timeslip logo
be�ll�t�sok
register

index
acceleration logs
lista
listing with thumbs
virtual racing
my races

hungaroring

other logs
braking logs
before&after
miscellaneous

dragbase
races
racers

FAQ
video
links
ads
forum

be�ll�t�sok


Fórum - Hazai gyorsulási versenyzés



 

összesen 215 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  Következő  

Ez most egy szűkített nézet
az összes hozzászolás
válasz erre előzmények 2007.12.11. 22:12:51 (17381
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Szívó Hondások így jártak, hiába hangoskodnak a versenyeken, nem az övék a főszerep.
egyébként én sem kaptam (hiszen csak a 3 utolsó versenyen voltam) 
Re: hondav-tec (17374)
válasz erre előzmények 2007.12.11. 20:20:28 (17353
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Tehát ápr. 19.-én lesz a Honda találkozó ezek szerint. Ott leszek mindenképpen, ha utcaival ha versenyautóval.  
Re: oioio-1 (17342)
válasz erre előzmények 2007.12.09. 16:54:17 (17177
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Azt olvastam amit írtál róla, de akkor miért nem egy a gatyájában focilabdát cipelő micimackó képet raktál be és az aláírás az lenne, hogy tele van a tököm .
Nekem van VW-m és megfér a Honda mellett egyébként  
Re: hori (17173)
válasz erre előzmények 2007.12.09. 16:31:37 (17172
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Kicsit fura szerintem is, nem tartom viccesnek.  
Re: pirosvti (17171)
válasz erre előzmények 2007.12.02. 19:39:00 (16532
Felhasználói profil
12.13 @ 183
"bár lehet ha fújnám magam lenne valami jó 60láb"

turbósításon gondolkodsz?  
Re: B_Csaba (16531)
válasz erre előzmények 2007.12.02. 19:29:28 (16529
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Végre pozitív irányba tereltük a témát. "Tankoljál" előtte és melegíts be, kiváncsian várom az eredményt, remélem ave leméri és beteszi ide balra az érdekességek menübe.  
Re: B_Csaba (16524)
válasz erre előzmények 2007.12.02. 19:16:24 (16523
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Ezt a bicikli méréses témát nem próbáltam , inkább ave mérje le valakinek.  
Re: B_Csaba (16517)
válasz erre előzmények 2007.12.02. 18:46:08 (16513
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Ez egy ugyan olyan számadat mint az , hogy 1/4-ed mérföldön mennyit megy egy autó, vagy hogy hány lóerős. Gondolom neked sem mindegy, hogy 100 000 Forintot keresel 1 hónapban vagy 1 000 000 Forintot, pedig csak 1db nulla a különbség, ha a 8 után tett volna egy 0-t akkor nekem sem szúrt volna szemet. Azért a nagyságrendi tévedések felett már én sem szoktam elsiklani szó nélkül. 
Re: B_Csaba (16510)
válasz erre előzmények 2007.12.02. 18:27:03 (16509
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Zoli!
Meg tudnád mondani nekem, hogy a pálya végén levő visszafordító pont hány méterre van a rajttól ?
Csak lelkes kiváncsiságból ki akartam számolni, hogy a 700 lovas BMW a tervezett 8 kilóméterből eljut e a döntőig az első versenyén.
Kábé 1.5-2 km 1 futam szerintem a depóból kiállni, sorba beállni, futam, levezető és visszacsorgás a depóba. Ez 4-6 futam amit saját erejéből kell megtenni.
Szóval nekem ez a kijelentés kicsit "meggondolatlannak" tűnt így elsőre, hogy egész évben 8 km. 
Re: oioio-1 (16506)
válasz erre előzmények 2007.11.28. 21:12:06 (16243
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Biciklit nem mértem meg mert lefújt róla a ventillátor .... 
Re: Bobo54 (16234)
válasz erre előzmények 2007.11.28. 21:10:43 (16242
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Ha egy autó jó akkor nincs gond vele , múltkor egy turbósított  Accordot programoztam a padon és 50 fok fölé nem ment a levegő a szívócsőben, és a víz sem ment feljebb 90-95 foknál. A versenyautómat meg az utolsó Kiskunlacháza előtt ventillátor nélkül tudtam csak üzemi hőmérsékleten tartani, mindig 80 fok alá ment a víz pedig a termosztátom jó.
Viszont ha valami nem stimmel a hűtésrendszerrel akkor az itt rögtön kiderül, viszonylag gyakori az a hiba, hogy a termosztát csak kismértékben nyit ki, és ez közúton még nem okoz éppen problémát illetve nem veszi észre a tulaj, pedig cserélni kéne már.
Ja meg ha turbós autón túl van emelve a nyomás és kimegy a turbó a hatásos működési tartományból azt a forró levegőt sem tudjuk minden esetben rendesen visszahűteni.
Egyébként van radiál ventillátorunk is, azt nemigen használjuk pedig az brutál légáramlatot csinál. 
Re: szabyk RST (16236)
válasz erre előzmények 2007.11.28. 20:18:15 (16233
Felhasználói profil
12.13 @ 183
"arra igen..... "

