Gondolom Te sem saját tapasztalat alapján fikázod a wankelt. A legtöbb ember aki porig alázza a rotorosokat az még soha nem is látott olyat. :-)
Nekem, mint Rx7 klub tag van rálátásom néhányra. A megbízhatóságra nem lehet panasz. Olajat fogyasztja, de akkor lenne baj ha nem fogyasztaná. (Az keni és hűti az éltömítéseket.)
Érdekes módon nem ez a baja wankel-nek, hanem a vacak emisszió és a nagy fogyasztás.
Az emisszió javítása miatt lett szívó az RX8, ami ugyan így teljesíti az Euro4-et, de egyrészt nehezen, másrészt ez szerintem felér egy kiheréléssel. A wankelre KELL a turbó az alacsony nyomaték miatt. Persze vannak izmos szívó rotorosok, hisz a fordulatot lehet az egekig tornászni, de a nyomaták akkor is kicsi lesz, ami nem baj, csak ahhoz nagyon könnyű kasztni kéne.
A másik probléma a fogyasztás. Városban 15 alá nem nagyon lehet levinni, országúton pedig 10-12l a minimum. De nekem pl általában 18-20liter körül fogyaszt. Emiatt nem ajánlom senkinek mindennapi használatra. Arra dízelt kell venni.
Hobbi autónak viszont nagyon jó, mert az egekig lehet tuningolni. Nézz körbe a youtubon!
Lehet, hogy nem a legtakarékosabb. (najó, biztos)
De mindig is turbos hátsokerekes vas volt az álmom.
2WD Cossie-t néztem, de két év alatt 1 db volt eladó, aztán jött ez, és kész. :-)
Mostanra már megszerettem. (rozsda is!)
Egyszer remélem tőlem is fogsz valami ilyesmit látni:
Bárcsak én is ilyen könnyen találnék 20kmh célsebesség növekedést!
Egyébként jól megy a Q4, grat! Ha jól sejtem gibboné kb. így mehetett annó, és az nagyon nagy feeling volt! Egyik kedvenc verdám, majdnem vettem egyet a lancia után, de máshogy alakult.
Igen, aztán írtam, hogy megnéztem és ezek valóban semmi extra gumik.
Kiváncsi vagyok, te képes leszel-e leírni, hogy elnézted és tényleg nem is neked válaszoltam, amikor a Hoosiert linkeltem...
Vagy neked mindig igazad van?
Segítek neked, párbeszéd alakba rendezem, hátha akkor érteni fogod:
FP: - Miért vannak kiemelve márkák? Mireföl? E-s és DOT-os elég lenne , miért kell folyton bonyolítani a szabályt.
Z: - tudod milyen DOT-os gumik vannak?
FP: - Nem , de mindíg a bonyolítás megy hogy utána lehessen szarakodni az óvásokkal.
Z: - pl ez is dot-os (itt a kép)
"Ezzel szemben Magyaroszágon rosszabb esetben a zöld lámpa indítja az időmérést, jobb esetben pedig egy kicsit máshogy működő fotocellák. A legprofibb hazai rendszernél pályánként szintén két fotocella van a rajtvonalnál. A pre-stage lámpát a versenyszervezők kapcsolják, ezzel jelzik, hogy lehet beállni. A stage lámpát az első fotocella vonalának megszakítása kapcsolja. Emiatt kicsit nehézkesebb a beállás, hiszen a pre-stage lámpa nem figyelmeztet arra, hogy "lassíts, közel van a stage". A sárga és zöld fények hasonlóan jönnek le és az időmérés itt sem a zöldre indul, hanem a második fotocella fénysugarának megszakítására."
Most látom, hogy ez nem a V8.
Azta mindenit, akkor Pepe is el fog készülni hamarosan?! Király.
Állat a géptető is. Kiváncsi vagyok, hogy a V6 jobb-e annyival a sor5-nél, hogy megérjen ennyi munkát, időt és persze pénzt!
Hajrá fiúk!
Ez nem kell. Láttad ezt a bodykit-et, meg kerekeket?
A másik kéne, de most inkább nem veszem meg, mert félek, hogy a 0%-ra nem tudom elvinni. :-)
Szemét bankok. Sőt félek még a tuningolásra sem adnának hitelt! Rohadékok.
Milyen világ ez?!
Miért meglepő?
Kicsi független cég a Honda, neki ez a sport nagyon drága, ráadásul eredmények sehol.
Szerintem a következő a Renault lehet, mert ha jól hallom, nagy a pénzügyi baj ott is :-(
Brera tényleg nem lett szép, de még csak nem is jó.
Persze első kerekes sportautó önmagában ellentmondás.
A furcsaság az, hogy a 159 szerintem sokkal szebb arányosabb autó. Akkor már inkább az kéne...
Egyébként alapvetően igazatok van.
Szerintem pár ccm nem hoz annyit, mint pl egy nagyobb turbo - ami ugye engedélyezett-.
De azt is meg lehet érteni, hogy valahogy szabályozni kell.
Van olyan Coupe, amibe van még egy. Mai fejemmel biztosan azzal mókolnék.
(Sőt mai fejemmel csak japót vagy amerikait tuningolnék. Nem véletlen van japó :-D)
Gondolom Te sem saját tapasztalat alapján fikázod a wankelt. A legtöbb ember aki porig alázza a rotorosokat az még soha nem is látott olyat. :-)
Nekem, mint Rx7 klub tag van rálátásom néhányra. A megbízhatóságra nem lehet panasz. Olajat fogyasztja, de akkor lenne baj ha nem fogyasztaná. (Az keni és hűti az éltömítéseket.)
Érdekes módon nem ez a baja wankel-nek, hanem a vacak emisszió és a nagy fogyasztás.
Az emisszió javítása miatt lett szívó az RX8, ami ugyan így teljesíti az Euro4-et, de egyrészt nehezen, másrészt ez szerintem felér egy kiheréléssel. A wankelre KELL a turbó az alacsony nyomaték miatt. Persze vannak izmos szívó rotorosok, hisz a fordulatot lehet az egekig tornászni, de a nyomaták akkor is kicsi lesz, ami nem baj, csak ahhoz nagyon könnyű kasztni kéne.
A másik probléma a fogyasztás. Városban 15 alá nem nagyon lehet levinni, országúton pedig 10-12l a minimum. De nekem pl általában 18-20liter körül fogyaszt. Emiatt nem ajánlom senkinek mindennapi használatra. Arra dízelt kell venni.
Hobbi autónak viszont nagyon jó, mert az egekig lehet tuningolni. Nézz körbe a youtubon!