Egyre érdekesebb lesz, lassan már tele leszünk híres emberekkel, művészekkel.
Már csak egy pornószínésznő kellene, de szerintem már az is csak idő kérdése lehet itt a fórumon!
Nekem a fűnyíróm elég jól bírja a már több, mint 2 éves besárgult 95-ös benyát, de másba tuti, hogy bele nem tölteném már...
A dízelről én is azt hallottam, hogy sokáig eláll, de van itt erre pár régi olajszőkítős srác, ha ennyire érdekel valakit, utánaérdeklődhetek...
Hát igen, tényleg elég nevetséges, hogy mi megy már itt néha.
Gyűlnek a kamu nickek, akikről nem lehet tudni, hogy kik és kóstolgatják az embereket, főleg ha már eleve feszültebb a hangulat.
A fikázás és a köpködés megy, de hogy felvállalja magát, na az már nem, ez aztán a gerincesség!
Névtelenül, magát nem vállalva észt osztani még egy kis kövér internetfüggő általános iskolás is tud.
Nem lennék a tanuló gyerek helyében, akinek ezt ki kellett vakargatnia a motortérből...
Kivenni már nem nagyon lehet, hogy mi volt, de én őzt hallottam.
Nem tudom, hogy mire gondoltál, de szerintem nem is baj, ha trükközések nélkül mehettem volna streetbe, akkor oda neveztem volna, mivel anélkül nem ment, nem is próbálkoztam máshogy. Annyira nem értztem fontosnak, inkább maradt a gyorsulgatás saját magam szórakoztatására.
Én sajnos nem értek ezekhez a dolgokhoz és általában nem is szoktam keresni a kiskapukat.
Majd jövőre nézek valami jó slicket, meg szerintem kell majd csinálnom versenyre külön sárvédőíveket is. Aztán, ha a kuplung és a féltengelyek is úgy gondolják, akkor majdcsak benne lesz egy közepes, magas 12-es idő.
De majd ha tavasszal kész lesz, és még meglenne a Gepárd, akkor kipróbálhatnánk gurulóból a két gépet.
Nekem tényleg nem lenne pofám ráírni a nevezési lapra, hogy 1400ccm, amikor 2000-es.
Számot meg nem fogok átütni.
De ezek a dolgok már nem is érdekelnek annyira, én magamnak építettem a Corsát, főleg utcai használatra. Néha elviszem gyorsulásokra, mert szeretem ezt a sportot, de azért nem fogok elkocsikázni minden versenyre többszáz km-t, hogy csak teszbe nevezhessek, profiba meg szerintem kevés az a 12-es idő, amit elvileg tudnia kellene a mostani felállásnak. Na meg anyagilag is elég megterhelő lenne minden versenyen megjelenni és felkészíteni, fejleszetni az autót.
Tehát marad a just for fun versenyzés.
Igen, az elképzelhető, hogy a profi kategóriák ürülnének emiatt, de szerintem lehet, hogy inkább a mára már elég népes és színes Teszt kategória ürülne, mivel aki eddig nem nevezett profiba, mivel gyengének, nem oda valónak találja az autóját és tesztbe nevezett, az ezután se vásárolná meg a profi licenszét.
Amúgy, ha valaki komolyan gondolja, már csak azért is megveszi, hogy
Eddig én is mindig Teszben mentem csak, pedig tejes értékű utcai autóm van, teljes belsővel, nagy fékkel, mindennel, annyi hogy nagyobb motorom van, mint ami a papírjaimban áll. Azt is szívesen megoldanám, ha nem kerülne még egyszer annyiba, mint amennyibe az autóm.
Pedig még azt se lehetne mondani, hogy a nagyobb motor miatt olyan gyors lettem, hogy a ccm-szerintim kategóriámban nem lenne ellenfelem, ugyanis egy 2000-es szívó benzines utcai FWD autótóval mentem 14 alja időket. Ez még a tavalyi felállás volt, mert idén egyszer se álltam rajthoz saját autóval, mert egészen pár héttel ezelőttig szivatott az elektronika, most hogy végre összeállt a gép és közel 300 lovas, egy hibás kuplung miatt kellett letennem az autót. Tehát én már csak jövőre indulok, ha máshogy nem, akkor tesztben, de megpróbálok majd 12-es időket menni...
