Ez most csak ilyen nagy bemondás, vagy tényleg veszel egy 125LE-s golfot és 250ezerből meg lehet csinálni sportautó verőre? Van erről tapasztalat, vagy ez egy optimista feltételezés következménye?
Falco volt nagyon jó pofa amikor piknikeztünk mindenki ücsörög közben beszélgetünk,
véletlenül a versenyzés is szóba került.
Sanyi pont akkor kezdett nagyon menni a turbóval, Falco csak annyit mondott, hogy a szívó Hondákat azért még lenyomja a Syclone
Lehet rosszul emlékszem a fogalmazásra, de valami ilyesmi volt a lényeg, esetleg valaki kijavíthat aki szintén ott volt..Sanyi, Szaby vagy Ave, már nem emlékszem..
Viktornak sem De jobban ragaszkodott az utcai léthez, mint a full drag gép mivoltához.
Ennek a lelki vívódásnak az oka, hogy az autó lassan két éve ki sem jött a garázsából.
Hogy pár kézzel fogható dolgot is mondjak számodra erről, a váltó a T56 az a Hungryta féle manuális váltó.
Az LT1 pl a Barkasban ilyen motor volt, de 350-es, nem strokolt, strokolva a Biró Géza fekete C4 Corvette-ben volt 12.1körül ment szivóban dragradiállal ha jól emlékezem.
Én most készülök lerepülni, no nem a nagy sebességtől, hanem a megállásoknál, SPD cipőt most kezdem használni. Térd és könyökvédőt kell szereznem, a gyakorlás közben már kiderült.
ajjaj. Mielőbbi gyógyulást! Nálam csak most kezdődik az idény.
Sapka nélkül nem tekerek, a régi sapkámat eladtam, az újra meg egy hónapot vártam, a második cég szerezte meg végül.
igen, meg lett csinálva, megerősítve de a hossza nem jó valószínűleg.
Fel kéne rakni a harangot csak a váltó nélkül és játszani vele.
Ehhez kreativ ember kellene, mert ahol most javíttatja a haverom csak próbálkoznak, és le föl rakosgatják a váltót egyben.
A pálya eleje amilyen komolyan meg van csinálva a vége annyira szarul néz ki..
Ahogy látom vissza sem tudnak jönni, hanem ott várnak a pálya végén.
Érdekes mindenesetre, az autók viszont gyorsnak tűnnek.
Ahogy én láttam, mindkétszer ugyanaz volt a helyzet, be álltak stagebe, rendszer vette a dolgot aztán mire jött a lámpa kigurultak..ha jól emlékszem mindkétszer az Audi gurult el.
Első futamban a BMW-s srác lepődött meg és maradt a vonalon, másodikban F1pistit zavarta meg a lámpa és nem úgy indult ahogy kellett volna. Aztán lehet, hogy a második rajtban a hibát nem a meglepődés okozta, csak szimplán kitört az autó.