Ezek szerint te tudsz valamit, hogy mire nem elég?  
Re: szabyk RST (16224)
válasz erre előzmények 2007.11.28. 20:06:39 (16230
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Én a honlapján nem ezt olvasom a 2008-as tervezetben :

http://dragracing.hu/usr_hirek.php?hir_id=297&session= 
Re: ESI (16228)
válasz erre előzmények 2007.11.28. 20:00:11 (16227
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Miért ? 15 sec alatti időt nem nézel ki belőle ? 
Re: boti (16225)
válasz erre 2007.11.28. 16:12:44 (16213
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Ezzel az autóval Zolinál lehetne AA1-ben és AP2-ben indulni, Attilánál meg A6-ban. Kiváncsi leszek az idejére majd ha netán elindul valahol . Teljesen széria utcai autó, csak egy típusspecifikus kompresszor készlet van rajta vízhűtéses coolerrel. VTEC váltás után elég durva dolgokat művelt.



 
válasz erre előzmények 2007.11.26. 21:45:45 (16062
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Komoly felvetés volt vicces tartalommal !

Egyébként volna egy ötletem, nem tudnád megvalósítani itt a honlapodon, hogy lenne egy külön oldal  ahol tömören össze lennének sürítve a jövő évi sorozatok lényeges szempontjai és feltételei ?
Arra gondolok, hogy egyben lehetne látni bizonyos főbb szempontokat és lehetőségeket. Például egy oldalon lehetne megnézni , hogy melyik sorozaton melyik versenyhez kell minden autónak cső illetve milyen időhöz vagy sebességhez van kötve, vagy nem kötelező éppen.A kategóriákat is lehetne látni, hogy kinek melyik előnyös hátrányos. Szóval több szempont alapján  egyszerűen átláthatóan tudna tájékozódni mindenki a  főbb szempontok alapján.
Nyilván csak a lényeges dolgok kerülnének be ebbe az "összehasonlító táblázatba" és leginkább azok amik különbözőek , ami azonos mindkét esetben azt nem érdemes szerepeltetni benne.

Itt is beszélgetünk mindenféléről és sok esetben nem is vagyunk tisztában vele mi is a helyzet, akkor segítene ez a táblázat és egy kattintással tájékozódhatnánk a lényegről.  
Re: ave (16053)
válasz erre előzmények 2007.11.26. 21:25:42 (16060
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Szerintem külfoldön sem csöveznek be mindent mert minek. Nézzél meg egy csomó videót , és meglátod , hogy igen nagy részében nem találsz csövet, pláne az olyan autókban mint amivel a mi gyorsulási mezőnyünk 99% is rendelkezik.
Az NHRA és FIA versenyken nem a mi autóinkhoz hasonlóak futnak azzal nem érdemes hasonlítani.
 
Re: hori (16052)
válasz erre előzmények 2007.11.26. 20:50:17 (16049
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Én csak azt tudom neked is ajánlani, hogy városban ne menj ki sétálni az utcára bukósisak nélkül mert bármikor a fejedre eshet egy virágcserép és meghalhatsz.  
Re: hori (16048)
válasz erre előzmények 2007.11.26. 20:42:12 (16047
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Figyi !
Én amivel mentem az idei versenyeken be van csövezve, de semmi biztonságérzetet nem adott, mert nem éreztem , hogy van értelme. Ralliban elég sok versenyen indultam jobb és baloldalon is ülve, ott természetesen alapnak tartottam a csövezést mivel van nyilvánvaló értelme.
Lehet, hogy hülye példákat hoztam fel, de akkor kérek logikus és megtörtént tapasztalatokat , hogy szükséges . POS egyszeri bekacsázásáról tudok konkrétan bár lehet volt több veszélyes esemény is az utóbbi 10 évben itt az országban történt versenyeken.
Szerintem veszélyesebb dolog a városi normál tempós közlekedés vagy a 6-os úton való teherautók előzgetése mint a zártpályás gyorsulási versenyzés. 
Re: hori (16042)
válasz erre előzmények 2007.11.26. 20:30:51 (16044
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Akkor miért nem versenyezhet Szili bőrruhában és bukósisakban az utcai Audijával cső nélkül ?
Azért példálozok vele mert ő van "pengeélen" az idejével, a tervezett 10.99-től nincs túl messze !
 