Ha már az utólagos turbós autók mehetnek streetbe, akkor annyi erővel tényleg mehetnének a nem típusazonos motorral szereltek is, amennyiben megfelelnek a street kategória többi feltételének.
Ugyanúgy nem hivatalos dolog egy utólagos turbósítás, mint egy motorátépítés.
Mondjuk ez csak az én szerény véleményem...
Ha már sperről is volt szó, tudnátok nekem elérhetőségeket mondani, hogy hol csinálnának nekem jó torsent itthon?
Ha Szabi 10,8-át kibírta egy ilyen, akkor nekem még nagyon sokáig elég lesz!
Könnyítve nem volt az a lendkerék, meg a másik se, amiről láttam a képeket, hogy felrobbant.
Valószínűleg azért robbant fel ez a videón, mert mindig 2-ben indult a 26-os slickekkel és nem bírta a hőterhelést. Egyik néző meg akarta fogni a lendkerék egy darabját, de megégette az ujját. Teljesen kék volt az egész.
Nekünk fötengelyen van a fordulatszámjel, így 50-60 körül meg tudom úszni az acéllendkereket, ami szerintem elenyésző költség egy ilyen motornál, főleg ha tudom, hogy előfordult már többször, hogy a gyári lebontotta az egész autó elejét.
Ez most hirtelen a 2. eset amiről tudok, ahol ez a kombináció felrobbant.
Nekem is van itt egy ilyen lendkerekem, igaz nem szinterrel volt használva, de van benne több mint 200e km és amikor alaposan megpucoltam és megnéztem, láttam hogy abban is van párszáz hajszálrepedés.
Na most ez a lendkerék a Kadettban nem volt még olyan öreg, mint az enyém, de gyári, öntvény volt.
Számomra ez elég ok arra, hogy szintert csak acéllendkerékkel használjak.
Lehet, hogy soha nem lenne gondom a gyárival sem, de nem akarom megkockáztatni, hogy egy ilyen, viszonylag olcsó tétel miatt lenullázzam a teljes technikát a motortérben, rosszabb esetben pedig akár komolyabb sérülést okozzon.
A szerkezet gyári és a 3-4 szerkezetből, amit odavittem nekik, a legerősebb lett felhasználva, amit még a lehetőségeikhez mérten meg is erősítettek.
A nyomólap és a lendkerék is fel lett szabályozva. A tárcsa is a motorhoz való gyári cucc, asszem 215, vagy 220mm és új.
Mondjuk azóta sincs gondom vele, de akkor megcsúszott.
Nekem már most 0,6 bar-on megcsúszott 3-ban a kuplungom, amit csináltak. Ez még csak a kevlártárcsa és az erősített szerkezet. Mondjuk szerintem az én hibám volt, mert nyomatékból váltottam, de akkor is többet vártam volna, mint hogy kb. 300Nm megcsúsztassa.
Jövőre szerintem szinter lesz és acéllendkerék és akkor csak nem lesznek ilyen gondjaim.
Így most nem biztos, hogy emelnem kellene a nyomást, amíg ez nincs megoldva.
Elvileg péntekre itt lesz Grafó coolere, szerintem még aznap, vagy szombaton át is viszem nektek.
Szívesen építenék már egy 3000 V6 A Corsát, de eddig senki nem merte, vagy tudta bevállalni.
Ezt a V6-ot két éve szereltük be haverral abba az Astrába és azóta se volt vele gond. Mondjuk elég keveset használja a srác, többek közt ezért is kerül eladásra.
Mondjuk kicsit meglepett a dolog, mert hét elején még turbósításról volt szó és 400 LE-ről, most meg meghirdette...
