könnyitve, jobb elsö kereknek ment neki ha jól látom)
Bár számomra nem teljesen egyértelmü mi történt, de leszemléztetni le tudod.
Annó én a másik biztositoját hivtam föl és kértem a kárszakértöt, és hogy majd verje le az ügyfelén, igy nem is kellett fizetnem.
Tudtommal ugy van hogy 30 napon belül a kerületi szerv megküldi a határozatot ki a hibás(csak a felelösnek küldenek, te nem fogsz rola tudni mifasz van, hol tart az ügy, legalabbis én nem tudtam, felvilagositast nem adtak, szintén egy gennyes taxis faszi volt), ezt igy ugy nem veszi át, kihúzhatja még 30 napig, majd fellebez és onnantól azon mulik mikorra lesz belöle targyalás, meghallgatás, nálam ez majd a balesettöl szamitva 9 hónapra volt, es csak azert lett vege, mert egyertelmuen megallapitotta a bironö, hogy a taxis volt a hunyo és kimondta fellebezesnek helye nincs.(ez is vicces volt hogy mi vittunk tv-t, kamerat, ugyanis lekameraztuk a helyszint es azon latszodott kerek perec milyxen egyenes, kivilagitott szakaszon fordult elém)
Utana marcsak a biztositobol kellett kiverni a lovét, de sajnos a te esetedbe bele se merek gondolni, mert ha olyan allapotban van mint versenyen (kikönnyitve)akkor talan szoba sem allnak veled. Max ha szamlaid vannak rola mennyit invesztaltal a gépbe. Amugymeg ugye hivatalosan Eurotax-ból kellne dolgozniuk, de felmennek a hasznaltauto.hu-ra és onnan kalkulálnak árat a kocsid értékére, ami lévén a korából túl sok nem lehet .
Sajnos ebböl jol kijönni nem lehet.
Leon:
Kicsi a vászon baze!
21:20-kor hívtalak fel, megvan még a telóban!!! , majd 15 perc múlva értem ki, és te bőven utánam értél ki, hisz Mazdád van.
Nem értem mi a baj ha gyorsulásra van egy csótány ami nagyon megy és akár az Audimaxpower teammel felvenné a versenyt (az mindenkinek jó lenne), és van mellette az S6, picit jobb motorral ahogy mondod, bár utcára már a régi is sok volt szerintem
S2 így valóban okafogyottnak tűnik nekem is bár azért sajnálni nem foglak DDDDD
Az hogy kit, mit, milyen sportágat, sportolókat néznek bohócnak az nem értem mit zavar téged, hisz nem értük versenyzel, hanem magadért, legalábbis szerintem ez lenne a normális dolog.
Hamár minden megvan,akkormeg lássunk már valami villantást
Amúgy volt ma Máté nálam, és mondtam is mennyivel kezelhetőbb a városban az audi. Nincs olyan , hogy nem tudom levinni az erőt, nincs olyan hogy kiveszi a kormányt a kezemből, meg hogy necces sávot váltani padlógázon. Kanyarban meg mint egy sinautó.
Hiába LE/kg-ban sokkal gyengébb még! de lámpától lámpáig tuti körbeautózom a városban
Pályán meg max 220 környékén csak elmegyek már mellette
"Az elf mitologikus lény volt a pogány germán népeknél; az észak-európai folklórban máig fennmaradt. Az elfek eredetileg kisebb termékenységistenek voltak, akiket apró, de gyönyörű fiatal férfiakként és nőkként ábrázoltak, akik az erdőkben, a föld alatt vagy kutakban és forrásokban éltek, halhatatlanok voltak és varázserővel rendelkeztek." by wikipédia
Becsülöm azokat, akiknek a saját gondjaikon kívül van még idejük, energiájuk más gondjával is törődni, sőt hagyják magukat felidegesíteni mások csatározásain.
neked is jó versenyzést
Nem tagadom rád is gondoltam , de sok más versenyzőt sem értek meg és csak ennek szerettem volna hangot adni. (pont ezért nem írtam nevet(pedig jópárat tudnék), hogy ne 1 emberre legyen kihegyezve)
Ellenben amit leírtam nem bírálat volt, csak vélemény és mint olyan talán engem is megillet.
