Elődöntőben Joe ellen mentek volna... ha épp nem kellett volna 20X behívni, és várni...legalább 5-7 percet... a szabály szerint kettőt...
Nem ért be, Joe elment egyedül...aztán mikor jött vissza Joe akkor állt oda, hogy akkor most mi van...
Joe bevállalta, hogy újra futja, holott már továbbjutott...újrafutották, Joe kikapott...
Ez volt a rövid story...
Úgyszintén örülök! Itt a lehetőség és ki lehet nézni ám néha...
AS5-ben igen fincsit döntőztünk... kár hogy erről is lemaradtál pl... meg voltak még szép mókák a döntők alatt...
Pisti egy állat... ment egy 10.5-öt (vagy 7-et) de a szokásos szlalomtrükkel...sokkal komolyabban mint korábban eddig bármikor...ez már olyan necces volt, hogy lehet a Feco segge előrébb volt... persze Pisti nem vette el most sem...
Pisti, Te ne itt olvasgass, hanem gyúrjáááá a nyóóócra , meg ha lesz majd időd keress már nekem egy 4. téligumit légyszi,... 3 nálatok van, de a 4. puklis lett...
Köööösziiiii!
És Ti miért nem raktok alá összkereket? Értem én, hogy mi a gondotok, de a lehetőség mindenkinek egyformán adott ezeken a kereteken belül...
És ahogy Cry is írta, nektek is van nagyobb turbó nagyobb lófasz, ami másnak aki gyengébb időket megy ugyan olyan fosul hangzik, mert az már nem gyári... hogy mitől street a street az meg ugyebár elég tág fogalom...
Szerintem kár ezen vitázni... vágjátok ti, hogy mi odavaló egy ilyen mocinál és mi nem... gondolom az óvásnál oda lehet menni az óvó félnek, és megkérdezni, hogy és az itt mi??? De remélhetőleg akik átvizsgálták is vágják, hogy mi a szitu...
Így én igazából alaptalannak gondolom az egészet... ha meg nem az, akkor az bizonyítható tény lenne... vagy minden 402 után a visszajövő sávban kidobja a tartályt, és valami haver begyűjti???
Ezt én sem igazán vágom, hogy "el volt rejtve" meg volt óvás, de nem találták meg...
Egy ilyet azért csak ki lehet szúrni...vagy tévedek??? Ha meg volt óvás, de nem találtak semmit, akkor mi volt? Gondolom ilyenkor tüzetesen átnéznek mindent... vagyis át kéne, mert akkor van értelme... üzemanyagból is meg lehet állapítani, hogy milyen nafta van benne nem? Még akár szagról is... de lehet itt is tévedek...
Nekem is lenne egy kérdésem... eddig sose jutottam ki KOE-re... na hátha most...
Aki KOE-re nevez az automatikusan indul az OB-ben is? Aki OB-n megy annak is KOE nevezési díjat kell fizetni? (gondolom nem...) Hogy vannak ilyenkor megoldva a különkategorizálások? Több rajtszámot kap az ember? Vagy az egy rajtszámmal kategorizáljátok ketté?
Lehet, hogy ezek már lerágott kérdések, de engem eddig nem érintettek...
Megoszlanak a vélemények...
Füli pl 2.5-össel mente a 11 alját...de mindent cseréltek hozzá...
Alapjaiban a gyári dugóikkal szokott gond lenni mással nem...
De értelem szerűen a komolyabb projektekhez cserélnek már mindent...illetve be kell látni, hogy ugyan lehet bármit építeni csak pénz kérdése, de alapjaiban nem dragra való autók... hegyi szerpentin, illetve lámpától lámpáig mókáknál viszont nem rossz...
Ha nagyon belebonyolódnék, akkor E85, nagyturbó, dupla sor befecsi, sperr mindenhova, futómű, dugók, hajtókar, féltengelyek, 700 Le... és itt szoktam becsukni a mesekönyvet...
A rajtokkal semmi gond... 1.8 alja 60 lábak, tök utcai nyári kopott fosok... Igazából Gübi ugyan ilyen 60 láb mellett már 8.1-et ment 1/8-on míg én csak 8.4-et... szóval kb ott a kettes lassú beváltás problem...na ehhez kell erőt venni magamon, hogy bezúzni, és nem lesz baj...
Sajnos még anno a GSI-vel megettem pár váltót... aztán a Vekin meg fos volt a kettes szinkron, és ezek mind azt idézték elő, hogy már már bazi lassúak a váltásaim... másnap reggel nekem ezzel kell mennem dolgozni...így bennem van a félsz...
CS-en ment neked eg pü...