Re: ave (16040)
válasz erre 2007.11.26. 20:15:59 (16037
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Akkor kérdeznék egyet:
Mi célból kell kötelezően becsövezni egy autót a 400 méteres gyorsulási versenyen, kinek vagy kiknek az érdekében vagy védelmében ?

( bárki bármilyen választ ír a fenti kérdésemre, a következő témám a motorkerékpárok lesznek, hogy akkor azt miért nem kell ) 
válasz erre előzmények 2007.11.26. 19:36:21 (16020
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Van egy tök széria utcai Civicem, azzal járok minden nap. De inkább arra akartam utalni, hogy valaki Németországban verőfényes napsütésben az utolsó csavarig eredeti és legális bejáratós 1 hónapos Audijával akár nagyobb tempóval is mehet mint a mi gyorsulási versenyeinken Szili a 400 méteres egyenes szakaszon, és nem kell bele cső és nem büntetik meg. 
Re: ave (16018)
válasz erre előzmények 2007.11.26. 18:23:05 (16011
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Érdekes ez a cső téma, szerintem nem azonosak a versenyzés feltételei egy ralliversennyel ahol kanyarok meg fák meg árkok és szakadékok vannak, és esős havas versenynapok is.
Szóval kicsit túl van lihegve szerintem ez a téma, épített csővázas autóban eleve van mert az a váz, de itt utcai sorozatgyártású autókról (AUDI) van szó amik mennek 400 métert egyenesen.
Német autópályán is csak ajánlott sebesség van, tehát ott például a sok autó között akár csúszós úton is mehetnék cső nélkül a 950 kg-os Civicemmel 200 felett legálisan.
 
Re: hori (16009)
válasz erre előzmények 2007.11.22. 20:03:06 (15764
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Hajnalban fut pár kilómétert és készül a nagy meccsre mint Rocky Balboa  
Re: B_Csaba (15762)
válasz erre előzmények 2007.11.22. 19:58:39 (15761
Felhasználói profil
12.13 @ 183
trebron pár napja elkezdett fogyózni, nehogy lemaradjon a túlsúly miatt  
Re: B_Csaba (15758)
válasz erre előzmények 2007.11.20. 00:09:22 (15474
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Ebben a "hitel funkcióban" igazad van , a többivel kapcsolatban csak izélgassanak mások .
Egyik barátom most cserélt autót, bőven ki tudta volna fizetni de olyan nevetséges THM-mel kapott rá hitelt, hogy azt mondta ő is inkább csinál mást a pénzével . Ha tényleg megvan rá az anyagi háttered akkor jó döntés.
 
Re: Fapuma8 (15445)
válasz erre előzmények 2007.11.19. 22:43:34 (15377
Felhasználói profil
12.13 @ 183
V8 biturbót talán