Sőt azt is leírtam hogy biztosan van olyan ok, netán kibékíthetetlen ellentét, amit még énis megértenék, de szerencsére nekem nem tisztem.
Mielőtt valaki azt hinné, hogy egyik versenyrendező érdekeit képviselném, kimondom : nem áll szándékomban.
Ugyanakkor továbbra is érthetetlen számomra, hogy miért autókázna egy racer 2,5x anniy km-t oda ahol feltehetően szerényebb lesz a mezőny, még akkoris ha többségében Zoli rendezvénye volt gördülékenyebb, és kevesebb hibával megtűzdelve, netán még a pálya minősége is jobb lehet ott. Aki csak tesztelni akar, annak talán ez a kézenfekvőbb, de pont ilyenkor, amikor talán soselátott mezőny gyűlhet össze? Mindegy, nekem akkoris fura.
1, Minden indulónak kell licensz-el rendelkeznie?
- érdekes lenne , mert már ez is egy visszatartó erő lenne a mostani évet elnézve (maga az összeg nem is annyira sok, feltéve ha több rendezvény lesz mint idén, FUTAMANOS-ra gondolok- mondjuk ha 90% mondjuk Fertöszentmiklóson, tudom kicist abszurd, de akko sok Budapestinek nem biztos hogy majd megéri 2-4 közeli helyszin miatt a licenszdijat kifizetni) és ez igaz LEHET vica-versa'!!!
2, Vagy úgy lesz hogy a licenszet kiváltók kaphatnak pontot és esetleg dijakat?
Gondolom a "nemzeti válogatott" csak licenszesek közül kerülhet ki, ez igy még rendben is van.
3, Vagy licenszet ki nem váltók csak amatör kategóriába indulhatnak, ha lesz ilyen???
ez nem lenne fair szerintem
4, Ez a tagdij mit takarhat, kinek kell, mire vonatkozik?
- mert ennek az összege már elég sok, csak arra, hogy indullhasson valaki, és aki nem hardcore racer, pl én, aki többségében csak a közeli versenyeken indult, tuti hogy nem éri meg ezt befizetni és akkor azt hiszem be is fejezödött ez irányú hobbim
Azt értem hogy mi a buli az MGYSZ-nek ebben: hogy végülis csak azért, hogy valaki rendezhessen versenyeket, komoly pénzeket kell fizetnie az MGYSZ-nek()rendezési jogrt, és a belépőkből) valószinüleg csak a nevét fogja adni cserébe.
Hogy versenyzöknek mi a buli benne, azon kivül hogy elméletileg egységes versenysorozat lesz az nem teljesen világos, és most hagyjuk ezt a süket dumát, hogy biztonságos meg bla-bla.
De úgy tünik kiskapu lesz másik versenysorozat megrenezésére ezért is a kizárás gondolata.
Szerintem bőven elég lenne ha nem használhatnák más versenysorozatok mongdjuk a Magyar Gyorsulási Bajnokság jelzőt, estleg megkapja a nem hivataos jelzőt, de BETILTANI, vagy legalábbis foggal körömmel akarni a betiltását, ez olyna HUNGARIKUM-nak tünik nekem
Meg a másik KOE-n nem indulhatna más csak a magyar válogatott, ez meg VICC, föleg úgy, hogy valószinű sokan amúgyse mennének rá maguktól, és gy megint felesleges erölködésnek és erőfitoktatásnak tűnik a dolog.
Kivancsian várom majd a videót a megbeszélésről, remélem abból választ kapok pár kósza kérdésemre,és nem is leszek tőlük nagyon ideges
Oioi ez meg nem neked ment, csak a tartalomról jöttek a kérdések.