Ha nekem egyszer nagyon (még jobban ) elgurul a gyógyszer, akkor építek egy olyant, mint az Osztrákok mattfekete RWD Corsája, csak hajszárítóval....
Egy ideje már agyalok ezen, ha lesz egy motorom hozzá, lehet meg is lépem...
Mikor lesz kész a Gepi? (lehet szombat éjjel is kérdeztem, de arra már nem emlékszem... )
Kíváncsi lennék már a változásra. Remélem lassan én is megoldom azt a pár problémát, ami még fennáll és lassan gurulni fog a Corsa.
Pirossal mi van?
Igen, valószínűleg komplett Calibra turbó 4x4 hajtáslánc van alatta.
Mondjuk volt már olyan, aki próbálkozott VW Syncro hajtással is egy Kadettban, de igazából nem tudom milyen eredménnyel.
Ahhoz képest, hogy a bolti ára 4800 volt ott, egész jó árban elhoztam.
Mivel kb. 150 km-re lakom Pesttől, így sajnos nincs lehetőségem válogatni. Interneten is kicsivel 3000 alatt volt a legolcsóbb amit találtam. Itt pedig igaz párszáz forinttal drágábban, de volt polcon és nem kellett kocsikáznom érte semmit.
Viszont annak örülnék, ha valaki tudna jó áron 10W60-as Liqui Moly-t szerezni nekem, mert itt 18e lenne az 5 literes kanna.
Vagy tud valaki olyan olajat ajánlani, amivel pozitív tapasztalatai vannak és emberi áron hozzá tud jutni?
Tényleg jó verseny volt ma Pogányban. Nem volt épp meleg, meg az eső is néha csöpögött, de legalább nem égett le az arcom, mint az elmúlt 2 évben.
Viszonylag elég sokat lehetett menni, mert nem volt olyan hosszú a sor, mint mondjuk Lacházán szokott lenni az első motoros időmérők után.
Életemben először láttam olyan streetfighter bemutatót, ami kimondottan szórakoztató volt. Általában alig várják a legtöbben, hogy vége legyen, mert a versenyek érdekesebbek, de ez tényleg nagyon jó show volt! Le a kalappal Mókus előtt!
Semmi gond, nem is célzásnak szántam, hanem csak leírtam, hogy volt tavaly.
Nekem tetszett, mert normális esetben 2-3 versenyen tudtam csak annyit menni mint akkor, de ha lesz elég versenyző, akkor erre természetesen nem lesz szükség.
Így van, mivel nem volt sok autó KOE-n és gondolom a nevezők közül senkinek nem az volt a célja, hogy ott a közönség szórakoztatására szétcsapja az autóját, ezért igen kevés volt a futam is.
Ezért, hogy a közönség is lásson valamit, beengedtek minket is egy gyors gépátvétel után a pályára, úgymond tölteléknek. Nevezést nem kellett fizeni, de persze se döntő, se semmi nem volt, csak a magunk és a közönség szórakoztatására mentünk. Az idők mérve lettek, timeslipet kaptunk, de kb. ennyi. Még soha nem mentem egy versenyen annyit, mint ott, akkor.
Azért minden gyártónak vannak olyan alkatrészei, amik igen jó minőségűek és össze lehet válogatni egy jó motort ezekből. Turboáéknak pedig már megvan a kellő tapasztalatuk az alkatrészeket illetően, hogy mit bírnak. 500 lónál tuti jóval többet bír az a blokk, de ahogy Szabi is írta, 1200 ló ez így nem lesz.
Feltűnő volt, hogy elég aktív voltál itt mostanában.
Gondoltam elnézek felétek, hogy megnézzem hogy álltok a szörnyeteggel.
Zsilett mondta, hogy beteg vagy, így már érthető, hogy ennyi szabadidőd van.
Mielőbbi jobbulást!
Már csak egy pornószínésznő kellene, de szerintem már az is csak idő kérdése lehet itt a fórumon!