 
Re: tommyt (15375)
válasz erre előzmények 2007.11.17. 21:43:54 (15140
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Hát igen, ebben is van nagy igazság,  például elég viccesek Kiskunlacházán az A2 kategória döntői amikor civiccoupe néhány szívó 1.8 vagy 2.0 motoros ellen "küzd" az 1.6 turbóssal.
Te sem döntheted el szívó benzines motoroddal kapcsolatban, hogy 200-300-400 vagy 500 lóerősre csinálod, abból a ccm-ből 160-180-200 vagy 220 amire lehetőséged van kábé. Szóval nem egy kategóriába valók szerintem sem. Nem hiszem , hogy Sanyit is ez ösztönözte igazán, hogy milyen jó érzés a 2-3-4 másodperccel lassabb autókat lehagyni a kategóriájában. 
Re: carlosracing (15132)
válasz erre előzmények 2007.11.17. 21:16:37 (15131
Felhasználói profil
12.13 @ 183
szerintem is 
Re: GTi-R (15129)
válasz erre 2007.11.12. 22:01:47 (14239
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Ha már itt tarunk, akkor szerintetek melyik lengyel versenyautó menne át gond nélkül és melyik  ország független vizsgasorán ? 
válasz erre előzmények 2007.11.12. 20:48:49 (14196
Felhasználói profil
12.13 @ 183
NSX motort teszel Civicbe ?
11 másodperces autóval lehetne beleszólni a versenybe, és 11 aljával érezhetnéd magad biztos dobogósnak kb. És csak a legutóbbi tököli verseny szombati napját kell tanulmányozni ehhez a megállapításhoz . 
Re: Pelyvi (14193)
válasz erre előzmények 2007.11.12. 20:12:11 (14191
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Nekem nem nagyon kell gondolkodnom, forgalmim nincs csak gépkönyvem, próbarendszámot kizárólag erre az autóra nem tudok. De ha jól értem csak a nemzetközi versenyekre kell ilyesmi, azokat meg nem  nekünk találták ki a pöttöm fűnyírómotorjainkhoz, ott a jelentősen nagyobb motorok ellen esélyünk sem lenne.
Szóval szerintem no para ! 
Re: Pelyvi (14190)
válasz erre 2007.11.09. 23:31:30 (14041
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Nagy a csönd, ezek szerint mindenki alszik , mert kipihenten akar menni a holnapi megbeszélésre.
Szuszpenzort és bukósisakot vigyetek, és jó lenne ha valaki kamerázna is biztonságos távolságból. 
válasz erre előzmények 2007.11.07. 21:16:37 (13903
Felhasználói profil
12.13 @ 183
És mégegy észrevétel:
Mivel a ketegóriahatárokat a gyakori sorozatgyártású autók ccm-éhez igazították ezért célszerű lenne figyelembe venni azt a szitut, hogy valaki esetleg például a 2.0 motorját felújítaná vagy T dugót venne bele és ehez első túlméretre fúratná a blokkot például akkor áteshet a kategóriahatáron.
 
Re: Atommanó (13902)
válasz erre előzmények 2007.11.07. 20:15:50 (13897
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Szívó benzineseknél nem kezeli külön, és ez szerintem rendben is van.  
Re: ave (13896)
válasz erre előzmények 2007.11.07. 20:02:59 (13894
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Szerintem is ésszerűbb a ccm alapján kategorizálni a szívó benzineseket, a kerékhajtás milyensége  kevesebbet számít. Ebből a szempontból a dragracingos sorozat szimpibb , viszont az , hogy turbós dizeleket is bele akarják keverni az már nem jó szerintem . Szerintem a dizel az külön kategória kell hogy legyen mint a futamos sorozat A3 kat.
Szóval nekem egyik rendező kategória beosztása sem tetszik igazán, és akikkel erről beszéltem szintén így vannak vele.

Egyébként a két sorozat kategórizálási és rendezési illetve infrastruktúrális előnyeit összegyúrná valaki egybe akkor igen jó versenyek lehetnének. Mindkét sorozatnak vannak előnyei és hátrányai. 
Re: Atommanó (13889)
válasz erre előzmények 2007.11.06. 14:28:11 (13754
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Ezt a burnout elrontást nem értem !
BMW átmegy első kerékkel a vízen és nem pörgeti ki azt is mert hátsókerekes akkor ő elrontotta ? 
Re: tommyt (13750)
válasz erre előzmények 2007.11.05. 21:22:38 (13670
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Ha jól megnézed akkor kiderül , hogy Kovács Attilának 175 pontja van tehát 4-ik , a 330 csak elírás. Ha ő is csak a duplapontos versenyekre ment volna akkor most 350 pontja lenne és 3-ik lenne éves értékelésben. 
Re: AudiMaxPower.com/Schuszi (13669)
válasz erre előzmények 2007.11.05. 11:26:55 (13641
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Ő is rendez jövőre gyorsulási versenyt és a kijelzőt építi.  
Re: ave (13640)
válasz erre előzmények 2007.11.05. 09:29:19 (13625
Felhasználói profil
12.13 @ 183
ave
a taszári 189-es sebességrekordomról lemondtam és még szeptemberben javítva lett 
Re: ave (13620)
válasz erre előzmények 2007.11.03. 20:20:26 (13547
Felhasználói profil
12.13 @ 183
501-es voltam és én nyertem 
Re: ave (13546)
válasz erre előzmények 2007.11.03. 20:03:45 (13542
Felhasználói profil
12.13 @ 183
A5 nem stimmel 
Re: ave (13539)
válasz erre előzmények 2007.11.03. 19:29:16 (13534
Felhasználói profil
12.13 @ 183
ez jóóó
komolyan mondom a képet néztem és fél szemmel az alatta levő szövegben azt olvastam hogy "irányár : alkutrágya"   
Re: firewall (13533)
válasz erre előzmények 2007.11.03. 18:35:52 (13522
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Azt láttam, köszi, én a döntő döntőt kérdeztem amit Janival futottam, és addigra eléggé elázott a pálya amin meg is lepődtem , ezért lennék kiváncsi rá. 
Re: De4dSn4ke (13519)
válasz erre előzmények 2007.11.03. 18:30:49 (13517
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Döntőnket nem vetted fel ? 
Re: De4dSn4ke (13514)
válasz erre 2007.11.03. 12:01:30 (13476
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Látom megjelentek a vasárnapi eredmények a futamponthún . A döntős utolsó két futamom rajtszámai el vannak keveredve:
19:20  bal pályán én (501) mentem jobb pályán Gregor Tus (502) , ehelyett hibásan a timeslipen bal pályán 514  (Mazur) és jobb pályán 518 (Jani) szerepelt.
19:50  bal pályán én (501) mentem jobb pályán Jani (518) , ehelyett hibásan a timeslipen bal pályán a Jani jobb pályán én szereplek.

ave ez a tegnap esti kérdésedre a pontos válasz, illetve Futamannak adat, hogy kijavítsa az excel táblázatot a honlapján, mivel se nekem se másnak nem a saját adatai szerepelnek ezáltal ott több esetben. Gondolom nem csak nálunk fordult ez elő, a kapott timeslipek alapján érdemes lenne pontosítani a kérdéses eredményeket másnak is.  
válasz erre előzmények 2007.11.02. 23:28:17 (13433
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Előttem ment, mert emlékszem az ugrálásra és a magasba lendülő kezekre ami azt jelentette , hogy  nyert a lengyel ellen, gondoltam akkor nekem is nyernem kéne a szlovén ellen .. ... és sikerült 
Re: ave (13431)
válasz erre előzmények 2007.11.02. 23:16:00 (13429
Felhasználói profil
12.13 @ 183
a 3 döntős futamomból kétszer rossz volt a rajtszámom a cetlin, 4-be jutásért mentem a Corsával aztán mentem Tussal és végül Janival
én 501-es voltam de asszem 514 vagy 518 volt a cetlin helyette 
Re: ave (13428)
válasz erre előzmények 2007.11.02. 21:07:47 (13402
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Neked volt az a rettentő idegesítő "alapjáratod" ? Többen is megjegyezték , hogy már elég unalmas. 
Re: Ca Sa (13398)
válasz erre 2007.11.02. 17:47:00 (13362
Felhasználói profil
12.13 @ 183
Pár napja feltettem itt a kérdést , hogy európa szerte a mieinkhez hasonló versenysorozatok esetében van e valakinek valami infója, mivel érdemes lenne ezekről tájékozódni.
A Horvátoknál olyan időalapon megy mint amit Kohári Zoli akar az "amatőröknek" jövőre.
http://www.402streetrace.com/eng/streetrace_rezultati.php?ID=23
A FIA versenysorozatok ha jól értelmeztem a hagyományos DRAG autókra vonatkozik bár nem ismerem a "stock" kategória műszaki feltételeit, talán abba 1-2 itteni autó beleférhet.
Angoloknál van múltja a gyorsulásnak, náluk van a legtöbb infó, rögtön itt egy egyszerű kategórizálás. Vannak a 8 hengeresek és vannak az ennél kevesebb hengeresek tehát két kategória.
http://www.uk-srs.co.uk/index.php
 

összesen 215 bejegyzés
Előző  1  2  3  4  5  Következő  





                 2009
    Augusztus 2 Vasárnap
   
        Kis beszámoló
       





2009. szept.30

Valamit haladunk.
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.

KISKUNLACHÁZA
OB ZÁZÓ FUTAM PART 1
Frissítve :
2010.09.11
2009. okt. 17. Szombat

Beszámoló az október 16-i dragracing.hu megbeszélésről.

Tervek 2010-re, szabályváltozások, versenynaptár...
2013 március 23.Kiskunlacháza





               2011 - 2012!